vieras
mikseivät ole yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja luotettavalta taholta kuullut:Satun tietämään että Ape valitsi sen Riinan eivätkä ole yhdessä nykyään
mikseivät ole yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja luotettavalta taholta kuullut:Satun tietämään että Ape valitsi sen Riinan eivätkä ole yhdessä nykyään
No etkö itse olisi ollut, jos mies tanssisi pöydällä toisen iholla .Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:Tanja on ihan vaivautunut kuvauksissa, eikä ihme, kun Riina on kokoajan Apessa kiinni, ja tyrkkynä...
niinpä, ei ole minunkaan tuttu, mutta alkaa suoraan sanoen v**uttaan tämä akkamainen kitinä jos joku uskaltaakin enemmän kuin itse.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:niin joo, aina kun joku puolustaa näiltä kateellisilta naisilta, niin on pakko tuntea tai jtn, mun mielestä se riina ei nolannu itseänsä mitenkään, nätti tyttö, räväkällä luonteella
tämä on niin valitettavan totta, :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niinpä, ei ole minunkaan tuttu, mutta alkaa suoraan sanoen v**uttaan tämä akkamainen kitinä jos joku uskaltaakin enemmän kuin itse.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:niin joo, aina kun joku puolustaa näiltä kateellisilta naisilta, niin on pakko tuntea tai jtn, mun mielestä se riina ei nolannu itseänsä mitenkään, nätti tyttö, räväkällä luonteella
Sorry vain palstasiskot, en tykännyt riinasta alkujaankaan, en vain siedä hänen kaltaisia naisia, täähän on mielipide asia, te tykkäätte, mä enAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tämä on niin valitettavan totta, :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niinpä, ei ole minunkaan tuttu, mutta alkaa suoraan sanoen v**uttaan tämä akkamainen kitinä jos joku uskaltaakin enemmän kuin itse.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:niin joo, aina kun joku puolustaa näiltä kateellisilta naisilta, niin on pakko tuntea tai jtn, mun mielestä se riina ei nolannu itseänsä mitenkään, nätti tyttö, räväkällä luonteella
olisin, sentakia laitoinkin ett kun Riina on kokoajan Apessa kiinni ja tyrkkyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No etkö itse olisi ollut, jos mies tanssisi pöydällä toisen iholla .Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:Tanja on ihan vaivautunut kuvauksissa, eikä ihme, kun Riina on kokoajan Apessa kiinni, ja tyrkkynä...
jaa se ettikin työkaveria itsellensä..joo no nyt tajusin.. :kieh: huhhuijaa vaan teijän kanssa |OAlkuperäinen kirjoittaja mää:Taitaa Apea potuttaa pitkässä juoksussa. Tanja olisi varmasti osallistunut myös maatilan töihin aikanaan, vaan mitenkähän on Riinan kanssa kun arki astuu kuvioihin.
Kyllä, olen samaa mieltä. Mahdoton kuvitella Riinaa sontalapion varteen. Lyhytjännitteinen hempsankeikka!
JEEE!!! Hyvä Ape!!!!! Harmi vaan kun ihastu heti Riinaan eikä ees ottanut tosissaan toista ohjelmassaAlkuperäinen kirjoittaja luotettavalta taholta kuullut:Satun tietämään että Ape valitsi sen Riinan eivätkä ole yhdessä nykyään
No haloo, jokaisella on tyyppejä joita ei siedä, joista ei tykkää, se on ihan luonnollista. Mutta fiksut älyää että niin vain on että toisten kemiat toimii ja toisten ei eikä hauku sitä ihmistä joka ei OMAAN makuun sovi!!! Koska ihan 100% varmasti myös sinun lähelläsi on niitä jotka eivät siedä sinua. Olisiko sinusta reilua että he toitottaisivat ympäriinsä että olet sitä sun tätä negatiivista?Alkuperäinen kirjoittaja muppet:Sorry vain palstasiskot, en tykännyt riinasta alkujaankaan, en vain siedä hänen kaltaisia naisia, täähän on mielipide asia, te tykkäätte, mä enAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tämä on niin valitettavan totta, :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niinpä, ei ole minunkaan tuttu, mutta alkaa suoraan sanoen v**uttaan tämä akkamainen kitinä jos joku uskaltaakin enemmän kuin itse.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:niin joo, aina kun joku puolustaa näiltä kateellisilta naisilta, niin on pakko tuntea tai jtn, mun mielestä se riina ei nolannu itseänsä mitenkään, nätti tyttö, räväkällä luonteella
No, eiköhän se eti kaverikseen sellaista, jonka kanssa voi yhdessä tehdä maatilan töitä. Tyhmä kai olet, jos sitä et ymmärrä...???Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:jaa se ettikin työkaveria itsellensä..joo no nyt tajusin.. :kieh: huhhuijaa vaan teijän kanssa |OAlkuperäinen kirjoittaja mää:Taitaa Apea potuttaa pitkässä juoksussa. Tanja olisi varmasti osallistunut myös maatilan töihin aikanaan, vaan mitenkähän on Riinan kanssa kun arki astuu kuvioihin.
Kyllä, olen samaa mieltä. Mahdoton kuvitella Riinaa sontalapion varteen. Lyhytjännitteinen hempsankeikka!
itsekkin omata tuollaisen tyrkyttävän luonteen. En alkujaankaan tykännyt tästä neitosesta ollenkaan. En vain voi sietää tuollaista joka ei omaa minkäälaista tilannetajua. Niin ja tuo räväkkyys juuh ennenminkin tyrkkyys..ei ole ihme ettei sopivaa miestä ole löytynyt aiemmin...Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:jaa se ettikin työkaveria itsellensä..joo no nyt tajusin.. :kieh: huhhuijaa vaan teijän kanssa |OAlkuperäinen kirjoittaja mää:Taitaa Apea potuttaa pitkässä juoksussa. Tanja olisi varmasti osallistunut myös maatilan töihin aikanaan, vaan mitenkähän on Riinan kanssa kun arki astuu kuvioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja paikkakunnalta muuttanut:MIKÄ paikka oli missä ne saunoi söi ja jammaili...????
en muista käyneeni on vissiin ihan uusi...?
Ahaa! Niin arvelinkin... :/ ..Entäs muut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesin tämän =). Hetken huumaa =).Alkuperäinen kirjoittaja luotettavalta taholta kuullut:Satun tietämään että Ape valitsi sen Riinan eivätkä ole yhdessä nykyään