Mitäs tykkäsitte Apen ehdokkaista?

• Viestiketjun aloittaja tunnen myötähäpeää
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
niin joo, aina kun joku puolustaa näiltä kateellisilta naisilta, niin on pakko tuntea tai jtn, mun mielestä se riina ei nolannu itseänsä mitenkään, nätti tyttö, räväkällä luonteella
niinpä, ei ole minunkaan tuttu, mutta alkaa suoraan sanoen v**uttaan tämä akkamainen kitinä jos joku uskaltaakin enemmän kuin itse.

Minä en muista sen toisen naisen nimeä ( Riinan siis muistan ) mutta kävi jotenkin sääliksi häntä :( Minusta ei olis siihen että katsoisin tuollasta vierestä jos vähääkään olisi tunteita miestä kohtaan, tv-ohjelmassa varsinkaan.
Jotenkin sattuu sydämeen hänen puolesta, jotenkin tiedän miltä se tuntuu. Tai luulen tietäväni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin joo, aina kun joku puolustaa näiltä kateellisilta naisilta, niin on pakko tuntea tai jtn, mun mielestä se riina ei nolannu itseänsä mitenkään, nätti tyttö, räväkällä luonteella
niinpä, ei ole minunkaan tuttu, mutta alkaa suoraan sanoen v**uttaan tämä akkamainen kitinä jos joku uskaltaakin enemmän kuin itse.
tämä on niin valitettavan totta, :/

mää
Taitaa Apea potuttaa pitkässä juoksussa. Tanja olisi varmasti osallistunut myös maatilan töihin aikanaan, vaan mitenkähän on Riinan kanssa kun arki astuu kuvioihin.

Kyllä, olen samaa mieltä. Mahdoton kuvitella Riinaa sontalapion varteen. Lyhytjännitteinen hempsankeikka!

muppet
Sorry vain palstasiskot, en tykännyt riinasta alkujaankaan, en vain siedä hänen kaltaisia naisia, täähän on mielipide asia, te tykkäätte, mä en ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Taitaa Apea potuttaa pitkässä juoksussa. Tanja olisi varmasti osallistunut myös maatilan töihin aikanaan, vaan mitenkähän on Riinan kanssa kun arki astuu kuvioihin.

Kyllä, olen samaa mieltä. Mahdoton kuvitella Riinaa sontalapion varteen. Lyhytjännitteinen hempsankeikka!
jaa se ettikin työkaveria itsellensä..joo no nyt tajusin.. :kieh: huhhuijaa vaan teijän kanssa |O

silppa
No, varmaan tämä "Huankosken" ihmefarmari onkin mahtava eka palkinto... Myötähäpeää tunsin täällä myös, itseänikin kohtaan... oli nääs Tenoille käyttöä kun katseli sitä tyrkyttelyä...:):):( Jotenkin tosi tragikoomista :)

silppa
Jospa tää Kaupungin Tavoitelluin Poikamies aatteli, että SILTÄ SAA ja iski kiinni ku SIKA limppuun :) Tää siis vaan meikäläisen villi arvaus, onhan elo voinut olla vaikka kuinka sivveetä siellä Huankoskella :)

täh
enkä ymmärrä tätä Riinan mollausta. Terveellä itsetunnolla varustettu söötti nuori äiti. Mitä pahaa siinä on?
Ai niin, unohdin, täällä saa heti noottia jos on tyytyväinen itseensä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muppet:
Sorry vain palstasiskot, en tykännyt riinasta alkujaankaan, en vain siedä hänen kaltaisia naisia, täähän on mielipide asia, te tykkäätte, mä en ;)
No haloo, jokaisella on tyyppejä joita ei siedä, joista ei tykkää, se on ihan luonnollista. Mutta fiksut älyää että niin vain on että toisten kemiat toimii ja toisten ei eikä hauku sitä ihmistä joka ei OMAAN makuun sovi!!! Koska ihan 100% varmasti myös sinun lähelläsi on niitä jotka eivät siedä sinua. Olisiko sinusta reilua että he toitottaisivat ympäriinsä että olet sitä sun tätä negatiivista?

mää

jaa se ettikin työkaveria itsellensä..joo no nyt tajusin.. :kieh: huhhuijaa vaan teijän kanssa |O
No, eiköhän se eti kaverikseen sellaista, jonka kanssa voi yhdessä tehdä maatilan töitä. Tyhmä kai olet, jos sitä et ymmärrä...???

...

itsekkin omata tuollaisen tyrkyttävän luonteen. En alkujaankaan tykännyt tästä neitosesta ollenkaan. En vain voi sietää tuollaista joka ei omaa minkäälaista tilannetajua. Niin ja tuo räväkkyys juuh ennenminkin tyrkkyys..ei ole ihme ettei sopivaa miestä ole löytynyt aiemmin...

täh
Mä veikkaan ilman muuta että jussi ottaa sen Jennyn (vaikka itse valitsisin toisin). Aslak tykkää siitä vaaleasta enemmän.. Ja Jani on ihan lämässä siihen koiranaiseen. Sori en muista nimiä.

Yhteistyössä