KYS (kotiutuksesta synnytyksen jälkeen)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitenkähän nopeasti ne laittaa uudelleensynnyttäjän sieltä kotiin jos kaikki ok? Mä olen ehkä kummallinen,mutta mielelläni siellä sen 3vrk viettäisin. Vähän niinkuin "lomalla" *punastus* Kotiin palatessa tiedän saavani apuja, mutta suurin vastuu kodin pyörittämisesti tietenkin kaatuu minun niskaani ja tässä meinaa stressiä pukata jo nyt.

Ja kertokaa kokemuksia KYS synnyttämisestä ja osastohenkilökunnasta muutenkin!

Henkilökunta oli tosi mukavaa, hoitajilla oli aikaa neuvoa ja huolehtia. Eihän sairaalassa ole ikinä kivaa mut kyllä sen kestää.

Synnytys meni hulinaksi, ainakin siellä on tarpeeksi henkilökuntaa jos tarviit apua, meinaan salissa oli 11 henkeä sit loppupeleissä. Melkein kävi ahtaaksi ;)

Kuusi lasta olen synnyttänyt Kysissä joista kaksi oli sektioita. Sektion jälkeen olin molemmilla kerroilla 5 vuorokautta muulloin sen kaksi. Tosin viimeisimmän laspseni syntymän aikaan siellä oli aika täyttä jä näin ollen kahden hengen huoneeseen tungettiin kolmaskin sänky ja kun meillä tuli se 2 vuorokautta täyteen niin kassin sai pakata vauhdilla koska siivooja jo seisoi vieressä että pääsi vaihtamaan punkan seuraavalle käyttäjälle :ashamed: !!!

Yhteistyössä