Kellä lähdössä eskariin syksyllä?

• Viestiketjun aloittaja oili
  • Ensimmäinen viesti
aaa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
:wave:
Joulukuun loppupuolen lapsi meilläkin. Ja menee eskariin, koska haluaa sinne ehdottomasti & koska tulee siellä taatusti pärjäämään :). Kouluunmenoa ajateltiin kyllä lykätä.
miks koululykkäys? :eek: huvikseenko?

meillä marraskuun lapsi nyt ykkösellä ja syksyll lähtee eskariin 27.12 syntyny. luulen että pärjää yhtä hyvin kun tammikuisetkin. :)

Meilläkin esikoinen lähtee eskariin. Hän on aika ujo ja hiljainen, mutta on ollut päiväkodissa puolipäiväisenä syksystä asti. Kiva kun on saanut päivittäistä harjoitusta ryhmässä toimimiseen, on huojentuneempi mieli minulla eskarin suhteen, uskon kyllä että tyttö pärjää. Täällä on eskari vielä koululla ja aikuisia on suhteessa vähemmän kuin päiväkodissa.

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
:wave:
Joulukuun loppupuolen lapsi meilläkin. Ja menee eskariin, koska haluaa sinne ehdottomasti & koska tulee siellä taatusti pärjäämään :). Kouluunmenoa ajateltiin kyllä lykätä.
miks koululykkäys? :eek: huvikseenko?

meillä marraskuun lapsi nyt ykkösellä ja syksyll lähtee eskariin 27.12 syntyny. luulen että pärjää yhtä hyvin kun tammikuisetkin. :)
Syistä, mitkä eivät kuulu perheemme ulkopuolisille henkilöille.
Pärjäisihän tuo koulussa ihan taatusti, mutta ei hän siellä sen huonommin tule pärjäämään sittenkään, jos kouluunmenoa lykätään :D

Ihmemaan Liisa
Eskariin lähtee meidän joululapsi :)

Esikoinen osasi eskariin mennessään luke, ei sillä siellä koskaan tylsää ollut, tekevät niin paljon kaikkea muutakin kuin tehtäviä tai lukujuttuja.

Christina
Meiltäkin lähtee esikoinen, toukokuussa syntynyt....Miten tämä on jo nyt ajankohtaista, vastahan tyttö syntyi :( Ihan liian nopeaa on aika mennyt...Mua hirvittää laittaa pieni yksin bussiin tosta tienvarrelta, ei koskaan oo edes bussilla matkustanut! Saakohan jompikumpi vanhemmista mennä vaikka ekana aamuna kyytiin, että lapsi näkis miten homma pelaa..Nyyh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meilläkin "vauva" lähtee eskariin ja isoveli kouluun. Kääk.
Sama meillä poika aloittaa koulun ja tyttö menee eskariin.

Mihin ihmeeseen tämä aika on mennyt. Meillä on kanssa tuleva eskari syntynyt loppuvuodesta.
Ollaan mietitty koululle vai päiväkotiin? Mä alan kallistumaan päiväkodin kannalle tutut tädit ja tosi aktiivinen eskariryhmä.

Esikoinen menee syksyllä eskariin, marraskuussa on syntynyt.

Muuten ei huoleta, mutta kun tytöllä oli vakava virusperäinen aivotulehdus tossa ennen joulua, niin noissa yhteyksissä varmaan sitten selviää vielä tarkemmin, jäikö siitä jotain muistiin ja oppimiseen vaikuttavaa häikkää.

Yhteistyössä