mie
Mene töihinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mun esikoinen lähtee eka luokalle ja keskimmäinen eskariin (syntynyt joulukuussa) ja mä jään vauvan kanssa kaksin kotiin mitä hittoa mä sitten päivät teen?
Mene töihinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mun esikoinen lähtee eka luokalle ja keskimmäinen eskariin (syntynyt joulukuussa) ja mä jään vauvan kanssa kaksin kotiin mitä hittoa mä sitten päivät teen?
ei sulla aika käy pitkäksi, saatat kouluun ja eskariin haet niitä. sä siis periaatteessa juokset aamupäivän vauvan kanssa pitkin kylää, ja puet ja riisut sitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun esikoinen lähtee eka luokalle ja keskimmäinen eskariin (syntynyt joulukuussa) ja mä jään vauvan kanssa kaksin kotiin mitä hittoa mä sitten päivät teen?
Tuo on oikeesti totta..ja vauvalla on justiin nälkä/uni/kakat kun pitää lähtee viemään tai tuomaan..tuttu juttu!hitsi se oli rasittavaa aikaa..Alkuperäinen kirjoittaja aaa:ei sulla aika käy pitkäksi, saatat kouluun ja eskariin haet niitä. sä siis periaatteessa juokset aamupäivän vauvan kanssa pitkin kylää, ja puet ja riisut sitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun esikoinen lähtee eka luokalle ja keskimmäinen eskariin (syntynyt joulukuussa) ja mä jään vauvan kanssa kaksin kotiin mitä hittoa mä sitten päivät teen?
Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
muoks. lokakuussa siis täyttää 5v =)
5-vuotiaitahan nuo kaikki loppusyksystä/alkutalvesta syntyneet on eskariin mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
joo, mut tuo menee 4veenä ilmeisesti, ja eskarissa täyttää 5Alkuperäinen kirjoittaja meah:5-vuotiaitahan nuo kaikki loppusyksystä/alkutalvesta syntyneet on eskariin mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
Eskari alkaa sinä vuonna, kun täyttää 6, ja koulu sinä vuonna, kun täyttää 7.
Jos siis ei hae lykkäystä.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:5-vuotiaitahan nuo kaikki loppusyksystä/alkutalvesta syntyneet on eskariin mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
Oho. Ajatuskatkos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja aaa:joo, mut tuo menee 4veenä ilmeisesti, ja eskarissa täyttää 5Alkuperäinen kirjoittaja meah:5-vuotiaitahan nuo kaikki loppusyksystä/alkutalvesta syntyneet on eskariin mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
Ei se eskari niin kummoinen paikka ole ettei pärjäisi sielläAlkuperäinen kirjoittaja oili:meillä alkaa syksyllä eskari..ja tyttö on ihan loppuvuodesta syntynyt..mietin miten pärjää..
Ja on itsellekkin outoa jäädä pikkusen kanssa kahden kotiin..
oho, täälläpä tartuttu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:5-vuotiaitahan nuo kaikki loppusyksystä/alkutalvesta syntyneet on eskariin mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
Mut Pinkin lapsi täyttää vasta 5 vuotta tänä vuonna ja on menossa eskariin!
Onko hän pidennetyssä oppivelvollisuudessa ?
Uskosin näin, tai ainakin meillä on pojalla pidennetty oppivelvollisuus ja käy nyt 5-vuotiaana ensimmäistä eskarivuotta päiväkodissa ja toisen eskarivuoden suorittaa tulevassa erityiskoulussaan, nyt tulevana syksynä...elokuussa täyttää 6v.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:5-vuotiaitahan nuo kaikki loppusyksystä/alkutalvesta syntyneet on eskariin mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
OkAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:oho, täälläpä tartuttu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:5-vuotiaitahan nuo kaikki loppusyksystä/alkutalvesta syntyneet on eskariin mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Miksi tällainen ratkaisu, jos saa kysyä =) Vai onks teillä niin, että osaa esim. lukea jne ja pitkästyy?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:meidän jannu aloittaa jo 5 vuotiaana eskarin, eli tän syksyn eskarilainen täälläkin. :wave:
juu siis pidennetty oppivelvollisuus, sairastaa keskivaikeaa dysfasiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:vieras, sori muokkasin sun vastausta vähän, niin meni lainaus oikein =)