Hakutulokset

1. Jara

Aukaisetteko miehen kirjeitä?

En. Lykkään jopa oman postin hänen kasaansa, jotta ne tulee avattua. :D
  2. Jara

kauan kestää

Oho. Kotikonsteinkaan en saa siihen kulumaan kuin n. 15 min.
  3. Jara

"Hyvä asiakkaamme! Palveluumme on tullut paljon puheluita"

Kun mä sinne soittelin ja jonottelin, niin automaatti tokaisi puolentunnin jonotuksen lomassa yht'äkkiä; "Jos asianne ei ole kiireinen, pyydämme ottamaan yhetyttä muutaman päivän kuluttua uudelleen." :laugh: Ruuhkaa?
  4. Jara

typerintä mitä sinulta on kysytty?

"Kääritäänkö kääretorttu ennen vai jälkeen paistamisen?"
  5. Jara

Mitä tarkoittaa yhyttää??

\ Näin mäkin sanaa oon tottunu käyttämään enemmän.
  6. Jara

Voi kettu.

\ :D Näin mä teinkin. No, jos.. No niin no, joko voiteen vaihtoon tai menopaluu Rhodokselle. :)
  7. Jara

Voi kettu.

\ No en oikeastaan, sillä patteri käyttöisellä Venuksella paan menemään ensin. Sehän jotakuinkin kuorii ihon samalla. Ikävää, tahtoisin niin kunnollisen värin ihooni, varsinikin nyt, kun on siskon ylioppilasjuhlat tulossa ja pukeudun mekkoon sitten viime vuosisadan.
  8. Jara

G Mistä teidän lapsia ihastellaan

Poikaa kauneudesta, iloisuudesta ja sen hassuttelu taidoista. Tyttöä nyt vielä vaan tietty hänen söpöydestään. :)
  9. Jara

Voi kettu.

Onko mikään itseruskettava kunnollista? Muutamina kesinä tuhrinut itseeni jos jotain rasvaa, että sais hieman väriä ihoon ennenkuin laittaa päälleen mitään "paljastavaa". Kaikki voiteet on ollu kamalia, tekee luonnottoman rusketuksen ja jättää ihon laikukkaaksi. Jätin ne hetkeksi ja nyt taas...
  10. Jara

Voitatko miehes kädenväännössä?

\ Sä kyselet tätä aika usein täällä ja aina vastaukseni jälkeen pitäis sitten saada tietää miten se ukkoon seksuaalisesti vaikuttaa? :D :D Hohhoi. :whistle: Tuossa ei siis välttämättä ole kyse voimakkuudestani vaan kestävyydestä, jos sä sitä haet.
  11. Jara

Voitatko miehes kädenväännössä?

Oon muutaman kerran voittanut. Minen oo mörssäri eikä ukko orava, on paljolti tekniikasta kiinni. Kaikkea pitää kokeilla, mutta onneksi tämä laji ei harrastuksiin kuulu kuitenkaan. Saattas nopiaan vasuriksi joutua. :D
  12. Jara

2v. tekniikan ihme!

:D Meilläkin poika pari vuotta osaa itse tulla tietsikalle, hakea Paintin ja ryhtyy piirtelemään. :)
  13. Jara

...

\ Tuollanen juuri vuoden täyttänyt hulivili maatiaskisumisu. Kiltti, arka, muttei agressiivisella tavalla. Pieni kooltaan, leikkaamaton. Sisäsiisti, viime kesän oli ulkona, mutta muuton yhteydessä siihen ei oikeen enää ollut mahiksia. Tottunut sisälle vaikka välillä tuppaa karkailemaan ulos...
  14. Jara

...

Turussa.. Hitsit, mulla olis täällä (porissa) vuoden vanha kollikissa vailla uutta kotia.
  15. Jara

kun olette lastenne kanssa puistossa...

Pakko ja joka askeleella. Vaihtoehtona tietysti olisi lapsen karkaaminen, loukkaantuminen ja muiden, puistossa mahdollisesti olevien lasten hyvinvointi.<br><br>
  16. Jara

HUOMENTA !

Huomenta. :) Ensimmäinen päivä kolmisin lasten kanssa sitten vauvan syntymän ois edessä, pihkasen jänskättää. :whistle:
  17. Jara

Mikä on perus-arkimeikkinne?

Ihan arkena menee meikkivoide, aurinkopuuteri, ripsari, rajaus alaluomelle ja huulikiilto.
  18. Jara

Mitä miehenne tekee parhaillaan?

Lähti ostamaan karkkia (ei mulle B) ) ja vaihtamaan öljyjä kaaraan.
  19. Jara

Mitä lasissa?

LAPIN KULTA! :D Ensimmäinen sitten melkein vuoteen. B)
  20. Jara

Mitä tekisit jos Suomi voittaisi

Ihan näin yhteenvetona edelläolevista nautiskelisin hatusta pa.skaa kävellessäni tatuointiliikkeeseen ikuistamaan "Hanna Pakarinen" pakaraani.

Yhteistyössä