peesiAlkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:57 mirena04 kirjoitti:No ei toivoakaan että voittaisin, ei tarvii ees yrittää
Onko miehesi kuin kuivan kesän orava vai oletko itse kauhea mörssäri?Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:56 Mami31 kirjoitti:Oletteko edes koskaan keskenänne kokeilleet kumpi teistä voittaa kädenväännössä, kädet vastakkain pöydällä.
Jos et, meepp' kysymään miehes matsiin ja mailaa kuinka teillä kävi.
Meillä voitin minä!!!
Ohhoh!!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:13 Jara kirjoitti:Oon muutaman kerran voittanut. Minen oo mörssäri eikä ukko orava, on paljolti tekniikasta kiinni. Kaikkea pitää kokeilla, mutta onneksi tämä laji ei harrastuksiin kuulu kuitenkaan. Saattas nopiaan vasuriksi joutua.
Sä kyselet tätä aika usein täällä ja aina vastaukseni jälkeen pitäis sitten saada tietää miten se ukkoon seksuaalisesti vaikuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:17 Vaude kirjoitti:\Ohhoh!!Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:13 Jara kirjoitti:Oon muutaman kerran voittanut. Minen oo mörssäri eikä ukko orava, on paljolti tekniikasta kiinni. Kaikkea pitää kokeilla, mutta onneksi tämä laji ei harrastuksiin kuulu kuitenkaan. Saattas nopiaan vasuriksi joutua.
Mites tuota tuo siun ukkos tuohon reagoi?
Menikö noloksi, vai ujoksi, vai peräti ...kovaksi?