Aukaisetteko miehen kirjeitä?

• Viestiketjun aloittaja Minä Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Minä Äiti
Aukaisetteko kirjeitä jotka on suunnattu miehellesi?

Minä aukasen,kun muuten ne jää aukasematta. Ja kaikki laskut jäis kuoreen venymään. Ainoastaan jos se näyttää jotenki niin henkilökohtaiselta niin silloin en aukaise.

Aukaisen samoin. Eli kaikki laskua ja sellaista muistuttavat aukaisen kun niin ollaan miehen kanssa sovittu. Hlökohtaisemman näköiset jätän, mutta
hän näyttää ne kuitenkin avattuaan. On tosin sanonut, että kaikki hänen nimellään tulevat voi aukaista. ;)

T: Saikku

Joskus olen lyöny miehen oman postin sille käteen, mutta se sanoo "mitä mä näillä teen"...Jopa ammattilehdet mä esi-luen sille valmiiksi ja etsin artikkelit, jotka sen munmielestä kannattais lukea. Kirjeitä se ei lue koskaan, vaan mun pitää referoida ne sille, jos asia nyt ihan välttämättä hänen kannanottoaan kaipaa.
Mutta siis meillä se on ihan oikeasti mun työ, eli jos kävisin muualla töissä, en suostuis moiseen ja nostan siitä itselleni mahdollisuuksien mukaan myös palkkaa.

josa
Kaikki muut avaan paitsi palkka- ja verojuttuja. Meillä jäis kaikki avaamatta. Ja ei oikeastaan muuta tuu kun mainoksia ja laskuja, joten ei voi oikein kirjesalaisuuden rikkomisesta puhua.

En avaa mitään kirjeitä enkä mainoksia jotka on suunnattu vain miehelle!! Eikä hänkään avaa mun kirjeitä! Vain poikkeus tapauksissa avaan jos mies erikseen pyytää! Kyllä tuo aikuinen mies osaa hoitaa itse postinsa. =)

Yhteistyössä