Aukaisetteko miehen kirjeitä?

• Viestiketjun aloittaja Minä Äiti
  • Ensimmäinen viesti
En aukaise, edes laskuja... Ellei nimi ole molemmille niinku sähkö ja vesi.
Mut odotan samaa myös itselleni, en tykkäis et aukois minunkaan posteja oli ne mitä hyvnsä.
sama pätee tekstareihin puhelimessa.
ihan periaate juttu =)

Yleensä minä avaan kaiken postin, mutta jso en satu olemaan kotosalla, niin sitten mies avaa kaiken postin, riippumatta siitä kenelle se on osoitettu.

Tästä tuleekin sitten muutamia kertoja mieleen ne jutut kun naapurin postitkin on avattu meillä kun on väärin jaettu, eikä kumpikaan aina muista etukäteen katsoa kenen nimellä ne milloinkin on.... :whistle: Avataan vaan kaikki kirjeet joita laatikkoon on laitettu....

näin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 12:02 rimppakinttu kirjoitti:
En avaa mitään kirjeitä enkä mainoksia jotka on suunnattu vain miehelle!! Eikä hänkään avaa mun kirjeitä! Vain poikkeus tapauksissa avaan jos mies erikseen pyytää! Kyllä tuo aikuinen mies osaa hoitaa itse postinsa. =)
myös meillä! :wave:

eipä tuo oo koskaan sanonut ettei sais aukoa. henk.koht. tai jos en tiiä mitä sisältää niin jätän aukasematta...ja laskut kans jos on paha päivä :LOL: mutta kyllä mies mun laskut hoitelee aina poijes :D ja jos henk.koht. kirjeitä niin ei koske...
homma toimii ja sehän pääasia =)

En ilman lupaa. Pääasiallisesti ei ole tarvetta mutta joskus uteliaisuus iskee jonkun odotetun asian kohdalla. SIlloin kysyn luvan (jonka saan aina). Ihan periaatteesta meillä ei ilman lupaa availla toisten kirjeita, räplätä puhelimia eikä kaiveta lompakkoja. Niin aikuisten kuin lasten.

Hanskin mamma harmaa
avaan kaikki kirjeet, jos on henk.kohtaisen näköinen kysyn mieheltä luvan... ja firman kirjeet avaan myös...

ja ihan syystä, että mies on viikot poissa... eli jos kirjeessä onkin jotain kiireellistä...

Yhteistyössä