Voi kettu.

Onko mikään itseruskettava kunnollista? Muutamina kesinä tuhrinut itseeni jos jotain rasvaa, että sais hieman väriä ihoon ennenkuin laittaa päälleen mitään "paljastavaa". Kaikki voiteet on ollu kamalia, tekee luonnottoman rusketuksen ja jättää ihon laikukkaaksi. Jätin ne hetkeksi ja nyt taas sorruin ostamaan mainoksien innoittamana tämän Natusanin kevyesti asteittain ruskettavan ja kiinteyttävän voiteen. Ja marjat sanon mä, eilen aamupäivällä sitä laitoin ja kuljin kotosalla sänkyyn menoon asti housutta ja paidatta, jotta annan rasvan varmasti kuivua ennen peiton alle menoa.

Aamulla kuitenkin jalat oli täynnä viiruja ja laikkuja, kuten käsivarretkin. Eikä tietoakaan kevyestä väristä.

Onko ne kaikki samanlaisia? :\|
 
joo kaikki ne on samanlaisia, suosittelen solariumia. ainakin toi natusan, dove jne...oon varmaan viittä eri merkkiä kokeillu. ja sitten jos et pese käsiä tosi tosi tosi hyvin rasvan laitoin jälkeen niin sormien välissä sellasia ruskeita kohtia tai kämmenet muuttuu kans ruskeiks...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:38 Cruella DeVille kirjoitti:
kuoritko ihon ennen rasvausta? mulla kyllä toimii noi itseruskettavat, tasasesti on ruskettanu jo ekalla voitelukerralla.
No en oikeastaan, sillä patteri käyttöisellä Venuksella paan menemään ensin. Sehän jotakuinkin kuorii ihon samalla. Ikävää, tahtoisin niin kunnollisen värin ihooni, varsinikin nyt, kun on siskon ylioppilasjuhlat tulossa ja pukeudun mekkoon sitten viime vuosisadan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:42 Jara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:38 Cruella DeVille kirjoitti:
kuoritko ihon ennen rasvausta? mulla kyllä toimii noi itseruskettavat, tasasesti on ruskettanu jo ekalla voitelukerralla.
No en oikeastaan, sillä patteri käyttöisellä Venuksella paan menemään ensin. Sehän jotakuinkin kuorii ihon samalla. Ikävää, tahtoisin niin kunnollisen värin ihooni, varsinikin nyt, kun on siskon ylioppilasjuhlat tulossa ja pukeudun mekkoon sitten viime vuosisadan.
kannattaa ajella ja rasvata iho perusvoiteella vaik edellisenä iltana ja sit seuraavana laittaa itseruskettava.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:44 Cruella DeVille kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:42 Jara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:38 Cruella DeVille kirjoitti:
kuoritko ihon ennen rasvausta? mulla kyllä toimii noi itseruskettavat, tasasesti on ruskettanu jo ekalla voitelukerralla.
No en oikeastaan, sillä patteri käyttöisellä Venuksella paan menemään ensin. Sehän jotakuinkin kuorii ihon samalla. Ikävää, tahtoisin niin kunnollisen värin ihooni, varsinikin nyt, kun on siskon ylioppilasjuhlat tulossa ja pukeudun mekkoon sitten viime vuosisadan.
kannattaa ajella ja rasvata iho perusvoiteella vaik edellisenä iltana ja sit seuraavana laittaa itseruskettava.
:D Näin mä teinkin. No, jos.. No niin no, joko voiteen vaihtoon tai menopaluu Rhodokselle. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:47 Jara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:44 Cruella DeVille kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:42 Jara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:38 Cruella DeVille kirjoitti:
kuoritko ihon ennen rasvausta? mulla kyllä toimii noi itseruskettavat, tasasesti on ruskettanu jo ekalla voitelukerralla.
No en oikeastaan, sillä patteri käyttöisellä Venuksella paan menemään ensin. Sehän jotakuinkin kuorii ihon samalla. Ikävää, tahtoisin niin kunnollisen värin ihooni, varsinikin nyt, kun on siskon ylioppilasjuhlat tulossa ja pukeudun mekkoon sitten viime vuosisadan.
kannattaa ajella ja rasvata iho perusvoiteella vaik edellisenä iltana ja sit seuraavana laittaa itseruskettava.
:D Näin mä teinkin. No, jos.. No niin no, joko voiteen vaihtoon tai menopaluu Rhodokselle. :)
pikalähtö :D mul on ollu noit yves roskiksen rasvoja, ne on aika laadukkaita.
 

Yhteistyössä