Hakutulokset

1. Jara

Päivän suunnitelmat pinoon!

Hammaslekurille ja siitä tyllerön seuraksi sairaalaan. Illalla taidan ottaa ja siivota pihan, painepesuroida terassin (kiitos, kun talkoissanne tyhjensitte rännit minun pihaani) ja vaikka vähän grillailla.
  2. Jara

Hammasongelma- apua!!!

\ Eikä mitään vähän..! :kieh: Mä luulen, että polveen ampuminenkaan ei satu yhtä paljon.. :whistle:
  3. Jara

Hammasongelma- apua!!!

Juu, täälläkin juurihoidettu/juurihoidossa oleva hammas särkee ja lujaa jo toista viikkoa. "Pieni" paineen tunne on ja välillä tuntuu, kun joku koputtelis tuon hampaan sisällä.. :o \|O Onneksi sain vihdoin ja viimein ajan lekurille täksi päiväksi, huomiseen, jos ois venannu vielä ois ollu...
  4. Jara

mitäs ohjelmaa tälle päivälle?

Siivoilua, järjestelyä, siivoilua, paikkojen oikomista, siivoilua.. Illalla sairaalaan tytön seuraksi, sitten kotiin uinumaan. Oikeen ihmeellinen päivä.
  5. Jara

Onpa hiljaista...

:wave: Jonkun aikaa, kunnes Stadi taas kutsuu.
  6. Jara

Koarktaatio-lapsia,

kellään? Kokemuksia, tietoa, toipumisia, tämän hetken vointeja haluaisin kuulla. :flower:
  7. Jara

TÄÄ ON NIIIIIN TOTTA!!!!!!!!!!!!!

Uaaaahhahahahahhahha..!! :laugh:
  8. Jara

KERHO-LISTA (kerhojen perustajat)

Gastroscisis-lapset, :wave: .
  9. Jara

PALOVAMMOISTA!!!!!!!

Kannattas varmaan käydä, saat sieltä palokohtien päälle sellaset rasvalaput joita pitää sitten aika ajoin vaihdella. Helpottaa, auttaa paranemista ja vähentää arpien muodostumista. www.osaakirjottaa.com. :D <br><br>
  10. Jara

nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

Hei, hienoa. Kiitos ap, täytyy kokeilla. :wave:
  11. Jara

Gastroskiisi

Perustin eiheeseen liittyvän kerhon, LIITTYKÄÄ! :)
  12. Jara

Gastroskiisi

\ Seelvä.
  13. Jara

Gastroskiisi

\ Okei, selvä. Onko tuo aivan uusi käytäntö, meinaan vaan, että meille sitä ei olla tehty.
  14. Jara

Gastroskiisi

\ Refluksia-tutkimus, mikä se on?<br><br>
  15. Jara

Gastroskiisi

Hei kaikki. Täällä olisi äiti, jolle syntyi gastroscisis vauva syyskuussa 2004 TYKS:ssä. Todettiin viikoilla 14 ja oli paha. Olisi mukava vaihtaa ajatusta ko. sairaudesta, synnytyksestä, sairaala ajoista ja lapsen nykytilanteesta. Sähköpostilla vaikka. :) jenzki@netti.fi<br><br>

Yhteistyössä