Hammasongelma- apua!!!

Multa lohkesi toissapäivänä hampaasta pieni pala. Hammas on juurihoidettu ja kahteen kertaan paikattu.

Voinkohan mä odottaa tiistaille, että pääsen kunnon hammaslääkäriin yksityiselle vai pitäiskö mun mennä kaupungin hammashuollon päivystykseen laitattamaan tohon hampaaseen väliaikainen paikka?

Eihän juurihoidettu hammas voi särkeä? :ashamed: Se juurihan tapetaan juurihoidossa?
Entä mahd. tulehdukset tms?

Please help me!!! :attn:

Juu, täälläkin juurihoidettu/juurihoidossa oleva hammas särkee ja lujaa jo toista viikkoa. "Pieni" paineen tunne on ja välillä tuntuu, kun joku koputtelis tuon hampaan sisällä.. :eek: \|O

Onneksi sain vihdoin ja viimein ajan lekurille täksi päiväksi, huomiseen, jos ois venannu vielä ois ollu varma sekoominen tiedossa..! :snotty:

Mikään ei ole kivuliaampaa ja ittumaisempaa kuin hammassärky.

Aloittaja
Mä en siis tiedä voiko juurihoidettu hammas särkeä vai ei :ashamed:

Viimeksi kun kävin tuota hammasta paikkauttamassa hammaslääkäri sanoi, että ei puuduta, koska hammas ei tunne mitään :eek: Tästä vaan päättelin, että näin vois olla ;)

Onneksi tätä mun hammasta ei (ainakaan vielä) särje, joten otan ison riskin ja odotan tiistaille :whistle: Mä en oikein tykkää noista kaupungin hammaslääkäreistä :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:56 Jara kirjoitti:
Juu, täälläkin juurihoidettu/juurihoidossa oleva hammas särkee ja lujaa jo toista viikkoa. "Pieni" paineen tunne on ja välillä tuntuu, kun joku koputtelis tuon hampaan sisällä.. :eek: \|O

Onneksi sain vihdoin ja viimein ajan lekurille täksi päiväksi, huomiseen, jos ois venannu vielä ois ollu varma sekoominen tiedossa..! :snotty:

Auuuuuuuttttttttttssssssssss :x :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:00 Omnia vincit amor kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:56 Jara kirjoitti:

Auuuuuuuttttttttttssssssssss :x :hug:
Eikä mitään vähän..! :kieh: Mä luulen, että polveen ampuminenkaan ei satu yhtä paljon.. :whistle:

Yhteistyössä