Hakutulokset

1. MamisKukkeli

Tamperelaiset hoi!!

Mikäköhän bussi sinnepäin kulkee tai jostain läheltä.. voinko sen tarkistaa jostain?
  2. MamisKukkeli

Tamperelaiset hoi!!

:attn:
  3. MamisKukkeli

Tamperelaiset hoi!!

Onkos Pyhäjärvenkatu 5 a kaukanakin rautatieasemalta? Kuinka kauan kestää suurinpiirtein kävellen? tai mikä bussi menee asemalta sinnepäin? :flower: :flower:
  4. MamisKukkeli

Huutis keskiviikolle..

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=isosalo76&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=%
  5. MamisKukkeli

sukunimenne?

no en viitsi heidän nimiään tässä sanoa mutta ovat tuolta Alastaro/Kosken suunnalta kotoisin..
  6. MamisKukkeli

TE JOTKA PÄÄSETTE TÖISTÄ ENNEN NELJÄÄ! Haetteko lapsen heti hoidosta?

Voin päästä kahdelta tai kolmelta..riippuu miten paljon on töitä..jos pääsen kahdelta, en hae heti koska ovat heränneet ja aloittavat välipalan syömisen joten haen puolen maissa..jos pääsen kolmelta, haen heti.. Erikseen on sitten tietty ne jos on lääkäriä tai muuta sellaista..
  7. MamisKukkeli

sukunimenne?

Tunnen Helinejä... Mun sukunimi Salo mutta jossain vaiheessa vaihdan takaisin entiseen joka on Töykkälä..
  8. MamisKukkeli

Yritä tässä nyt olla nainen!!!

Jos panet lapsesi päiväkotiin, olet julmuriäiti. Jos jäät itse kotiin, elät miehen siivellä. Jos teet paljon töitä, menetät viehätysvoimasi. Jos teet vähän töitä, menetät työpaikkasi. Jos käytät meikkiä, kuljet sotamaalauksessa. Jos et käytä, laiminlyöt ulkoisen olemuksen...
  9. MamisKukkeli

Toi ykkösen dokumentti on hirvee :'(

juu täysillä täälläkin itketään :'( :'( aivan kamalaa..onneks nykypäivänä ei enää noin oteta näytettä!
  10. MamisKukkeli

Ouuu Nouuu!!

kyllä me sit viikon kerettiin oleenkin töissä ja tarhassa kunnes likka sairastu :/ No kyllähän sen tiesi kun yli 2 kuukautta oltiin lomalla eikä likka ollu tarhassa.. Hirvee flunssa kuumeen kera iski likalle! Ja eiku työnantajalle soitteleen että en tule huomenna enkä ehkä tiistainakaan...
  11. MamisKukkeli

G: Ootko blondi vai brunette? Minkä verran kavereita? Ja ystäviä?

punapää (porkkana), muutama tosi ystävä(miehiä että naisia) ja paljon hyviä kavereita sekä miehistä että naisista...
  12. MamisKukkeli

Lapsenne nimi/nimet?

Petro Tapio ja Ronja Maria Tuomaantytär :heart: :heart:
  13. MamisKukkeli

Mielipiteitä nimestä Lwaxana!

Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla...
  14. MamisKukkeli

Onko nää kengät teistä ihanat/kamalat?

Ihan söpöt =)
  15. MamisKukkeli

Onko Turkuun menijöitä 7-8.9 messukeskukseen?

Tarkoitus olis :p
  16. MamisKukkeli

Nytkypylly! (vaate asiaa taas ;))

Missäs sellanen on?? tilasin äsken sukkikset ja legginsit likalle sieltä tinyzonesta, siellä pysty maksamaan electronilla..kyl tää innokkuus tulee kalliiks :whistle: :D
  17. MamisKukkeli

No voi hitsi..emmä sit varmaan pysty sieltä tilaamaan :'( ku ei se varmaan niinkään mee et muutan sen summan euroiks ja laitan sinne..
  18. MamisKukkeli

Tyhmänä nyt kysyn mut mites nyt kun pitäis heidän tilille maksaa tietty summa kruunuja?? en pystynyt kortilla maksamaan..eikä mulla oo tiliä handelsbankenissa..
  19. MamisKukkeli

hei, siel ei varmaan pysty maksaan electronilla? mitäs mä sitten teen?
  20. MamisKukkeli

Sori kesti vähän ku piti päivittää kone ja käyynistää uusiks..ottas mä meen vähän shoppailemaan ni katotaas miten käy :D

Yhteistyössä