harmaudu=)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No en viitti, kun on pikkusen liian tunnistettava :xmas:
Montakos teitä on? Meitä neljäAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No en viitti, kun on pikkusen liian tunnistettava :xmas:
Meitä on neljä, ja viides tulossaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Montakos teitä on? Meitä neljäAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No en viitti, kun on pikkusen liian tunnistettava :xmas:
ollankohan me sukuaAlkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Harmaan uskallan
Tauriainen
Kukaan ei varmaan arvais, kun harmaana laittaisin. Heti löytyis googlettamalla johtolankoja, joista vois päätellä jos tietää minusta mitäänAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:harmaudu=)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No en viitti, kun on pikkusen liian tunnistettava :xmas:
No meidän suvun Tauriaisia ei minun tietojen mukaan ole muita kuin minä, siskot ja vanhemmat. Tai ainakin näin olen käsittänyt isän puheista.Alkuperäinen kirjoittaja entinen:ollankohan me sukuaAlkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Harmaan uskallan
Tauriainen
No ei vissiin sitten, kun meitä on enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Harmaana:No meidän suvun Tauriaisia ei minun tietojen mukaan ole muita kuin minä, siskot ja vanhemmat. Tai ainakin näin olen käsittänyt isän puheista.Alkuperäinen kirjoittaja entinen:ollankohan me sukuaAlkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Harmaan uskallan
Tauriainen
Tunnen Helinejä... Mun sukunimi Salo mutta jossain vaiheessa vaihdan takaisin entiseen joka on Töykkälä..Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:jos kukaan uskaltaa paljastaa=) Mä olen sukunimeltäni Helin
Oletko Rantasalmelta päin?Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Auvinen
Mikäs on heidän nimet?Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Tunnen Helinejä... Mun sukunimi Salo mutta jossain vaiheessa vaihdan takaisin entiseen joka on Töykkälä..Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:jos kukaan uskaltaa paljastaa=) Mä olen sukunimeltäni Helin