tunnetko carita päivärintaa??Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:päivärinta
hahaa uskallin!
tunnetko carita päivärintaa??Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:päivärinta
hahaa uskallin!
jep,ei ole ainakaan meidän lähisukuaAlkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:no en viitsi heidän nimiään tässä sanoa mutta ovat tuolta Alastaro/Kosken suunnalta kotoisin..
missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin
Ohoh. Prosentuaalisesti teiän "suku" lisääntyy huimasti.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Meitä on neljä, ja viides tulossaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Montakos teitä on? Meitä neljäAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No en viitti, kun on pikkusen liian tunnistettava :xmas:
ootkos e-p:ltä? täälä on niitä muutama..Alkuperäinen kirjoittaja harmaana kerron:vaikka meitä on aikas monta... Huttunen
asu ennen espoossaAlkuperäinen kirjoittaja ap:missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin
asu ennen espoossaAlkuperäinen kirjoittaja ap:missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin
mulla oli nais ope helinAlkuperäinen kirjoittaja ap:missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin
Täähän menee jännäksi, ei ainakaan meidän lähisuvussa ole opettajia..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli nais ope helinAlkuperäinen kirjoittaja ap:missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin