joo enon vaimo kennelin omistajaAlkuperäinen kirjoittaja auts:tunnetko carita päivärintaa??Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:päivärinta
hahaa uskallin!
mun luokalla oli ennen riihimäkiAlkuperäinen kirjoittaja Riksis:Riihimäki
(mistäköhän nikki peräisin )
mäki tunnen riihimäenAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mun luokalla oli ennen riihimäkiAlkuperäinen kirjoittaja Riksis:Riihimäki
Mulla oli kans ala-asteen naisope Helin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli nais ope helinAlkuperäinen kirjoittaja ap:missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin
Nevala on meidänkin suvussa tosin se on "vieras" joku tuli sukuun, mutta naispuolinen otti hänen nimensä.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:nevala
Täällä kans yks Tauriainen...Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Harmaan uskallan
Tauriainen
Ei vielkää osunut ainakaan lähelle=)Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mulla oli kans ala-asteen naisope Helin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli nais ope helinAlkuperäinen kirjoittaja ap:missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin
Hei mullakin oli opena helin joka sittemmin vaihtoi kyllä nimensä toiseen...Ollaankohan kollegoja??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli nais ope helinAlkuperäinen kirjoittaja ap:missäpäin suomea hän asuu?Alkuperäinen kirjoittaja sani:mä kanssa tunnen yhden jonka tyttösukunimi oli Helin
Ei sunkan sulla oo sukulaisia humppilan suunnalla?Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Tunnen Helinejä... Mun sukunimi Salo mutta jossain vaiheessa vaihdan takaisin entiseen joka on Töykkälä..Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:jos kukaan uskaltaa paljastaa=) Mä olen sukunimeltäni Helin
mikä etunimi? mitä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mun luokalla oli ennen riihimäkiAlkuperäinen kirjoittaja Riksis:Riihimäki