Voi olla aika työ saada nimi läpi maistraatissa (ellei ole "pätevää" syytä ). Itse nimi... En tykkää, liian hankala lausua, liian hankala kirjoittaa.
Mä en kyllä huomannut rasismia missään kohtaa....ja usko pois, huomaan helposti sellaiset asiat. Sattuneesta syystä.Alkuperäinen kirjoittaja SalattuElämä:ai pitää kestää loukkauksia sen takia kun eräät eivät pidä ulkomaalaisista?Alkuperäinen kirjoittaja somebody:AP! Älä pyydä mielipiteitä jos et kestä niitä.
en minä sitä tarkoittanut että sopiiko se suomalaiselle. tuota kettuilua pelkästään tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mä en kyllä huomannut rasismia missään kohtaa....ja usko pois, huomaan helposti sellaiset asiat. Sattuneesta syystä.
En ole rasisti, mutta Lwaxana ei mielestäni ole kaunis nimi, eikä se sovi suomalaiselle lapselle laisinkaan.
Ei papilla kyllä ole meidän lapsen nimen suhteen mitään sananvaltaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko, että pappi suostuis tommoseen nimeen.
Ei pappi lapsen nimeä kyllä Suomessa päätä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko, että pappi suostuis tommoseen nimeen.
Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Miksi se olisi mielikuvituksen puutetta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Miksi ei olisi?Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Miksi se olisi mielikuvituksen puutetta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
janna ei tietääkseni ole mikää tavisnimi!!! enpä ole kovin moneen sellaiseen törmänny, paitsi meidän tyttö.. se nimikin tuli kalenteriin vasta vuonna 2005.. ei tod oo tavisnimiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
No tässähän sitä just mietitään,mitäpä muuta. Varo että ei tule reikä päähän, kun noin hakkaat...Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall:
Veit sanat suustani ihana nimi!Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:Aivan mielettömän upee nimi,Porvoolaisperheissä suosittu
Koska nimen löytäminen lapselle on aina prosessi, joka lähtee jostain ja päätyy johonkin ja jossa on tuhat etappia matkalla. Hyvin harvoin se on mielikuvituksen puutetta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei olisi?Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Miksi se olisi mielikuvituksen puutetta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Tunsin jo 80 luvulla yhden Jannan.Alkuperäinen kirjoittaja satu86:janna ei tietääkseni ole mikää tavisnimi!!! enpä ole kovin moneen sellaiseen törmänny, paitsi meidän tyttö.. se nimikin tuli kalenteriin vasta vuonna 2005.. ei tod oo tavisnimiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
En niin. Kirjoitin jo mielipiteeni ja sen pitää nyt vaan riittää =)Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Koska nimen löytäminen lapselle on aina prosessi, joka lähtee jostain ja päätyy johonkin ja jossa on tuhat etappia matkalla. Hyvin harvoin se on mielikuvituksen puutetta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei olisi?Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:Miksi se olisi mielikuvituksen puutetta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Etkä yhä edelleenkään vastannut kysymykseeni
juu mitä sitten mut ei se kovin tavallinen ole jos sitä ei kovin monella ole... ihan sama vaikka olis 50-luvulla!!! kait se olis tullu jo aikaisemmin kalenteriin jos olis tavallinen...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tunsin jo 80 luvulla yhden Jannan.Alkuperäinen kirjoittaja satu86:janna ei tietääkseni ole mikää tavisnimi!!! enpä ole kovin moneen sellaiseen törmänny, paitsi meidän tyttö.. se nimikin tuli kalenteriin vasta vuonna 2005.. ei tod oo tavisnimiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..