vieras
Eli tuhat sellaista nimeä liikaa. Miksi pyysit anteeksi?Alkuperäinen kirjoittaja satu86:en ole enää hermostunu.. äsken olin niinkuin jo sanoin.. janna nimeä on vain päälle tuhat ja se ei minun mielestä ole paljon niinkuin jotkut väittää! anteeksi taas kerran sinullekki!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tekstistäsi paistaa läpi hermostuminen.Alkuperäinen kirjoittaja satu86:ei äsken naurattanu ku aikaisemmin kirjoitin mut nyt naurattaa.... ja mistäs sä voit tietää??? chillaa itse!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sä kiroilet ja hermoilet? Anna ihmisillä olla mielipiteensä, onhan sullakin omasi. Niin ja viesteistäsi oikein paistaa kuinka sua ''naurattaa'' tällä hetkellä. Chillaa hei vähän, ettei pipo kiristä liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja satu86:en mä mitää harvinaista nimee luullu antavani mut ei niitä edelleenkään niin paljon ole ku nuita muita tavis nimiä... vittu että naurattaa kuule muakinAlkuperäinen kirjoittaja VEE:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:juu mitä sitten mut ei se kovin tavallinen ole jos sitä ei kovin monella ole... ihan sama vaikka olis 50-luvulla!!! kait se olis tullu jo aikaisemmin kalenteriin jos olis tavallinen...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tunsin jo 80 luvulla yhden Jannan.Alkuperäinen kirjoittaja satu86:janna ei tietääkseni ole mikää tavisnimi!!! enpä ole kovin moneen sellaiseen törmänny, paitsi meidän tyttö.. se nimikin tuli kalenteriin vasta vuonna 2005.. ei tod oo tavisnimiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en taas ollenkaan tykkää niistä ns. tavis nimistä. Oikein säälittää lapset joiden vanhemmilta puuttuu mielikuvitus ja annetaan lapselle nimeksi Jani, Joni, Jenna, Janna, Janne, Jonne....jne..Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:Ettekö te äidit enää ollenkaan mieti minkälaisia nimiä te annatte teidän lapsillenne :headwall: :headwall: Nykyään annetaan niin hirviö nimiä muksuille!! Äitien mielestä ne on niin ihania nimiä kun väännetään vaikka minkämoisia hirviönimiä!! ja sitten sukunimi on vielä niin "tavis" kun olla voi! Lapset niistä kärsii!!! Yhtään ei mietitä sitä vaan ainoastaan sitä että se on äidin mielestä kivaa kun minun lapsella on niin erikoinen nimi että eipäs löydy toista samanlaista!!! Mä ymmärtäisin tuon nimen jos isä ois esim. afrikkalainen mutta en muuten..
Mun sekun tyttö on Janna ja tiedän pieniä tyttöjä muitakin sillä nimellä.
Että voihan se tietenkin olla ikävää, että luulit antavasi harvinaisen nimen, vaikka sehän onkin nykyään ihan tavisnimi (NAURAA)