Hakutulokset

1. H

Mitä sanon miehelleni, kun hän soittaa selittelypuhelun toisesta naisesta??

En ole tyhmä ja en sinisilmäisesti usko vielä miestänikään näissä jutun käänteissä. Olen koko ajan kuulolla ja mietin ja punnitsen, voiko mieheni puheet olla totta. Silti on aika suuri paino sillä soittajalla, kun pyyteli anteeksi ja hän oli liian hepposin perustein tarttunut luuriin. Nostan...
  2. H

Tervehdys nyt monen päivän jälkeen. Tää juttu on saanut niin monia käänteitä, että mun pää on aivan pyörällä. Joka tapauksessa muutaman päivän päästä tuosta ensimmäisestä soitosta tää "käräyttäjämies" soitti mulle pahoittelu- ja anteeksipyyntöpuhelun tapahtuneesta. Hän oli ylireagoinut asioihin...
  3. H

Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..
  4. H

Nyt menen nukkumaan ja keräämään voimia. Kiitos kaikille tuesta. Palaan palstalle taas joku päivä, huomenna mun siskon perhe on täällä ja heille en halua kertoa tilanteesta -vielä- Vasta sitten kun asiat on täysin selviä. Täytyy olla skarppina ja yrittää kyhätä heille ruokaa vellovien ajatusten...
  5. H

Olen kiitollinen tuolle soittajalle, vaikkakin se hämmentää todella paljon. Vaatii aika paljon rohkeutta soittaa tollaisesta tilanteesta. Hänen äänestään kuuli, kuinka hänkin on pettynyt ja tyrmistynyt ja katsoi mun olkevan oikeutettu tietämään asiasta.
  6. H

Äsken soiteltiin ja on aivan äimän käkenä tapahtuneesta. Kysyi minulta, että tiedätkö millaisen puhelun eilen sain? Ja sitten kertoi lähes saman, mitä tämä soittaja kertoi myös minulle. Mieheni tietenkin kiisti kaiken ja sanoi selvittävänsä asian perinpohjin. Hän on kyllä niin hyvä puhumaan...
  7. H

Perusteli soittonsa niin, että hän oli alkanut epäilemään vaimoaan muuttuneesta käytöksestä ja kaikkien vaiheiden jälkeen(ei perustellut näitä tarkemmin) mieheni oli paljastunut syyksi. Se, miten hän oli kaiken tuon selvittänyt, jäi epäselväksi. Oli ottanut mun numeron Findistä..
  8. H

Tää ei ole tosiaankaan Porvoosta, vaikka kovasti haluaisinkin niin. Menin eilen aivan tolaltani ja mietin, mitä tässä pitäisi tehdä ja toisekseen mieheni oli laivassa, jossa ei ole koko ajan kenttää, joten en voinut, enkä myöskään halunnut soittaa heti hänelle. Ja täytyykin päivittää...
  9. H

Naimisissa ollaan ja olen hoitovapaalla. Mieheni on pitkän aikaa puhunut sitä, kun hän elättää mut ja maksaa meidän asunnon ja suurimman osan laskuista, joten kuvittelee, ettei mulla ole oikeutta puoleen omaisuuteen. Omistusasunto on 50%&50%.. Mä hoidan meidän lapset kokonaan, kun hän tekee...
  10. H

Sain eilen puhelun eräältä mieheltä ja joka esitteli itsensä kohteliaasti ja varmisti, että olen xxxxx:n vaimo. Kertoi, että hänen vaimonsa oli tunnustanut erinäisten vaiheiden jälkeen, että on tapaillut koko kesän miestäni. :o Olen aivan puulla päähän lyöty. Meillä on ollut...
  11. H

Päätös on tehty.. mutta olikohan se sittenkään oikea

Varmasti teit oikean ratkaisun. Tässä itse pohdin samaa. Sain juuri tunti sitten puhelun, jossa eräs mieshenkilö esitteli itsensä kohteliaasti ja varmisti, että olen xxxx:n vaimo. Sitten kertoi, että hänen vaimonsa tunnusti, että on tapaillut mun miestäni koko kesän. Mä tärisen tässä...
  12. H

Paskin anoppi-kisa!!!!

Mä voin osallistua tähän kisaan sitten kun syksy pimenee, tulee märkää ja loskaa..sillä siinä vaiheessa mun anopista tulee aivan kauhea koko pitkäksi talveksi. Piikittelee, vääristelee asioita ja on tosi inhottava. Nyt tämän kesän hän on ollut ihmeellisen mukava(on kesäihminen) ja oikein...
  13. H

Nyt on kuvaa koirasta rattaissa

Voi, kun aikanaan olisi ollut tollaisia kärryjä, kun meidän koiralla oli sydänvika(tai kaipa niitä ulkomailla oli, mutten Suomessa törmännyt ja varmaan maltaita olisi maksanut)..väsähti usein kesken lenkin, joten kannoin sitä melko paljon. Ja vaikka kuinka koominen näky noi kärryt olisikin...
  14. H

Koululaisen käytös...

Meillä on kanssa mahdotonta kiukuttelua ja mielenosoitusta kotiin tultua, kun on ollut kaverin/ kavereiden kanssa ulkona tai jonkun luona kotona. Ja entistä suurempi mielenosoitus tulee, kun puututaan tuohon käytökseen. Täytyy ottaa pian kovemmat säännöt esille, mikäli käytös jatkuu..
  15. H

Kuinka monta kertaa teidän 1vuotiaat kakkaa päivässä?

Meillä tuo 1v2kk neitonen kakkasi pienenä vain kerran päivässä, mutta n. kuukauden oli tässä sellainen vaihe, että päivässä tuli varmaan viidet kakat ja monet kakat tuli tosi pienellä aikavälillä. Vieroitettiin tyttö tuttipullosta viime viikolla ja kakkamäärät ovat pienentyneet kertaan päivässä...
  16. H

yksinäinen yh

Vaikka en ole Yh, mulla on samanlaisia tuntemuksia. Mieheni tekee reissutyötä ja olen ollut lasten kanssa todella monet juhlapyhät keskenään. Ahdistaa ja masentaa, kun tuntuu, että olen joka paikassa ns. ylimääräisenä lasten kanssa, ilman miestä. Välillä tuntuu, että haluan toisenlaisen...
  17. H

mistä ihmiset löytää farkkuja?

Mulla loppui farkkuongelma siihen, kun ostin ekat Onlyn farkut 5v. sitten. Sen jälkeen merkki on pysynyt, mallit vaan ovat vaihdelleet. Koko on aina sama, joten helppo ostaa. Nyt viimeksi otin pidemmällä lahkeella niin on kivemmat korkkadeiden kanssa..
  18. H

Alkaako muita ahdistamaan tuo Kadonneet-ohjelma?

Kertojan ääni on niin dramaattinen :o
  19. H

Alkaako muita ahdistamaan tuo Kadonneet-ohjelma?

Alkaa, vaikkakin on uusinta ja muistan kaiken..siksi jouduinkin kääntämään kanavaa. :/

Yhteistyössä