Mitä sanon miehelleni, kun hän soittaa selittelypuhelun toisesta naisesta??

No
Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..
Mies on varmaan laivalla töissä, niissä tienaa ihan ok mutta esim. ihan aina ei pääse soittelemaan...

AP:lle sen verran, että kuulostaa miehesi olevan aika kylmäpäinen pelimies. Tuskin on sattumaa tuollainen soitto kun teillä on mennyt pitkään huonosti. Kesti varmaan hetken keksiä miten sen jutun sulle selittää, siksi otti yhteyttä vasta seuraavana päivänä. Voimia.

malva
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Moraalisesta velvosllisuudesta tuli siis pelkkä kosto.. sen sijaan että antaisit vaimosi mennä (tai pitää lelunsa) yritit satuttaa sekä häntä että hänen rakastajaa.
No voi hellanlettas, ettei se petturivaimo tai lipevä häntäheikki joudu vaan yhtään kärsimään pikku seikkailustaan... Viis loukatuista osapuolista, paskat kotona odottavasta uskollisesta vaimosta (ja lapsista), pääasia että avionrikkojat pääsee kuin koira veräjästä.

Kummasti sinä tripod tunnut aina samaistuvan niihin pettureihin... Minusta tosi tekopyhää paheksua sitä että petetty aviomies haluaa satuttaa niitä kahta ihmistä jotka hänelle ovat aiheuttaneet tuskaa. Oli se kosto tai ei, niin minusta todellakin oikeutettua, ellei jopa toivottavaa! Siinä vaiheessa kun päättää pettää vaimoaan/miestään, valitsee samalla myös mahdolliset seuraukset. Turha sitten itkeä ja valittaa kun jää kiinni (eli kun oikeus vihdoin toteutuu).

Alkuperäinen kirjoittaja malva:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Moraalisesta velvosllisuudesta tuli siis pelkkä kosto.. sen sijaan että antaisit vaimosi mennä (tai pitää lelunsa) yritit satuttaa sekä häntä että hänen rakastajaa.
Kummasti sinä tripod tunnut aina samaistuvan niihin pettureihin... Minusta tosi tekopyhää paheksua sitä että petetty aviomies haluaa satuttaa niitä kahta ihmistä jotka hänelle ovat aiheuttaneet tuskaa. Oli se kosto tai ei, niin minusta todellakin oikeutettua, ellei jopa toivottavaa! Siinä vaiheessa kun päättää pettää vaimoaan/miestään, valitsee samalla myös mahdolliset seuraukset. Turha sitten itkeä ja valittaa kun jää kiinni (eli kun oikeus vihdoin toteutuu).
Pointtina että tämä soitteleva aviomies ei soita hyvyyttään, vaan on henkilökohtaisella kostoretkellä.. tarkoituksella satuttamassa omaa puolisoa, ja siinä sivussa sotkemassa muiden suhteita miten sattuu.

En puolusta pettämistä, vaan suosittelen suhtautumaan varauksella tällaisen soittelijan tarinaan. Vastaavassa tilanteessa kutsuisin vaimon rakastajaa kylään, ja antaisin vaimon valita kumman kanssa haluaa jatkaa.. ei tulisi mieleen sotkea ylimääräisiä ja viattomia siihen juttuun.

nn
en muuten pidä outona et petetty osapuoli soittaisi tuollai. oon nimittäin kuullut vastaavia ja ovat pitäneet paikkansa. ( EI TIETENKÄÄN KAIKKI ) minusta tuo nyt ei ole kostamista jos on soittanu.tekisin varmaan itse samoin jottain saisin selville missä mennään.olisi se omaki epävarmuus asiasta saatava pois jotta kykenisi tekee OIKEITA päätöksiä eikä olettamuksia juupas eipäs jutuista. toki se voi kostolta vaikuttaa mutta alku shokin jälkeen uskon et ihmiset on sen verran fiksuja et osaavat selvittää totuuden keskenään

Tervehdys nyt monen päivän jälkeen. Tää juttu on saanut niin monia käänteitä, että mun pää on aivan pyörällä. Joka tapauksessa muutaman päivän päästä tuosta ensimmäisestä soitosta tää "käräyttäjämies" soitti mulle pahoittelu- ja anteeksipyyntöpuhelun tapahtuneesta. Hän oli ylireagoinut asioihin ja oli todella pahoillaan, että sotki mut mukaan tähän kuvioon. Ei juttu ollutkaan mennyt aivan niin, kun hän luuli. Ei siis ole kukaan tapaillut ketään jne. Hän oli soittanut pahoittelut myös mun miehelleni, että syytti häntä turhasta. No olin aivan h-moilasena tän soiton jälkeen ja en oikein tiennyt, ketä uskoa ja ketä ei. Lopulta kun asiasta keskustelin enemmän mieheni kanssa, kertoi hän, että tää nainen oli alkanut pommittaa hänelle viestejä, että on ihastunut mun mieheen, mutta mieheni oli omien sanojensa mukaan kertonut, että on naimisissa ja rakastaa vain mua...Mieheni myös lupasi näyttää mulle kaikki viestit, kunhan palaa reissusta. He olivat kuulemma soitelleet ja sopineet tän "petetyn aviomiehen" kanssa, että jos se nainen ottaa vielä kerrankin mieheeni yhteyttä, ilmoittaa mun mies tälle toiselle miehelle asiasta. Sekavaa tekstiä, eikö?

Kuulostaa tosi utopiselta ja en ole varma, voinko aivan täysin luottaa mieheni sanaan, mutta tuskin tää soitteleva mies pyytäisi anteeksi ja peruisi puheitaan, jos tää juttu menisi aivan toisella tapaa.
Joka tapauksessa tää soittajamies toivoi, ettei tää sekaannus sotkisi meidän suhdetta ja toivoi kaikkea hyvää meille.

Vaikka tää juttu päättyi positiivisemmin, kun pelkäsin, silti kaihertaa mieltäni, miksi mieheni ei kertonut mulle heti noista viesteistä. En varmaan vieläkään tietäisi, jos se mies ei olisi soittanut mulle oletetusta tapailusta..Ehkäpä ei halunnut sotkea enempää meidän solmussa olevaa suhdetta, jota mieheni haluaisi nyt kovasti parantaa. Mun ajatukset on niin sekavia, että mä tarvitsen tän jutun käsittelyyn aikaa, ennen kun voin alkaa tehdä meidän suhteen eteen jotain, jos se vain pelastettavissa on.

Ja Please, älkää haukkuko mua provoilijaksi ja kirjoittako ilkeitä kommentteja, koska tämä ei todellakaan ole ollut minulle mukavaa aikaa. Mulle tuli jo tarpeeksipaha olo noista aikaisemmista kommenteista ja kaduin jo kovasti, että ylipäätänsä kirjoitin tänne. Silti ajattelin vielä tulla kertomaan, kuinka juttu ratkesi. Se, ratkeaako meidän suhde koskaan hyvään suuntaan, jää nähtäväksi..

Hienoa, että kirjoitit tänne loppujutunkin.

Itse sinuna uskoisin miestä ja lähtisin vain parantamaan suhteen, kun olette jo sitä ajatelleet. Ei kannata suotta miettiä tuollaista enempää, jos jo toinenkin mies soitti pahoitelut yms.

Voimia sinne ja toivottavasti saatte suhteenne kuntoon!

Aiemmin keskustelu seurannut
Kiva, kun asia selvisi, vaikka varmasti jää vielä kaivertamaan mieltä.

Minäkin sinuna luottaisin mieheesi, jos se tuntuu itsestäsi oikealta.
Juttelette asiasta kahdenkesken ja jatkatte siitä sitten parempaan suuntaan.
Turhaan tuollaisen asian takia suhdetta poikkasemaan, jos ei siihen muuten syytä ole.

Voi tosiaan olla, että miehesi on ollut kiusallisessa tilanteessa naisen viestien takia, eikä ole turhaan halunnut pahoittaa mieltäsi kertomalla sinulle asiasta.

Voimia jatkoon täältäkin!

Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..
No onpas oudot ehdot jos on reissuhommissa, kai siitä menee sitten vain puolikas verotuksessakin?
Oleellisia kysymyksiä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
No onpas oudot ehdot jos on reissuhommissa, kai siitä menee sitten vain puolikas verotuksessakin?
Oleellisia kysymyksiä..
niin kun kuitenkin aivan normaalia, että firma maksaa tietyn verran kuussa puhelinlaskua.

ällyhoi
Ehkäpä tässä taas käyny niin että mies keksii hädissään että nainen on häntä pommittanut viesteillä ja ihastunut häneen ja on muka sanonu rakastavansa vain vaimoaan.... ettei vaan jäisi itse kiinni teoistaan...
Niin tuttua on tuo kuvio... HEIHALOO!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ällyhoi:
Ehkäpä tässä taas käyny niin että mies keksii hädissään että nainen on häntä pommittanut viesteillä ja ihastunut häneen ja on muka sanonu rakastavansa vain vaimoaan.... ettei vaan jäisi itse kiinni teoistaan...
Niin tuttua on tuo kuvio... HEIHALOO!!!!
En ole tyhmä ja en sinisilmäisesti usko vielä miestänikään näissä jutun käänteissä. Olen koko ajan kuulolla ja mietin ja punnitsen, voiko mieheni puheet olla totta. Silti on aika suuri paino sillä soittajalla, kun pyyteli anteeksi ja hän oli liian hepposin perustein tarttunut luuriin. Nostan sinänsä hänelle hattua, että soitti vielä uudelleen.

Yhteistyössä