Rouva
Kuis ap jakselee? Toivottavasti hommat selviävät parhain päin, mutta älä ole liian sinisilmäinen, jos sinun nenän eteen laitetaan faktatietoja, usko niitä!
Mies on varmaan laivalla töissä, niissä tienaa ihan ok mutta esim. ihan aina ei pääse soittelemaan...Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
No voi hellanlettas, ettei se petturivaimo tai lipevä häntäheikki joudu vaan yhtään kärsimään pikku seikkailustaan... Viis loukatuista osapuolista, paskat kotona odottavasta uskollisesta vaimosta (ja lapsista), pääasia että avionrikkojat pääsee kuin koira veräjästä.Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Moraalisesta velvosllisuudesta tuli siis pelkkä kosto.. sen sijaan että antaisit vaimosi mennä (tai pitää lelunsa) yritit satuttaa sekä häntä että hänen rakastajaa.
Pointtina että tämä soitteleva aviomies ei soita hyvyyttään, vaan on henkilökohtaisella kostoretkellä.. tarkoituksella satuttamassa omaa puolisoa, ja siinä sivussa sotkemassa muiden suhteita miten sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja malva:Kummasti sinä tripod tunnut aina samaistuvan niihin pettureihin... Minusta tosi tekopyhää paheksua sitä että petetty aviomies haluaa satuttaa niitä kahta ihmistä jotka hänelle ovat aiheuttaneet tuskaa. Oli se kosto tai ei, niin minusta todellakin oikeutettua, ellei jopa toivottavaa! Siinä vaiheessa kun päättää pettää vaimoaan/miestään, valitsee samalla myös mahdolliset seuraukset. Turha sitten itkeä ja valittaa kun jää kiinni (eli kun oikeus vihdoin toteutuu).Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Moraalisesta velvosllisuudesta tuli siis pelkkä kosto.. sen sijaan että antaisit vaimosi mennä (tai pitää lelunsa) yritit satuttaa sekä häntä että hänen rakastajaa.
Oleellisia kysymyksiä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onpas oudot ehdot jos on reissuhommissa, kai siitä menee sitten vain puolikas verotuksessakin?Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
niin kun kuitenkin aivan normaalia, että firma maksaa tietyn verran kuussa puhelinlaskua.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Oleellisia kysymyksiä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onpas oudot ehdot jos on reissuhommissa, kai siitä menee sitten vain puolikas verotuksessakin?Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Ei missään karibian risteilyllä, mutta kyllä niistä puheluista ja vastaanottomaksuista kertyy ihan tarpeeksi suuri summa ja työpuhelimessa on tietty summa, minkä yli menevät täytyy itse maksaa. Ei firma kustanna yksityissoittoja ihan loputtomiin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö mielhellä joka reissaa työkseen ole työpuhelin, ja jos hän laivalla on matkassa niin ei se nyt kovin kalliiseen alueeseen ole päässyt, vai onko Karibian risteilyllä??
En ole tyhmä ja en sinisilmäisesti usko vielä miestänikään näissä jutun käänteissä. Olen koko ajan kuulolla ja mietin ja punnitsen, voiko mieheni puheet olla totta. Silti on aika suuri paino sillä soittajalla, kun pyyteli anteeksi ja hän oli liian hepposin perustein tarttunut luuriin. Nostan sinänsä hänelle hattua, että soitti vielä uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja ällyhoi:Ehkäpä tässä taas käyny niin että mies keksii hädissään että nainen on häntä pommittanut viesteillä ja ihastunut häneen ja on muka sanonu rakastavansa vain vaimoaan.... ettei vaan jäisi itse kiinni teoistaan...
Niin tuttua on tuo kuvio... HEIHALOO!!!!