Mitä sanon miehelleni, kun hän soittaa selittelypuhelun toisesta naisesta??

Sain eilen puhelun eräältä mieheltä ja joka esitteli itsensä kohteliaasti ja varmisti, että olen xxxxx:n vaimo. Kertoi, että hänen vaimonsa oli tunnustanut erinäisten vaiheiden jälkeen, että on tapaillut koko kesän miestäni. :eek:

Olen aivan puulla päähän lyöty. Meillä on ollut parisuhdeongelmia ja jopa ero on ollut lähellä. Kaikkien hankaluuksien jälkeen sovimme kuitenkin viime viikolla, että menemme parisuhdeterapiaan, mutta sillon en vielä tiennyt toisesta naisesta. Tämä tieto sekoitti pakan nyt kokonaan. Mieheni on vannonut minulle, että haluaa pelastaa parisuhteen ja elää onnellisena elämänsä loppuun saakka kanssani, mutta taisi kaikki olla puheita vain. Tai sitten tämä toinen nainen ei halua enää jatkaa salasuhdetta ja siksi mieheni yrittää pelastaa nyt meidän suhdetta, johon mulla on mennyt jo täysin maku..

Tämän naisen mies oli soittanut myös miehelleni, ennen kun soitti minulle. Mieheni on nyt työreissulla ulkomailla ja laittoi minulle viestiä, että soitellaan tunnin sisällä ja hänellä on tärkeää asiaa. Kertoo varmaan itse naisesta, mutta kuinka mä nyt suhtaudun tuohon puheluun, etten räjähdä aivan lankoja pitkin. Ja väistämättä ero tässä tulee, mutta kuinka hoidan tilanteen, etten menetä kaikkea omaisuutta ja lapsia, niin kun mieheni on riitojen keskellä uhannut? (Hän osaa olla tosi hankala ja häviän kaikki jutut, kun en osaa olla tarpeeksi kova)

asdasd
Mä olin varmaan niin v-mäinen, etten vastaisi mihinkään puheluihin. Saa mies sitten pissa sukassa miettiä tekosiaan. Samalla saisi itse mietittyä rauhassa, miten etenee.

nan
yrittäisin viilentää tunteet ennen puhelua, vaikka rauhoittava, ystävän tuki tms. Kuuntelisin miehen sanottavan, Yrittäisin olla hermostumatta koska sitähän mies odottaa! Purkaisin tunteet vaikka purien tyynyä ja KUUNTELISIN MIEHEN SANOTTAVAN! Anna omille tunteille aikaa, on varmasti ajatukset sekaisin.
Pyytäisin palaamaan asiaan sitten kun SINÄ pystyt, toivoisin mieheltä ymmärrystä kaikkeen tulevaan jos ero edessä jne

XXX
Vaikka äijäs olisi kuinka vittumainen vaan niin sinulla on oikeus omiin lapsiisi ja omaisuuteen jos olette naimisissa. Vastaisin puheluun ja kuuntelisin mitä hänellä on sanottavaa. Äijän puheen jälkeen ilmoittaisin että olen jo asiasta "salarakkaan" kanssa keskustellut ja ero tulee. Äijäsi tuskin heittäytyy vittumaiseksi vaan yrittää pelastaa sen mitä on pelastettavissa. Äläkä helvetissä itke ennenkuin laitat puhelun kiinni!! Sitä tyydytystä et suo miehelles!!!

voimahali
Alkuperäinen kirjoittaja nan:
yrittäisin viilentää tunteet ennen puhelua, vaikka rauhoittava, ystävän tuki tms. Kuuntelisin miehen sanottavan, Yrittäisin olla hermostumatta koska sitähän mies odottaa! Purkaisin tunteet vaikka purien tyynyä ja KUUNTELISIN MIEHEN SANOTTAVAN! Anna omille tunteille aikaa, on varmasti ajatukset sekaisin.
Pyytäisin palaamaan asiaan sitten kun SINÄ pystyt, toivoisin mieheltä ymmärrystä kaikkeen tulevaan jos ero edessä jne
erittäin hyvä! Voimia ap:lle ja muille jotka ovat olleet tuossa tilanteessa.

Naimisissa ollaan ja olen hoitovapaalla. Mieheni on pitkän aikaa puhunut sitä, kun hän elättää mut ja maksaa meidän asunnon ja suurimman osan laskuista, joten kuvittelee, ettei mulla ole oikeutta puoleen omaisuuteen. Omistusasunto on 50%&50%..
Mä hoidan meidän lapset kokonaan, kun hän tekee reissutyötä ja hoidan kokonaan myös kodin. Silti hän ei ymmärrä tuota asiaa. Ja yksi syy, miksi olen niin kypsä tähän suhteeseen, kun mieheni ei hoida kotiasioita edes vapaalla ollessaan..

Kiitos vinkeistä, mulla sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja pää on aivan pyörällä.

uuniomena
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Puoleks menee kaikki, elarit jää miehelle maksettavaksi. Ja kun kerta "niin hyvin" tienaa, niin elaritkin sen mukaset.[/quo

Näin ja muista pitää puolesi, vaikka kuinka ikäväksi miehesi heittäytyisi. Hanki lakimies jos tarpeen.

:hug:

Onpas kurja tilanne. Itse ollu vähän samanlaisessa tilanteessa aikoinaan...

Sulla on oikeus puoleen omaisuutta, eikös se näin mene. Kun te asutte saman katon alla, sinulla ei periaatteessa ole oikeutta viedä lapsia sieltä pois, jos miehesi sinua kieltää. Lakimieheen kannattee ottaa yhteys, jos olet sitä mieltä, että ero tulee. Oikeusaputoimistosta saa vähätuloisena apua.

Sinuna kuuntelisin mitä miehellä sanottavana. Tutkisin varmaan asian perinpohjin. Kysyisin selitystä, että miksi toinen nainen, vaikka sanoi toista...

Laitanpa sulle yksityisviestiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:
Naimisissa ollaan ja olen hoitovapaalla. Mieheni on pitkän aikaa puhunut sitä, kun hän elättää mut ja maksaa meidän asunnon ja suurimman osan laskuista, joten kuvittelee, ettei mulla ole oikeutta puoleen omaisuuteen. Omistusasunto on 50%&50%..
Mä hoidan meidän lapset kokonaan, kun hän tekee reissutyötä ja hoidan kokonaan myös kodin. Silti hän ei ymmärrä tuota asiaa. Ja yksi syy, miksi olen niin kypsä tähän suhteeseen, kun mieheni ei hoida kotiasioita edes vapaalla ollessaan..

Kiitos vinkeistä, mulla sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja pää on aivan pyörällä.
ja meillä ihan samanlaista :( tosin vielä ei ole jäänyt kiinni, ajakyse kylläkin. Kyllä tuollaisen vaistoaa.
En puhuisi juurta jaksaen puhelimessa. Kun aloittaisi aiheesta, sanoisin: että minua on infottu jo, puhutaan kasvotusten lisää. Tämä tyynenrauhallisena jos vain pystyt!
Voimia kovasti!

mami
Ottaisin eron ja puolet valtakunnasta. Siihen ei miehellä ole mitään sanomista. Lakimiehet ovat sitä varten jos toinen alkaa hankalasti ja sinun tuloillasi saat sellaisen oikeusaputoimistosta ilmaiseksi.

vieras
Mä en taitaisi vastata lainkaan. Haluaisin miettiä rauhassa ensin, ehkä päivän tai kaksi ja sitten jutella.
Joku mainitsi (anteeksi etten jaksa etsiä kuka hän oli ), että puhuisi mieluummin kasvotusten. Minä taas mieluiten kuuntelisin meriselityksen puhelimitse, niin mies ei näkisi kasvojani. Saisin hillittyä itseni paremmin ja lopettua puhelun silloin kun tahtoisin.
Minulle olisi myös hyvä se, ettei vaan voisi koskettaa toista. No, mutta ei kaikille varmaan.

Yhteistyössä