Hakutulokset

1. H

Osuuko muilla usein tohon Samsungin kameramainokseen ja räpsähtää?

Että ihminen ei opi, vaikka kuinka monta kertaa se kamera on räpsähtänyt..kun sitä on, mikä on, lahopää! :headwall:
  2. H

Olin meidän 2 v:n kanssa kaupassa ja eräs rouva taivasteli, että en voi olla vielä äiti!!!

Kivalta varmaan tuntuu!=) Mä saan kanssa usein ton tyyppisiä kommentteja. Olen nyt 31v. ja lapset 6v&1v. Toisinaan tosin ihmiset ilmaisevat asian vähän ilkeästi ja sillon tulee fiilis, että kuinka vanhana niitä lapsia täytyisi saada, että on hyvä muiden mielestä. Pääsääntöisesti kuitenkin...
  3. H

FACEBOOK ja kuvien lataaminen.....???

Yritin eilen poistaa muutamia kuvia, niin tuli ton tyyppinen teksti ja heitti mut kokonaan sivuilta pois.. :/
  4. H

Kaikille MOI,jotka ei tykkää tatuoinneista!!!

Meillä ainakin osittain on rahakysymys. Mieheni meni ottamaan tatuoinnin sopimatta siitä ensin minun kanssani. Sille rahalle olisi hoitovapaani aikana ollut muutakin käyttöä. Toisekseen hän otti sen niin näkyvään paikkaan, etten pidä oikein ideasta. No, kait sitä ei sitten kaikkea pidä...
  5. H

Voi silti olla rankkaa

Ja lisäys ap:lle, ymmärrän täysin sinua! Toisten sanat loukkaavat toisinaan ja ovat tökeröjä. Voimia sinulle! :flower:
  6. H

Voi silti olla rankkaa

Mä näin jälkiviisaana voin sanoa, että olisi kannattanut "tehdä" pienemmällä ikäerolla lapset. Mulla oli tosi rankka vuosi kuopuksen synnyttyä, koska esikoisesta tuli sillon niin mahdoton. Hän oli 5v. ja muuttui aivan eri ihmiseksi ja oli jo sen ikäinen, että osasi vedellä oikeista naruista...
  7. H

Kaikille MOI,jotka ei tykkää tatuoinneista!!!

Täällä yksi "puhdas". Silti en vastusta tatuointeja. Jokainen saa ottaa niitä niin paljon, kun haluaa(kunhan se ei ole mun mies;)). Joskus olen miettinyt, ottaisinko tatuoinnin, mutta en ole löytänyt sellaista, mitä jaksaisin kantaa ihossani loppuelämän, olen siksi mieluummin ilman. Se tunne...

Yhteistyössä