Hakutulokset

1. S

**ELOVAUVAT 2006**

HEI pitkästä aikaa ja kovasti onnea kaikille nimensaaneille! :flower: Kylläpä aika rientää. Tyttö on jo 2kk. Ristiäiset olivat jo viikkoja sitten ja nimeksi tuli Alma. Alma on tosi kiltti vauva. Mahakipuja on jonkin verran, jonka vuoksi tyttö itkee välillä. Päätä nosteltiin 6 viikon ikäisenä...
  2. S

**ELOVAUVAT 2006**

Moi! Meidän "Toivo" muuttui nyt sitten virallisesti Mirkoksi. 2 kuukautis neuvola oli viime viikolla. Painoa Mirkolla oli 5860g ja pituutta 61 cm. Hyvin poika potristuu. Nyt on vähä ollu mahavaivaa. Yleensä hänellä maha toimii joka päivä, mutta nyt viimeksi toimi perjantaina. Nyt siis...
  3. S

Lisää anopeista

...niin,onhan meitä"joka lähtöön",niin anoppeja kuin muitakin!Toiset ovat kaavoihin kangistuneita,toiset ns.uudistuvaisempia.Vaatii erinomaisia sosiaalisia taitoja ja pitkää pinnaa ym.ym.tullakseen toimeen erilaisten ihmisten kanssa... ;)
  4. S

**ELOVAUVAT 2006**

Meillä myös ollut vähä vaikeuksia poitsun nukahtamisen kanssa. Hirveästi häntä väsyttäisi, muttei malta nukkua. Tuttipullolla on välillä annettu äidinmaitoa, jotta pääsisin käymään joskus itsekin omilla menoilla. Hyvin se on onneksi sujunut. Hug-a-bub kantoliinalla yritetään harjoitella...
  5. S

**ELOVAUVAT 2006**

siis sasu ja neiti 3vkoa ja 6 pv.
  6. S

**ELOVAUVAT 2006**

piiiitkästä aikaa täällä! Meillä tyttö on kasvanut ja kamalat hormooninäppylät ovat vallanneet pienen naaman.Olisimpa taas miettinyt lääkärille vientiä, jos täältä palstalta en näppylöistä olisi lukenut. Neuvolassa tai sairaalassa niistä ei puhuttu, mikä on musta aika outoa. Muutenkin olen...
  7. S

**ELOVAUVAT 2006**

Meillä ollaan vielä säästytty mahavaivoilta, poika kylläkin pulauttelee ajoittain enemmänkin. Kun yrittää röyhtäyttää niin sitä harvemmin tulee. Tuttia yritin antaa pojalle toissa iltana nukuttaessa, kun minä olin huvituttina, mutta eihän se onnistunut ollenkaan. Muljautteli vaan suussaan ja...
  8. S

**ELOVAUVAT 2006**

Päästiinhän mekin tälle puolelle. Eli "Toivo" poikamme syntyi 29.8. Synnytyksestä kerroinkin odotus puolella. Kotona ollaan viikonloppu oltu ja hyvin mennyt. Eka yönä kotona piti poikaa herätellä kahdesti syömään, muuten nukkui. Parina seuraavana yönä onkin jo itse heräillyt syömään 4-5 kertaa...
  9. S

**ELOVAUVAT 2006**

Minun piti kysyä, että oletteko antanut jotain lääkettä mahavaivoihin, miten usein ja auttoiko? Tyttö vääntelehtii ja ihan itkettää katsoa sitä illalla, kun sen ressun mahaan sattuu. :( sasu ja rinsessa 1vk 6 pv.
  10. S

**ELOVAUVAT 2006**

Löysin teidät!!! Tosi mukavaa nähdä tuttuja nimimerkkejä. Nyt ehtii hieman kirjoittaa, kun Alma neiti nukkuu. Saimme vihdoinkin tytön kotiin sairaalasta tiistaina. Olihan se ollut siellä jo 8 pv antibioottia saamassa. Joku tulehdus sillä raukalla oli.10 minuutin hengettömyys syntymän jälkeen jäi...
  11. S

Vyöhyketerapia

Itse kokeilin vyöhyketerapiaa, muttei siitä ollut meille apua lainkaan. Mikrohedelmöitys auttoi ja nyt jännätään tulosta (tällä viikolla la)
  12. S

Sauna ilta..

saunassa joskus kokeiltu myös ja kyllä oli liian kuuma... ja lauteetkaan ei mitenkään mukvat. juttu oli hyvä :p
  13. S

Isä valvoo

Meillä on kans mies yökukkuja ja mun tulis uni jo viikonloppuisinkin jo aina viimeistään yhdeltätoista. Usein nukahdan sohvalle miehen viereen tai sit vaan menen omia aikojani nukkumaan. Se lähinnä ottaa päähän tuossa valvomisessa että jos seuraavana aamuna pitää lähteä jonnekin ja sitten mies...
  14. S

kauan yrititte esikoistanne?

Tuleva esikoinen sai alkunsa 9 vuoden yrittämisen jälkeen (lapsettomuushoidot apuna). Nyr rv23+4
  15. S

Alkaa antako periksi!

Itsellänikin oli jo toivo mennyt oman biologisen lapsen saamiseen. 9 1/2 vuotta sitten päätimme, että meille tulee lapsi. Mutta eihän se silleen mennytkään. Kahden vuoden lapsettomuuden jälkeen menimme tutkimuksiin ja pientä vikaa löytyi molemmista. Aloin syömään clomifenia ja yritimme puoli...
  16. S

OYS

\ Lopettakaa jo p.e.r.kele tuo syyllistäminen! Toivottavasti sulle sattuu itelles niin ky.r.pä hoitaja että ei auta rukoilut eikä mitkään. sitten tiedät miltä tuntuu kun ole pölöttänyt (etukäteen myös itsellesi) että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Haist huilu sanon minä. Lue ensin...
  17. S

johanna

Vauvahan voi käännähtää milloin vain. Riippuu vauvasta. Jotkuthan käännähtää viimetipassa väärinpäin ja sitten tulee yllätyksenä perätilasynnyts tai hätäsektio. Jos sun vauva kääntyy ja huomaavat sen niin kärräävät sut vain synnyttäien puolelle, tai palauttavat kotiin odottaan, luulen, sillä...
  18. S

Puremisesta...

Kun tietäiski mikä auttais.Meillä poika on jo4 ja puree edelleen kun suuttuu.Päiväkodissakin tästä ongelmia ollut.Ei ole kieltämiset, katsekontaktit tai muutkaan auttaneet.On kyllä huomattavasti vähentyny siihen verrattuna, mitä on ollu esim.vuosi sitten.
  19. S

millaista yöelämää..

Meillä mies saattaa joskus kävellä unissaan.Hän myös nousee usein yöllä istumaan ja herää sitten kun sille puhuu.Poika meilläkin potkii seinää unissaan.Molemmat mies ja poika kuorsaavat(itsestä en tiedä)Mä kuulema narskuttelen hampaita ja höpisen. ;)
  20. S

mieheni tarvitsee apua..

toi pyyntö on kaikille keskustelupalstoilla vauva-lehti, suomi24.fi ja ilmeisesti kaikis mahdollisissa ja jopa jossain lesbokeskustelu palstalla pyydetään "siskoilta"apua huh, huh, en varmaan äänestä!

Yhteistyössä