millaista yöelämää..

• Viestiketjun aloittaja hip
  • Ensimmäinen viesti
hip
..teillä on kotona..
nyt kun imettelen yöllä niin olen huomannut että mies puhuu tosi paljo unissaan, nauraa hekottaa jne.
esikoinen kuuluu kans juttelevan unissaan ja käy joka yö kerran vessassa, potkii seinään nukkuessaan ja jos yövalo sammutettu niin laittaa sen päälle.
mieheni paras juttu on kun hän on unissaan kummitus ja huhuilee vertahyytävästi..
onneksi olen syväuninen muuten,nyt vauva on kyllä herkistäny unen että herää pieniinkin yninöihin
mites teillä muilla
käveleekö kukaan unissaan

Meillä mies saattaa joskus kävellä unissaan.Hän myös nousee usein yöllä istumaan ja herää sitten kun sille puhuu.Poika meilläkin potkii seinää unissaan.Molemmat mies ja poika kuorsaavat(itsestä en tiedä)Mä kuulema narskuttelen hampaita ja höpisen. ;)

Meillä mies kohidee ja kuorsaa, hymisee unissaan ja juo vettä.
Poika 7v kävelee ja tuhisee
Tyttö 7v tuntuu nukkuvan ainakin pää asiassa hiljaa
Poika 4v kurkistaa joka yö meidän huoneeseen ja koputtaa enne kuin tulee sisään. puhuu joskus
tyttö 2v pyörii ja mumisee
itsestäni en tiedä. ei ole kukaan mainunnut :)

Catnip
Meilla mies ja pojat puhuvat ja kavelevat. Puhekin on kaikilla niin selvaa, etta ei ole ongelmia ymmartaa. Saa aina joskus aamuisin miesta kiusata etta mita sen tuli yolla hopotettya. Itse en tietaakseni puhu enka varsinkaan kavele unissani.

Mies nukkuu hiljaa ja sikeesti. Joskus voi käydä vessassa.
Esikoinen 5,5v saattaa kerran yössä käydä pissalla tai pyytää vettä.
Keskimmäinen 3,5v nukkuu yleensä hiljaa ja sikeesti.
Kuopus 2v3kk nukkuu pääsääntöisesti hiljaa ja sikeesti, mutta on öitä, jolloin huutaa peittoa tai kävelee meidän makkariin josta "palautan" omaan sänkyyn. Myös isosiskoilla on aina ensin tapana tulla herättämään mut, jos heräävät yöllä.

Minä nukkuisin varmaan koko yön putkeen, JOS saisin. Sellaisia öitä on ehkä kerran pari kuukaudessa. Ilmankos väsyttää...

Jos on huono yö, kaikki kolme lasta heräävät ainakin kerran ja kun liikenne on vilkasta, mieskin herää ja minä en enää helposti saa sellasen rumban jälkeen unta. Onneksi näitä öitä on ehkä kerran parissa viikossa. Jos joku on kipeä, se on asia erikseen - silloin vaelletaan puolin ja toisin. Että ei se mitään herkkua ole toi yöelämä...

Heh,meilläkin aikamoista öisin...Mies kuorsaa ja puhuu unissaan (ja paukuttelee) Kuorsaus loppuu kyl ku isken kyynärpäällä kylkeen :D 2-vuotias huutelee pari krt yössä peittoa ja kaakaoo, 7-vuotias näkee pahaa unta jos ilta ollut liian levoton, 10-vuotias käy vessas ja kuorsaa ja mä imetän 3kk vauvaa pari krt yössä ja yritän saada nukutuksi ees pari tuntia....Kaik ok jos lapset terveinä mut apua jos ovat sairaana! Yksi lapsista kun herää,herättää yleensä kaikki muutkin...Pienikin kuume,niin isommat hourailevat ja kävelevät unissaan...Mutta...päivääkään (yötäkään) en antais pois :)

Mies kuorsaa \|O , lopettaa kyynärpäälyönteihin, mutta vahinko on jo tapahtunut jos olen herännyt. Sitten valvotaan.
6 v poika puhuu, kikattaa ja narskuttelee hampaitaan ja yleensä ainakin kerran yössä käy pissillä, useimmiten käy siitä minulle myös kertomassa. Joskus herään yöllä tunteeseen, että minua tuijotetaan ja lapsi seisoo sängyn vieressä ihan hiljaa ja tuijottaa minua, vessaan menossa unissaan.
Minä kuulemma kuorsaan, jos on flunssa.

keväänlapsi
Mies kuorsaa ja vaihtaa asentoa jatkuvasti. Narskuttelee hampaitaan ja puhuu joskus unissaan. Nousee aamuyöllä jääkaapille tai vessaan. Poika 4v. narskuttelee hampaitaan, käy vessassa kerran yössä ja vaihtaa sänkyä ainakin kerran yössä. Yritä siinä sitten itse nukkua levollisesti... :xmas:

simputtaja
mies kuorsaa
lapsi 10v nukkuu aina
lapsi 9 v kävelee unissaan ja puhuu, yrittänyt ulos muutaman kerran ja nyt ovemme turvalukittu siltä varalat. Kerran yhden turvaketjunkin rikkoi unissaan ulos yrittäessään!
lapsi 5v kävelee meidä makuuhuoneeseen kun pelottaa eli joka yö
lapsi 1v levotonta menoa muuten vaan ellei ole äidin kainalossa.

Välillä tuntuu että pitäis olla liikennevalot näiden yöseikkailijoiden vuoksi. Joskus kyllä naurattaa kun ei itse ole vielä edes nukkumaan päässyt ja meno jo alkaa ja mennään niin että nurkat kolisee.

On sitten jotain mitä vanhana muistella....ainakin värikäs yöelämä!

Yhteistyössä