Hakutulokset

1. Strösselivuori

Vauva poikittain rv 36

Peesi. Onneksi kääntyi...
  2. Strösselivuori

Meidän vaavi on sitten ruvennut heräämään klo 5 aamulla :/

Auts, viideltä on jo aika paha. Meillä nukuttiin talvella kahdeksaan, jopa puol yhdeksään, mutta nyt se on aikaistunut seitsemään - pimennysverhoista huolimatta... Onneks kohta käännetään kelloja tunnilla eteenpäin. Vaikka mihinpä se vaikuttaa?
  3. Strösselivuori

Kivittäkää mut:(

Kiviä en heitä, mutta toimisin itse toisin... En todellakaan ostaisi lapselleni (tai hänen kavereilleen) tupakkaa vaan aina kun löytyy todisteita polttamisesta, pitäisin kunnon saarnan ja antaisin arestia tmv. Ihan sama, vaikuttaisiko se polttamiseen mitenkään vai ei. Ainakin osoittaisin, että...
  4. Strösselivuori

Miten muissa perheissä illat sujuu?

1,5 -vuotias syö puuronsa kahdeksalta. Sitten iltapesuille, yövaatteet päälle. Simahtaa sänkyynsä, kun sinne kannetaan tasan klo 21. Nukkuu aamuseitsemään asti heräilemättä. Sanon vaan, että enpä olisi uskonut vielä vuosi sitten...
  5. Strösselivuori

G: mitä muu perhe tekee?

On anopilla yökylässä, aaah!
  6. Strösselivuori

keskusteletko miehesi kanssa päivän tapahtumista

Voisiko miehesi olla masentunut? Tai oikein väsynyt? Väsyneenä en minäkään jaksa paljon jutella ja jos se pitkittyy, niin kyllä parisuhdekin oireilee.
  7. Strösselivuori

auttakeee....mulla hu HammasLääkäriiii!!!!!

Jos ne viisurit vaan vedetään eikä leikata, niin hyvässä lykyssä et edes huomaa, kun ne on jo otettu pois! Jossain vaiheessa reikiintyneet hampaat alkaa kuitenkin oireilla, joten eikun lääkäriin :wave:
  8. Strösselivuori

sanokaapa suora mielipide sterilisaationpurkuhaaveestani.

Jos sulla on jo ennestään lapsia, unohda koko purku ja keksi jotain muuta ajateltavaa. Lähde noilla rahoilla vaikka matkalle! :flower:
  9. Strösselivuori

Onko tämä maailmanloppu?

Ensinnäkin jos haluaa jatkaa imettämistä ja toivoo sen onnistumista, niin ei kannata mitään tehodieettejä tähän saumaan edes yrittää. Sen varmaan tiesitkin... Sitten kehonkoostumusjuttuun sellainen kommentti, että jokaisella se on yksilöllinen. Itse oon 179cm ja ihannepainoni on 75kg...

Yhteistyössä