sanokaapa suora mielipide sterilisaationpurkuhaaveestani.

• Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti
vakkari
eli minulle tehtiin sterilisaatio jokunen aika sitten putket poikkaisemalla ja päät polttamalla.
Nyt koko asia kaduttaa todella paljon ja olen ottanut selvää purkuleikkauksesta.
koska olen jo 43-vuotias en saa purkua yleisellä(joka on ihan ymmärrettävää) ja pitäisi siis yksityissairaalassa tehdä.
Lähin taitaa olla helsingin laser jonne matkaa tuo 250 km.Sain sairaalasta kyselyyni vastauksen ja lyhyellä jonotuksella sinne pääsisi.Hinta olisi 5460 euroa( jos yöpyy lisää tulee 350 euroa).
kallista olisi ja pankkilainaa olisi otettava yli 3000 euroa säästöjen lisäksi.
Sanokaapa nyt järkipuhe minulle....vauva olisi kyllä haaveissa ,mutta olisin jo varmaan 44-45-v kun syntyisi jos sitten edes koko juttu onnistuisi edes.Minulla kuitenkin vielä sään. ovulaatiot ym.

Suora kommentti: Hulluja on näemmä kaikenlaisia!

Tietenkään en tiedä tilanteestasi sen enempää, esim. lapsilukua ja muuta taustaa, mutta ihan puhtaasti iän ja jo tehdyn sterilisaation valossa musta kuulostaa aika hullulle!

vieras
Koitas nyt vaan tyytyä , tai siis nauttia , osaasi. Kyllä noi lapsenteko hommat on nuorempien puuhaa, ajattele murrosikäistä teiniä ja sinä olisit 60noin. Lapsenlapsia odotellessa!

höh
Anteeksi nyt etukäteen, mutta tossa iässä voi olla et lapsi ei olisi terve syntyessään. Jaksaisitko itse hoitaa, jos niin kävisi vai olisiko peräti laitoshoidossa. Mieti nyt kuitenkin vielä.

...
Mikä sun mielen on muuttanut? Siis onko vaan ihan "klassinen"vauvakuume? Luultavasti tieto siitä, ettet voi enää saada lasta saa sinut haluamaan lapsen.

Eihän vauvan arvoa voi mitata rahassa, mutta tuo summa kuulostaa hirmuiselta. Mitenkähän varmasti operaatio onnistuu? Ja kuinka todennäköistä raskautuminen on yli nelikymppisenä? Onkohan vauva oljenkortesi tuntea vielä itsensä nuoreksi?

Minkäs haluilleen voi, mutta kannattaisi yrittää miettiä järjellä...

jiuh
Eiks tulis halvemmaksi ja helpommaksi kerätä munasoluja sulta ku rupee tollaseen rumbaan...?

Mutta mun mielestä henk koht olet liian vanha. Se aika meni jo. Liian kovat riskit ja sä olisit jo eläkkeellä ku nuorin lapsi muuttais pois kotoota. Eiei.

Miun vanhemmat ovat 43 ja 47 ja heillä on nyt 6 lapsenlasta.

Eve
Siskonioli 38v. kun halusi uuden miehensä kanssa vauvan. Pääsi sterilisaationpurkuun yksityiselle todella nopeasti ja homma onnistui hyvin. Vauva saatettiin alkuun keinohedelmöityksellä kun ei luomukonstein onnistunut ja siskoni oli 41v kun sai vauvan. Kaikki meni todella hienosti ja siskokin vaikuttaa nykyään lähinnä kolmekymmpiseltä 5-vuotiaan vekaran äidiltä!

Yhteistyössä