Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
juuri näin meilläkin.lapsi 2vAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
Mitä tässä et tajua? Meilläkin nukahtavat kaikki viimeistään klo20, heräävät sitten aamulla kuudelta!Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
ja mä en tajua teitä jotka ei tajua "tätä systeemiä". MUn lapsi on ihan uninen klo19.00 ja menee silloin nukkumaan omasta tahdostaan ..herää puolseiskalta tai seiskalta ja mulle se on ok. minusta tuo rytmi on hyvä ja se rytmi on tullut lapsen tahdosta ei minun :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
Meillä lapset nukkuu aikaisintaan 21:00 ja heräävät jo saakeli soikoon klo 6. :headwall: Toinen ei edes nuku enää päiväunia.Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:ja mä en tajua teitä jotka ei tajua "tätä systeemiä". MUn lapsi on ihan uninen klo19.00 ja menee silloin nukkumaan omasta tahdostaan ..herää puolseiskalta tai seiskalta ja mulle se on ok. minusta tuo rytmi on hyvä ja se rytmi on tullut lapsen tahdosta ei minun :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
ei meille tule enempää lapsia. moneenko asti noin pienten lapsen sit pitäis valvoa sun mielestä? kyllä toi on meille sopiva aika, kun päivä on touhuttu.Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
Entäs kun meidän 1,5 kk vauva simahtaa yöunilleen joka ikinen ilta klo 7 viimeistään? Ei auta vaikka päällään seisois... Pitäiskö mun väkisin pitää vauvaakin hereillä, jottei meillä oo miehen kanssa vaan liikaa yhteistä aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
...miten näitä tällaisia miehiä tuntuu riittävän? En jaksa ymmärtää. En itse katsoisi tuollaista alkuunkaan.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Päin peetä menee.
Mies lähti omille teilleen kamujensa kans, lapset ei millään asetu ja itsellä väsyttää ja masentaa kun en pääse ikinä mihinkään. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Komentelemalla Lapset 8, 10 ja 13 veet :heart:
Ihan niinku se ois jotenkin väärin, että vanhemmilla on omaa/yhteistä aikaa! Ja meilläkin on tosiaan vauva ihan itse määritellyt rytminsä - menee nukkumaan kun on väsynyt, noin kasilta, ja herää kun on nukkunut tarpeeksi, noin kuudelta. Jossain vaiheessa yritettiin rytmiä myöhäistää, mutta eipä onnistunut. Meillä siis mennään ihan vauvan tahtiin, ei aikuisten...Alkuperäinen kirjoittaja joo:Entäs kun meidän 1,5 kk vauva simahtaa yöunilleen joka ikinen ilta klo 7 viimeistään? Ei auta vaikka päällään seisois... Pitäiskö mun väkisin pitää vauvaakin hereillä, jottei meillä oo miehen kanssa vaan liikaa yhteistä aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.
Huomaatko muuten tuota hymiötä? Kertoo huumorista, jos et tiennyt?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Komentelemalla Lapset 8, 10 ja 13 veet :heart:
Komentamalla, jopa 13v? .Eikö hän saa viikonloppuna valvoa?
Meillä 13-vuotias saa kyllä valvoa viikonloppuna pitempään kuin viikolla, mutta valvoisi varmaan aamukolmeen, jos ei yhtään patistelisi nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Komentelemalla Lapset 8, 10 ja 13 veet :heart:
Komentamalla, jopa 13v? .Eikö hän saa viikonloppuna valvoa?
Totta, miksei niitä lapsia voi laittaa jo kuudelta nukkumaan jos haluaa, herää ne kuitenkin sitten kun on nukkunut tarpeeksi... Ja vanhemmat joutuu itekin heräämään. Mutta toki haluisin, et meidän vauva valvois edes kasiin, ja nukkuis sitten seiskaan, nykyään herätään ennen kuutta joka aamu.. =(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan niinku se ois jotenkin väärin, että vanhemmilla on omaa/yhteistä aikaa! Ja meilläkin on tosiaan vauva ihan itse määritellyt rytminsä - menee nukkumaan kun on väsynyt, noin kasilta, ja herää kun on nukkunut tarpeeksi, noin kuudelta. Jossain vaiheessa yritettiin rytmiä myöhäistää, mutta eipä onnistunut. Meillä siis mennään ihan vauvan tahtiin, ei aikuisten...Alkuperäinen kirjoittaja joo:Entäs kun meidän 1,5 kk vauva simahtaa yöunilleen joka ikinen ilta klo 7 viimeistään? Ei auta vaikka päällään seisois... Pitäiskö mun väkisin pitää vauvaakin hereillä, jottei meillä oo miehen kanssa vaan liikaa yhteistä aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:Mie en tajua tätä systeemiä. No saahan vanhemmat toki aikaa itselleen ja n*ssimiseen, jotta tulee lisää lapsiakin... |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:1 ja 3 vee lapset. syövät molemmat itse iltapuuron klo 18.30, sit hampaanpesu/iltapesu. sit yöpuku päälle ja nukkumaan klo 19.00. aamuun saakka nukutaan heräämättä.