Hakutulokset

1. Unwind

tolu raskausaikana?

systeri kertonu (lukee farmaseutiksi ja oottaa toista lasta) et niillä koulussa ollut, että nämä "ruoka rajoitteet" raskaille ynnä muut monesti ymmärretään liioteltuna. eli esim. et maksalaatikkoo vaikka ei vois syödä raskaana...niin siskolla just himo ollu siihen :D ja on syönyt mutta...
  2. Unwind

Kuka sitten pitää itseään kauniina?

..no mies ainaki pitää! :D ja en oo ruma kyl omastakaan mielestäni. mutta kyllä pään sisältö silti tärkein on ja iloisuus =) monet hyvinkin tavallisen näköiset immeiset on ihanan olosia kun ovat positiivisia ja omaavat ihanan elämänasenteen! :D
  3. Unwind

En aio kertoa

\ olen pahoillani... :ashamed:
  4. Unwind

EN YMMÄRTÄNYT MIKSI PITI KYSYÄ

juu, älä vaivaa päätäs suotta :saint: varsinki ku kerta tiiät hänen olevan sellasta pohtija tyyppii. ja anoppis tietty tajus asian toisen laidan eli sen mitä sulle heti tuli mieleen tässä tilanteessa ja punasteli sen takia... =)
  5. Unwind

Harvinaisen huono päivä...

voi ei, kaikkee sitä voi sattuu =) osanottoni! ...ja tarpeeks kun sattuu kömmähyksiä pitkin päivää nii ei voi ku NAURAA illalla! itellä sillon tällön, onneks harvakseltaan kuitenkin, näitä onnettomuus-päiviä, ja ku iltaan pääsee ja kertoo ystävilleen niin ei oo tosi että saa hyvät naurut =)...
  6. Unwind

Lapsettomia yli 40v

tunnen/tiedän... ei ole sattunut sitä oikeaa kohdalle tai tahattomasti lapsettomia. mutta enemmänkin tunnen nuoria pareja jotka tahattomasti lapsettomia...
  7. Unwind

kuinka paljon voi toista auttaa?

mun mielestä sun ei tarvii ainakaan itseesi alkaa syytteleen tai miettiin annatko tarpeeksi apua hänelle! jos hän on tollaisen "kohtauksen" vallassa, niin hän voi vaikka alitajusesti härnätä sua miettimällä itse, että mitenkäs tähän suhtaudut?! tai jotain muuta sairasta, mitä raivostuneella...
  8. Unwind

En aio kertoa

\ huh, vähä surulliseltaki kuulostaa... :\| uskooko nainen sitten vielä kulisseihin vai mihkä. se on NIIN onnetonta jos toinen elää onnellista arkee kotona ja toinen veättää ja tralaa jossain vaiheessa sitten kaikki sortuu... :'(
  9. Unwind

Minkä ikäiseltä tää mielestänne näyttää?

no näytti jotain 25-28... mutta meikillähän voi vanhentaa ja nuorentaa, hah :D ja itsevarmuus vaikuttaa kans, monesti "näkyy" kuviskin
  10. Unwind

poltatko ja kuin paljon

hih, hienoo!!! =)
  11. Unwind

En aio kertoa

niih, siinäpä keksiminen miten hienovarasesti sen toiselle ilmasis, jos haluis kuitenki kertoo... mut saattapa tuommonen tulla esille joskus joka tapaukses, jos mies vaan jatkaa puuhiaan... miksei tommoset pariskunnat keksi yhteistä tekemistä??? :o ainaki siinä ois terveempi henki koko...
  12. Unwind

poltatko ja kuin paljon

hih :) tulipa mieleen täsä kysyä tuota ku naapuri tarjos tupukit ja polttelimma sitten auringon paistaessa :D eli poltatko ja kuin paljon/usein?! itte sillon tällön ja kausittaista, mutta tietenkää EN POLTA :kieh:
  13. Unwind

G: MiTeN sAaT mIeHeSi SuUtTuMaAn/ÄrSyYnTyMäÄn?

mun mies omaa lehmän hermot :D ...mutta jos jostain, niin ettei saa tietsikalla pelata ees puolta tuntia ku koko ajan keskeytän tai etten anna lukee ku on niiiiin tärkeetä asiaa :whistle: nää voip olla semmosii mistä sanoo tympääntyneenä juu
  14. Unwind

Kaveri sanoo ystävyyssuhteemme irti, jos muutamme maalle.

...niin ja viel semmonen tuli mieleen, et ite oon asunut pahimman murrosiän ajan maalla, noin viisi vuotta yhteensä, ja näin jälkikäteen oon tosi kiitollinen niistä vuosista! =) se oli ihanaa aikaa kun ei ollut katulamppujakaan, hih B) ja onhan se niin, että jos jotain ottaa niin jotain...
  15. Unwind

Kaveri sanoo ystävyyssuhteemme irti, jos muutamme maalle.

jos aikusmaisesti aattelis ite suhtautuvasa tuohon kommenttiin (kuitenkin!!), niin vois sitten ihan pieni huvittunut hymy huulilla kysyä, että miks sää tommosta mieltä oot.. :) ja sanoo vaikka että eihän meidän ystävyyden tarvitse siihen loppua jos meidän elämäntilanteet muuttuu... kuulostaa...
  16. Unwind

kielijänteen katkaisu

aikas kivuton toimenpide pienelle lapselle =) ja jos ei katkasta hl.ssä niin todennäkösesti katkee jossain vaiheessa itsestään! :D lapset kun muksahtaa jostain tuolilta alas niin siinä samalla hoituu sitten sekin... :) tavallista siis. (hammashoitajan näkökulmaa...)
  17. Unwind

G: Pituus ja painosi? ja oot tyytyväinen kroppaasi?

haah \|O 161 ja 58..normi likka vissiin! heittelee pari kiloa paino ja massussa sitten näkyy..ja tisseissä.. :snotty: uuh.. kroppaani olen tyytyväinen! :D
  18. Unwind

Mitä tekisit jos sulla olis tämä päivä luppoaikaa???

...mulla on :whistle: -ja näyttää siltä että sitten kun sitä aikaa on niin ei keksi mitä tekis :o vaikka töissä miettii monesti et voi surkee ku ois kotona niin tekisin sitä ja tätä ja tuota... tsihh ;) jospa se ihmismieli on sitten tämmönen!! mitä sinä siis tekisit? =)
  19. Unwind

Minkälaisia kesälomareissu suunnitelmia teillä on?

me lähtään erään ystäväpariskunnan kanssa kiertää baltian maat ja saksan kautta poijes :D ootan kuin kuuta nousevaa...! asuntoautoillaan siis
  20. Unwind

Onko sulla koskaan "joutavaa" oloa??

hiih :D mie oon viettäny 2 viikkoo pelkkää joutenoloo! :wave: aivan ihanaa, suosittelen.. tänään viimenen vapaapäivä ja viime yönä nukuin huonosti ku mietin et kohta duuniin taas ;)

Yhteistyössä