eiköhän sen pitäisi vaistota että onko vaikö ei.mulla ainakin jos on vähänkin tullut outoja fiiliksiä ja niitä en oo kuunnellut heti,huomaan aina myöhemmin että olis pitänyt tajuta jo silloin...
Näin olen kuullut että mustat kivelliset oliivit on niitä aitoja oliiveja.Mustat kivettömät on värjättyjä,yök!
Ja vihreät on ns.raakoja oliiveja..
Mustat kivelliset on hyviä ja vihreät valkosipulilla,nam!
Saako niin hyvän avun mielenterveyshoitajalta kuin esim psykiatrilta tai terapeutilta?
Eikös ne hoitajat auta vaan jos ei ole niin vakava masennus?
Ehdottaisin terapeutin hankkimista.Itsellä meni n.3vuotta parantua terapeutin avulla.Tsemppiä ja jaksamista :)
Ja vielä lisäisin että mikä...
muistan kun olin noin polvenkorkuinen ja takapihan kalliolla oli lunta ainakin kainaloihin asti(tai paljon kuitenkin)Jäin jumiin hankeen ja siellä peuhasin posket punaisena.Ja äiti laittoi vitalista punaisiin poskiini.Ihqu äiti,ikävä!:heart:
duactilla oon monet poskiontelontulehdukset välttänyt.kallis lääke nykyään kun ei kuulu enään
korvattaviin.miksköhän kun monet syö sitä allergiaankin,siitepölyyn..
Eilen hmmm....Pekonii,herkkusieniä,tomaattia ja munia,kahvia.
keitettykanamuna,salamii,juustoo
Kukkakaalii,parsakaalii,salaattii,kampelaa ja majoneesikastiketta.kahvia..
salaattia iltapalaksi :)
nii ja mättöpv on lauantai-silloin herkutellaan!
Onkohan se jäänyt kotona lapsena paitsi huomiosta?
kuulostaa vähän siltä että hakee jotain hyväksyntää ja jännitystä elämään..Ota välimatkaa tästä kaverista.
anteeksi nyt mutta "pientä"erikoisuuden tavoittelua...
Otava on sukunimi ei sovi etunimeksi mielestäni ,eikä salamakaan(meneekö ees läpi maistraatissa)
Kerran törmäsin ruoka-aiheiseen tytön nimee,jotain aura vanilja viola...