Hakutulokset

1. J

Auttakaa nyt tuon v*tun facebookin kanssa!!!

Maybe,ehkäpä osuit asian ytimeen!!
  2. J

Auttakaa nyt tuon v*tun facebookin kanssa!!!

FB pahuuden pesäke!Joku vois räjäyttää koko Fb:een:kieh:
  3. J

Pistetääs kehiin katsomisenarvoisia elokuvia

P.S Rakastan sinua(itkettää paljon)ihanan romanttinen ellu Elämä on ihanaa Elämä pelissä Jotain annettavaa
  4. J

Ristiriitainen suhde

eiköhän sen pitäisi vaistota että onko vaikö ei.mulla ainakin jos on vähänkin tullut outoja fiiliksiä ja niitä en oo kuunnellut heti,huomaan aina myöhemmin että olis pitänyt tajuta jo silloin...
  5. J

Millasia oliiveja ostat?

BTW ihanan herkullinen pizza kuvassa,nam!!
  6. J

Millasia oliiveja ostat?

Näin olen kuullut että mustat kivelliset oliivit on niitä aitoja oliiveja.Mustat kivettömät on värjättyjä,yök! Ja vihreät on ns.raakoja oliiveja.. Mustat kivelliset on hyviä ja vihreät valkosipulilla,nam!
  7. J

Olenko ainoa jolla ei ole pikkujouluja?

Vähän samavika täälläkin päin..pitänee vissiin yksin tonttupullo avata joku ilta..tai sit jää avaamatta,tiptap tipetipe...
  8. J

Kauan masennuksesta ja ahdistuksesta toipuminen vie?

Saako niin hyvän avun mielenterveyshoitajalta kuin esim psykiatrilta tai terapeutilta? Eikös ne hoitajat auta vaan jos ei ole niin vakava masennus? Ehdottaisin terapeutin hankkimista.Itsellä meni n.3vuotta parantua terapeutin avulla.Tsemppiä ja jaksamista :) Ja vielä lisäisin että mikä...
  9. J

viikonlopun kunniaksi: NOSTALGIAKETJU

muistan kun olin noin polvenkorkuinen ja takapihan kalliolla oli lunta ainakin kainaloihin asti(tai paljon kuitenkin)Jäin jumiin hankeen ja siellä peuhasin posket punaisena.Ja äiti laittoi vitalista punaisiin poskiini.Ihqu äiti,ikävä!:heart:
  10. J

Rokotteista kieltäytyminen

rotaviruksen on sairastaneet lähes kaikki ihmiset.paljonko on kuolleisuus %?
  11. J

Poskiontelontulehdus ja turvotus!

duactilla oon monet poskiontelontulehdukset välttänyt.kallis lääke nykyään kun ei kuulu enään korvattaviin.miksköhän kun monet syö sitä allergiaankin,siitepölyyn..
  12. J

Koska mättöjä on tarkoitus syödä?

Eilen hmmm....Pekonii,herkkusieniä,tomaattia ja munia,kahvia. keitettykanamuna,salamii,juustoo Kukkakaalii,parsakaalii,salaattii,kampelaa ja majoneesikastiketta.kahvia.. salaattia iltapalaksi :) nii ja mättöpv on lauantai-silloin herkutellaan!
  13. J

On kyllä tenavat inhottavia toisilleen pienestä pitäen,

ala-asteella kiusattiin erästä tyttöä koska hänen Leviksensä oli ostettu prismasta eikä farkkuliikkeestä isolla rahalla :( pienestä ne keksii..
  14. J

On kyllä tenavat inhottavia toisilleen pienestä pitäen,

ala-asteella kiusattiin erästä tyttöä koska hänen Leviksensä oli ostettu prismasta eikä farkkuliikkeestä isolla rahalla :( pienestä ne keksii..
  15. J

Mua pelottaa lähteä autolla liikenteeseen

eiku rattiin vaan ja ajamaan varovasti ja hitaasti.Tohon pelkoon ei auta muu kuin ajaminen.Joskus itekkin pelänneenä...;)
  16. J

Tässä ois teille eineskauhistelijat kauhisteltavaa!

varo ettei kerry ylimääräistä vyötärölle:p
  17. J

Ystävä elää miesten huomiolla

Onkohan se jäänyt kotona lapsena paitsi huomiosta? kuulostaa vähän siltä että hakee jotain hyväksyntää ja jännitystä elämään..Ota välimatkaa tästä kaverista.
  18. J

En kyllä ymmärrä tämmöistä uutisointia, kuolleiden suhteen, eiväthän he.....

Oliko oikein isän nimissä kirjoitettu?Luulen että monesti vaan tehdään semmoinen lehtijuttu vaikka oikeesti ei ole haastateltu..
  19. J

Kyllä se totta on :D *kuva*

Onnea paljon!
  20. J

Kaksospojille nimiksi AATOS VALO VILJAMI ja OTAVA SISU SALAMA? rehellisiä mielipiteitä

anteeksi nyt mutta "pientä"erikoisuuden tavoittelua... Otava on sukunimi ei sovi etunimeksi mielestäni ,eikä salamakaan(meneekö ees läpi maistraatissa) Kerran törmäsin ruoka-aiheiseen tytön nimee,jotain aura vanilja viola...

Yhteistyössä