Tässä ois teille eineskauhistelijat kauhisteltavaa!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Söin tänään lounaaksi tonnikalapastan, sitten iski taas nälkä ja söin välipalaksi valmisnuggetteja ja katkarapusalaattia. Kahvin kanssa valmis joulutortun ja iltaruoaksi on lohkopottuja ja kalapuikkoja :D

"huoh"
Mä juulin, että joku olis linkittänyt sen jutun niistä mikropopcorneista.

Ostin tänään 3-päkin niitä ja jo harkitsen heittäväni ne roskiin. Minusta "luomuna" tehdyt popparit on huonoja, kun ne on niin pienikokoisiakin verrattuna noihin gm-mikroversioihin. :D :D

vieras myös
Mä tykkään leipoa ja kokkailla, mutta usein arkena haluan päästä helpommalla. Sitä paitsi, oon päivisin ainut syöjä kotona. Sillon usein syön jonkun valmiin mikrosapuskan. Ei viitsi yhdellä laittaa, eikä toisaalta syödä sama ruokaa kahdesti päivässä.

Minä syön välillä eineksiä ihan siksi, etten jaksa töiden jälkeen vääntää kahta eri sapuskaa. Esim. kun minun tekee mieleni syödä pinaattilettuja tai -keittoa, hernekeittoa tai maksalaatikkoa, ostan niitä itselleni valmiina, ja sitten joko minä teen, tai mies tekee itselleen ja pojalleen jotain muuta. He kun eivät muutaman mun lisäksi noihin koske pitkällä tikullakaan. Juuri tässä samalla vetelen pinaattilettuja tonnikalasalaatin kera...:p

Yhteistyössä