"aloittaja"
Mä olen ruvennut elämään terveellisemmin tässä parin kk ajan ja kiinnittänyt huomiota siihen mitä syön. Herkkupäivä on about kerran viikossa ja silloin sallin itselleni karkkia ja ehkä jotain muuta herkkua (esim pizzaa tai subwayta).
Kysymykseni kuuluu, jos elää terveellistä elämää, niin milloin esim sipsejä, suklaita, leivoksia tulee syötyä? Siis kalorimäärät noissa on ihan järkyttäviä, ja mietin että eihän niitä voi ollenkaan syödä tavallisessa ruokavaliossa. Jopa vanukkaat ja sokeri-jugurtit ovat ns. kielletyllä listalla, sillä niissä hiilarit ovat katossa.
Jos ihmiset kerran syövät niin terveellisesti, miten nuo moska firmat edes menestyy?
Voisitteko te kirjottaa tänne kans about mitä te pistätte suuhunne päivän mittaan? Olisi kiva kuulla muita.
Mulla eilen:
Maitorahka rasvaton + banaani ja tee
Salaatti + lohi (100g)
Ruisleipä (juusto 2 siivua ja kinkkua 2 siivua)+ omena
Wok VIhannes classic, 2 kanamunaa ja katkarapua
2porkkanaa ja 1 paprika
Mä olin eilen ihan ähky tästä ruoka määrästä, eikä kaloreita kertynyt kun 1600.
Kysymykseni kuuluu, jos elää terveellistä elämää, niin milloin esim sipsejä, suklaita, leivoksia tulee syötyä? Siis kalorimäärät noissa on ihan järkyttäviä, ja mietin että eihän niitä voi ollenkaan syödä tavallisessa ruokavaliossa. Jopa vanukkaat ja sokeri-jugurtit ovat ns. kielletyllä listalla, sillä niissä hiilarit ovat katossa.
Jos ihmiset kerran syövät niin terveellisesti, miten nuo moska firmat edes menestyy?
Voisitteko te kirjottaa tänne kans about mitä te pistätte suuhunne päivän mittaan? Olisi kiva kuulla muita.
Mulla eilen:
Maitorahka rasvaton + banaani ja tee
Salaatti + lohi (100g)
Ruisleipä (juusto 2 siivua ja kinkkua 2 siivua)+ omena
Wok VIhannes classic, 2 kanamunaa ja katkarapua
2porkkanaa ja 1 paprika
Mä olin eilen ihan ähky tästä ruoka määrästä, eikä kaloreita kertynyt kun 1600.