Hakutulokset

1. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

:flower: :flower: :flower: Ihanaa kun osalla porukasta on jo odotus ohi ja vauvat turvallisesti sylissä!! Täällä ei suurempia merkkejä synytykseen lähtemisestä, vuotoja on tullut eilen illalla ja nyt aamulla lorissut kirkasta ja välillä maitomasta, enpä osaa sanoa onko valkovuotoa vai...
  2. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Huomenta, täällä myös oikein hyvin nukuttu yö takana . Olen huomannut että tyyny jalkojen välissä helpottaa kyljellään nukkumista. B) baby2003 kyseli liikkeistä. Olen itsekin huomannut että välillä on tosi rauhallisia päiviä vauvan liikkeissä, ja selvästi ne on nyt muuttuneet. Olisiko pään...
  3. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

PippuriMamma nyt vaikuttaa jo lupaavalta. Tsemppiä matkaan,ajatella että vaavi voi olla sylissäsi jo hyvinkin pian =) Itse olen nukkunut vähän huonosti, kun mies oli juhlimassa enkä saanut sitten kuosaukselta enää nukutuksi... :(
  4. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Neuvola kuulumisia eilen RV 37 + 2 Paino yht. tullut 12,1 kg Turvotus: - RR: 106/69 Pissa: nyt puhdas, kaksi näytettä olen saanut käydä viemässä labraan... Kohdunpohjan korkeus: 33 cm ( kasvua + 3cm /2vko:ssa) Lapsivedenmäärä: normaali Tarjona: RT :heart: 154 Liikkeet:++ Kohdunsuu...
  5. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Miiuli 77 minullakin on vastaava kokemus. Työkaverille (vanhempi nainen) sanoin meneväni hakemaan varalta äidinmaidonkorviketta valmiiksi koiin niin se sai mahdottoman hepulin..."että älä nyt höpötä, hän on kyllä sitä mieltä että kaikki pystyy imettämään.Et sinä sillä mitään tee jne."---ihme...
  6. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Unirytmi on kyllä nykyään niin sekaisin että....tänäänkin heräsin 4.20 ja odottelin että kello tulee 5.00 ennen kuin nousin. Onneksi voipi päikkärit nukkua kun siltä tuntuu.... Tervetuloa joukkoomme tättähäärä2! Raskausaika on tosaankin mennyt vauhdilla, ainakin nyt tuntuu siltä. Itse olen...
  7. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

OYS:issa on myös sairaalamaksu 26 ? päivä,perhehuone 60?. Vastasyntyneestä ei erillistä sairaalamaksua peritä. Jos lapsi joutuu osastolle, maksetaan sinne 26 ? ensimmäiset 7 pv, jonka jälkeen hoito on maksuton (?) (.) Olo on hyvä eikä merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä =) odotellaan...
  8. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

No nyt vois luulla että teillä (Janita, minttu ja PippuriMamma) on jo synnytykseen lähtö lähellä, toivotaan parasta! Minulle kampaaja sanoi alkuviikosta että koska minun huulet on turvoneet ( muuten ei ole turvotusta) hän tietää synnytyksen olevan lähellä.... joten vilkaiskaapa peilin :D...
  9. Päde

Muita kolmosten odottajia...?

:heart: :heart: :heart: Hieno juttu, toivon Pikku Myyn äidille ja koko perheelle voimia ja valtavasti onnea tulevaan!! Täällä meillä odotellaan esikoista viikolla 36 + 2 =)
  10. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Harmillista umayya se sinun vanhempiesi koira, mutta toivotaan että se siitä pikku hiljaa helpottaa! Nyt alkaakin jo ostoslista olemaan hyvän kokoinen ja sairaalakassinkin saa kohta vaihtaa suurempaan, kun teltä tulee niin paljon hyviä vinkkejä. "Juliakin" on eilen illalla, yöllä ja tänään...
  11. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Terve! Mieheni työkaveri ohjeisti meitä hankkimaan vauvalle valmiiksi apteekista juuri sen nenäniistäjän ja lisäksi D-vitamiinitippoja, nenätippoja ja jotain kuumetta alentavaa lääkettä. Niin ja yhdessä kasassa ollaan täälläkin B) ja olo on onneksi oikein hyvä.Vauvan liikkeet on tänään...
  12. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Laitanpa minäkin vielä neuvolakuulumset kun en ole nitä pitkään aikaan laitellut: Neuvola rv 35 +1 Paino: + 431 g, yhteensä on minulle tullut nyt 11 kg Turvotus: - hb: on otettu viimksi viikolla 28 ja oli silloin 120. Rautaa ei ol tarjottu- Paineet: 101/66 SF-mitta: 30 , välillä käyrä...
  13. Päde

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Täälläkin voidaan hyvin! Helteetkään ei ole minua pahemmin haitanneet ja tänään onkin näköjään sateinen päivä Oulussa. Äitiysloman alku on ollut ihanaa, kun on saanut puuhastella rauhassa kaikkea kivaa vauvalle. Lähestyvä synnytys pyörii välillä mielessä ja varsinkin unissa tulee jos mitä...
  14. Päde

***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

Täälläkin kaikki sujuu tasaiseen tahtiin. Nyt on masu alkanut kunnolla kasvamaan, ollaan viikolla 29+1 ja viime vkon neuvolakäynnillä sf mitta oli 25.Lääkäritutkimuksessakin kaikki oli ok ja kohdunsuu kiinni. Väsymystä on jokapäivä, ja päiväunet pitää kyllä ottaa aina töiden jälkeen. Kesälomaan...
  15. Päde

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

Heippa kaikille! Ajattelin ilmoittautua myös mukaan porukkaanne. Olen 33-vuotias ensimmäistä lasta odottava , mieheni on 35 ja asutaan Oulussa. Kovasti keskustelunne kuulosti tutulta. Tähän asti elämämme on ollut varsin työpainotteista ja menevää, aina on totuttu huolehtimaan vain...
  16. Päde

Poski- ja otsaontelon tulehdus!

Moi, minulla on paraikaa myös poskiontelon tulehdus, mutta ei kyllä silmiä säre. Ota särkylääkettä ja laita kylmäkääre silmille, niin eiköhän olo helpotu ja katse terävöidy. Paniikkihäiriö on ikävä sairaus, itsekin olen kärsinyt siiä jonkin asteisena ahtaanpaikan kammoisena. Omasta mielestä...
  17. Päde

???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

[b]Balikille voimi ja jaksamista, kamalia uutisia, otan osaa. En voi kuvitellakaan miltä sinusta ja siskostasi tuntuu... Itse kun odotan vasta ensimmäistä lasta ei osaa arvatakaan minkälainen tunne ja huoli esim. sairaasta lapsesta on.
  18. Päde

Heippa kaikille! Täällä flunssa jatkuu edelleen :( tosi sitkeä tapaus kun 5 päivää on jo sairastettu. Menin tosin välillä 2 päiväksi töihin, mikä ei vissiin ollutkaan hyvä idea.Nyt on sitten poskiontelontulehdus ja antibiotikuuri.vityksiä Huomenna on vihdoinkin neuvola pitkästä aikaa ja...
  19. Päde

Heissan! Jouduin vaihtamaan nimimerkin Pämpästä Pädeksi, vanhassa oli kirjoitusvirhe Pämpä ja kun yritin sitä korjata ei vaihto enää onnistunutkaan Kiva lueskella kaikkien teidän kuulumisia. Itsellänikin on mennyt kaikki ihan hyvin , paisi että nyt makaan funssassa kotona! Raskaus etenee ihan...
  20. Päde

Ekaluokkalaisen rajat

Meillä on sovittu selkeät säännöt joita tulee noudattaa. Aina on ilmoitettava kenen kanssa ja mihin on menossa,koska kotiin tuloaika. Hienosti on toiminut jo 1-2 luokka. Vanha sanonta pätee; rakkautta ja rajoja, kyllä lapset ymmärtää :)

Yhteistyössä