Hakutulokset

1. kadak

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Cisu, mulla tässä raskaudessa istukka edessä jossain navan seutuvilla kai ja mulla ainakin aristaa just kaikista eniten navan alueella potkut. Esikoisesta istukka oli takana ja muutenkin maha pienempi ja tuntemukset erilaisia. Navan ympärillä on sellainen kovempi kirjavamman värinen alue, joka...
  2. kadak

Niin ja halit Unelmahötölle, hienoa, että sait sen sähköpumpun ja maitoa tulee!
  3. kadak

Onnea onnea Tesmis prinsessasta :flower:
  4. kadak

Apua, esikoisesta tuli vedet just näillä viikoilla 38+3. Toisaalta tänään ei ole tuntunut, että oltaisiin synnyttämään lähdössä. :) Mä en osaa yhtään ajatella, että kohta oltaisiin nelihenkinen perhe. Kyllä alkaa kieltämättä tositoimet jo jännittää...ja kun ei yhtään tiedä, milloin alkaa...
  5. kadak

Pikaisesti vaan taas, kaikki luettu nopeasti, mutta en muista kumminkaan kaikille kommentoida :) Lillikka, mulla rupeaa nyt olla vaikea nostaa 12kg poitsua esim. pinnasängystä tai vaipanvaihtoon. Mutta pakkohan se on nostaa. Huomaa, ettei saa enää vatsalihaksista nostamiseen tukea. Kiitos...
  6. kadak

pikaisesti ( .): mulla on tuntunut muutaman päivän, että maito nousisi rintoihin, ihan hassua, kun ei vielä ole edes vauva tullut :) herkistää ja itkettää, rintoja vähän aristaa ja viluttaa välillä ja tänään sieltä tuli jo pieni pisarakin. jänskättää, milloin alkaa tapahtua... halit kaikille :)
  7. kadak

Unelmahötölle onnittelut prinsessasta. :flower: Tsemppiä kovasti, kyllä se imetyskin sieltä voi vielä lähteä liikkeelle. Mä en saanut imettää esikoista muutamaan ekaan päivään ja yritin vaan pumppailla sairaalan sähköpumpulla (joka on tehokkaampi kuin käsikäyttöiset) ja maitoa tuli kerrallaan...
  8. kadak

Huomenet mamat, hammaslääkäriasiasta: mamadread, olen jossain kuullut sanonnan, että jokaista raskautta/lasta kohden äidiltä menee yksi hammas :) Mulla kävi esikoisesta niin, että kävin hammaslääkärissä samaan aikaan, kun olin tullut raskaaksi ja ottivat silloin röntgenin hampaista, en...
  9. kadak

Tesmis, hienot viikot jo sulla, nytpä täällä jännätään kuka täällä seuraavan joulutähden saa :) tsemppiä Piianen, kohtutulehdushan on suht yleinen ja pitää kyllä hoitaa, jos siitä kyse! Tsemppiä sinnekin. Ja kaikille muillekin :) k&pikku-r 37+3
  10. kadak

Kauniita unia tytöt! Ei täällä minusta mitään hysteriaa ole ollut, ihan normaalia jutustelua. Jokainen meistä ottaa nämä asiat omalla tavallaan ja neuvolalääkäreitä, gyniksiä, terveydenhoitajia ja kätilöitä on joka lähtöön varmaan maassa kuin maassa. Minulla huonoin kokemus ylivoimaisesti on...
  11. kadak

Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

hei mamat, musta ei kyllä tänään irtoa pikkujouluseuraa :( olo on vaihteeksi ihan kamala ja kurkku ihan turvonnut ja aristaa. ihanaa tää jo kohta 2 kuukauden sairastelu raskaana. tuntuu, ku aina just ku luulee, että alkaa olla parempi, iskee joku uusi sadoista eri viruksista ja sit taas muutaman...
  12. kadak

fanttomille jaksuja! (. ( neuvolalääkäriuutisia: painoa tullut kahdessa viikossa 2,5kg lisää...huu...kyseli, että syönkö siis paljon herkkuja ja vastasin, että juu :saint: no ei sentään laittanut kieltoon herkkuja ja sanoi ystävällisesti, että ei ne reisiin kertyvät rasvat oo niin...
  13. kadak

Huhtitaaperot 2009 *Marraskuussa*

Pikaisesti SusseN :hug: meillä kanssa tapellaan taloyhtiön kanssa kosteusvahingon vastuista...ymmärrän tunteen hyvin. Mulla enää 3 vkoa laskettuun aikaan...ja esikoisesta meillä jäi vessaremppa kesken, kun syntyi etuajassa sopivasti ja asusteltiin alakerrassa olohuoneen sohvalla ekat kuukaudet...
  14. kadak

Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

Moikka, me siis vieläkin vähän kipeitä (tikrulla antibiootit korvaan ja mulla muuten vaan flunssa) ja mun oma olo on jo niiiiiiiiiiin raskas :/ yritetään kovasti tulla, mutta en voi 100% luvata kuin vasta sillä hetkellä, kun pitäisi hypätä autoon. Tänään oli neuvolalääkäri ja hän sanoi, etten...
  15. kadak

Saz ja muut, pukamista :) mulla oli kanssa siihen mun haavaan käytössä toi sama täällä jo aiemmin mainittu voide sekä peräpuikkoja lisänä, mutta tulehdus oli päässyt niin pahaksi, ettei ne enää yksin auttaneet, mutta jos nyt tulee jotain saman suuntaista niin heti aion kyllä aloittaa noiden...
  16. kadak

neitoperholle pikaisesti, mulla ei ole vaikuttanut pahasti työuraan, tarjottiin ylennystä esikoista odottaessa ja kieltäydyin raskauden takia ja sama homma kävi nyt tokaa odottaessa...no, eiköhän sitä tarjota vielä kolmannenkin kerran :) Olin kotona pelkän vanhempainvapaan ekasta, menin viime...
  17. kadak

Huomenta :flower: hyvä Jennyli, että asiat alkavat järjestyä, vaikka onkin raskasta. Mua on ainakin ain ahelpottanut kipeidenkin asioiden kanssa, kun niihin tulee jotain järjestystä ja päätöksiä ja sitten voi vaan puuhata päätösten mukaan ja koittaa toipua. Saz, samaa mietin, ettei ole...
  18. kadak

Niin juu ja alkoi muakin itkettää, kun luin Piiasen synnytyskertomuksen. Aika herkkänä täällä mennään. Tuli niin mieleen oman esikoisen syntymä, kun meilläkin oli veristä lapsivettä ja luulenpa, että vedet meni alunperinkin tulehduksen takia, vaikkei siitä kukaan puhunutkaan ja sitten oltiin...
  19. kadak

PIIANEN ONNEA!!!! :flower: :heart: Ihanaa, mä en edes ehtinyt vielä mukaan veikkailuun, kun jo seuraava syntyi! Veikkaus: seuraava syntyy 15.11.2010 ja oma ehkä vasta 28.11.2010 ja on 51 cm ja painaa 4,1 kg :) Hankinnat vielä vähän kesken, vauvan kotiutumisvaatteita vähän pakkailuut (sekä...
  20. kadak

kiitos uudesta pinosta mamadread :) neitoperho, joo synnytyksen suunnittelu on aina vähän arpomista, kun tosi paikka voi olla jotain ihan muuta. Vesisynnytystä tai lähinnä allasta supistusten lievittämiseksi mietiskelin, mutta tosiaan esikoisesta meni ensin vedet, sitten ei tullut yhtään omaa...

Yhteistyössä