Hakutulokset

1. kadak

Huhtitaaperot 2009 *Lokakuussa*

Meillä on kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiin ihania taaperoita :heart: teppana, tosi samalta kuulosti toi taaperon oman tahdon kuvaus läpsimiseen ja kauppaepisodineen - meillä kävi tismalleen sama viikko sitten, kassalla käynnin ja lelun maksaminen ajaksi kaarelle lattialle... tutsa :) teil kyl...
  2. kadak

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Pikahalit kaikille niitä tarvitseville! :hug: ) .) ...kele tätä oloa. Turpoan ja tuskastun vaan, kun kävely ei onnaa pistelyjen ja supistelujen takia ja flunssa ei lähde multa eikä esikolta. Miten tässä jamassa edes pystyy/jaksaa synnyttää??? Ei ollut näin hankalaa kyllä esikoisesta. Huoh...
  3. kadak

Vaatteista: mä löysin aikoinaan kivan pitkähihaisen odotusmekon (musta trikoinen), joka kävi myös ristiäisiin ja nyt uuden raskauden aikana on ollut myös paljon käytössä Polarn o Pyretistä. Ja samoin sieltä löytyi kiva hihaton mustavalkoinen kesämekko nyt tänä kesänä kesän juhliin. En tiedä...
  4. kadak

hei tytyt ja taaperot, täällä flunssaisena äippälomalla on aika paljon yhtäkkiä nettiaikaa :) hih ja se tarkoittaakin sitä, että menee myös rahaa, kun voi shoppailla netissä päivät pitkät :saint: nappi, sellaista se on ollut meilläkin koko syksy, sairastelua, älä välitä, pakko vaan koittaa...
  5. kadak

Täällä sitä vaan on surffailtu koko aamu netissä...ja sain tuhlattua rahaakin samalla... :saint: Tilasin ihanan viidakkokuosisen uniliinan (kapalo) ja esikoiselle omia nimikoituja käsipyyhkeitä. Surffailin myös vähän taas rattaita ja pitäisi hankkia toinen amme, ehkä imetystyyny ja sitteri...
  6. kadak

Huomenta ja tervetuloa uusille taas, hassua, kun nyt on taas ehtinyt koneelle monta kertaa päivässä, kun esikoinen pk:ssa ja itse äitiyslomalla - en ehtinyt tänne juurikaan kirjoitella koko raskauden aikana, vaikka ihan alussa jo mukaan hyppäsinkin ekojen joukossa. Jennyli, vaihdatko ton...
  7. kadak

Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

pe 5.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli, la 6.11. Tilia, (manna),Superheppuli (ap,ip), Ruttana, vaaveli, kadak (ap,ip) pe 12.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli, kadak (ip) pe 19.11. Tilia, manna,Superheppuli (ap), Ruttana, vaaveli la 20.11. Tilia...
  8. kadak

mandy :hug: ja tervetuloa vielä uudelle tulokkaalle. unelmahöttö, kantoliinasta: meillä oli käytössä käytettynä ostettu hug-a-bub kantoliina ja tykkäsin kovasti. Lisäksi isi käytti babybjörnin kantoreppua, kun ei liinailu niin innostanut. Nyt meillä on lisäksi manducan reppu, jota voi käyttää...
  9. kadak

Hurjasti onnea Lollille perheenlisäyksestä! Aikamoinen yllättäjä! :flower: Ja tsemppiä taas kovasti vaivaisille, tissit, mahapeitteet, suonikohjut jne. Mä kyllä noista suonikohjuista menisin kipin kapin lääkärille, koska oireiden ja kipujen kuvaus vastaa aika hyvin sitä mun pepputulehdusta ja...
  10. kadak

Cisulle nopeasti: meillä oli äp patja käytössä ja aluksihan pientä nukutetaan vuorotellen toisella ja toisella kyljellä, niin meillä oli lakana rullattuna selän taakse ja taisi olla joku ohut huopa pienessä pussilakanassa peittona, se äp peitto on niin kovin iso vielä. Ja ei meillä esikoinen...
  11. kadak

tesmis totta, mutta siellä oli myös sellaisia ihania mammamallisia puuvilla-alushousuja ja mä itse asiassa käytin niitä aluksi pari päivää ennen synnytystä ja sitten kun päästiin vaippavaiheeseen, mulla oli side, verkkohousut ja viel sit ne mukavat xxl puuvillapöksyt siinä päällä.
  12. kadak

Kivoja kotipäiviä kaikille niistä jo nauttiville ja halauksia ja tsemppiä vaivaisille. :flower: Mitä Tesmis, ne sairaalan verkkohousuthan oli ihanat :) Tästä ollaan varmaan montaa mieltä, en juurikaan käytä mitään erikoisrasvoja / meikkejä jne, joten minulle kelpasi ihan hyvin sairaalan...
  13. kadak

Paljonko teidän 1,5v ikäiset lapset nukkuu?

Gimli, yöunet n. klo 21-08 ja päikkärit normaalisti 1,5 h (min 45, jos unet jostain syystä keskeytyvät ja max 3 h, mutta silloin on esim. kipeänä)
  14. kadak

hei taas mamat, ai niin tosiaan, ruokahuolto ja pakastimeen ruokien teko :) en ollut koko juttua muistanut, viimeksi taidettiin tilailla ruokia :) tai en kyllä muista yhtään. hoitolaukku: tärkeintä on ollut, että siinä on tarpeeksi pitkä olkahihna, että saa vaunujen aisoihin roikkumaan :)...
  15. kadak

Huomenta tytöt, joo mä kanssa muistelin, että tossa makuuasennossa lapsivesien jälkeen oli joku lisäsääntö. Täällä vaan sairastelu jatkuu ja hemppa on 116, vaikka kuinka popsin lisärautaa. Mulle tosi matala, kun oon tottunut 130-140 lukemiin. Edellisestä raskaudesta laski vasta...
  16. kadak

AuroraB, meillähän meni valkoinen olkkarin matto just vaihtoon tossa kuukausi sitten :D
  17. kadak

manna, äippäloma jo alkoi ja la marraskuun lopulla ja ollaan edelleen saikulla tikrun kaa tulehduksiemme kanssa. Mut meille siis sopis mieluummin ennemmin ku myöhemmin esim. marraskuun eka viikonloppu :)
  18. kadak

Joo pikkujoulut! Meillä tosin edelleen flunssaillaan ja silmätulehdukset molemmilla jne :( blaaaaaah. Antibiootteja kiskotaan ja toivotaan, että parannuttais ennen synnytystä. Happylle oikein paljon onnea. :flower: Kiva kuulla taas harvemmin kirjoittelevistakin! Pottailu....ei kyllä...
  19. kadak

Ekaksikin kaikille :hug: tasapuolisesti! Sairaalakassi + vaatteet ihan aloittamatta koko homma vielä. Tänään tuli postissa iiiiiiiiiiiiiiiiiihana Boob warmer huppari ja kolmet carriwellin comfort bra liivit (jotka hyviksi havaittiin edellisessä imetysmeiningissä). :) Täällä vaan...
  20. kadak

Lillikka, jääräpää ja manna, kiitos taas kommenteista :) Vähän mietityttää, että mitäs jos onkin uusi tulokas kovin kova huutamaan (kuten isoveljensä), mutta eiköhän kaikki järjesty jotenkin päin, vaikka samassa huoneessa köllöteltäisiinkin. :) Lillikalle piti sanoa, että ei mun alapää ollut...

Yhteistyössä