Hakutulokset

1. myrskylintu

mikä on synytys asento esisynnyttäjälle..

Joillakin kätilöillä (Suomessa) on tapana vääntää kaikki mammat siihen puoli-istuvaan-sukanvarsista-kiinni-asentoon...ja minun mielestäni se on ihan ok, kunhan ei tarvi sukista kiinni pitää! :$ Tokalta muksulta minulla oli kätilö, jolle se asento oli kai ainoa oikea koko maailmassa ja se ei...
  2. myrskylintu

Katellaanko taas masukuvia?

\ Oi ku sulla on pieni ja siro maha! :heart: Ei uskois et oot noilla viikoilla. :D Ite olen ihan räjähtämäisilläni, vaikka viikkoja vasta 35+0/36+1... :snotty:
  3. myrskylintu

Ihania ajatuksia synnytyksestä

Minulla on takana yksi vaikea ja kolme ihanaa sekä suht helppoa synnytystä. Luulen, että tiedän, mitä vaikea synnytyskin voi olla. Mutta tiedän myös, mitä helppo ja suht nopea synnytys on. Ne viimeiset supistukset ovat niin lamaannuttavia ja karmeita...mutta sillä hetkellä kun se pieni ihminen...
  4. myrskylintu

Ponnistusvaihe

Minulla on tullut joka kerta erittäin voimakas "työntämisentarve"; siis kun paikat on riittävästi auki, lapsi tulee ihan väkisin...sitä ei enää pidättele mikään! B) Onneksi näin, en osaa edes kuvitella millaista olisi ponnistaa ilman tuota pakonomaista tarvetta! :snotty: Useamman kerran on...
  5. myrskylintu

*eilen päivitetty kuva* :xmas:
  6. myrskylintu

Kiinnostais tietää sellanen asia, että onko teillä kellään..

...syntynyt kukaan lapsista viikolla 34-35?!? Jos on niin minkäkokoinen ja oliko mitään ongelmia? Joutuiko olemaan kauaa sairaalassa? Olen superkiitollinen, jos joku vaivautuu kertomaan kokemuksistaan! :) :flower:
  7. myrskylintu

Kuinka kaukana synnytyssairaala?

Meiltä matkaa synnärille 100km ja lastenhoito synnytyksen ajaksi vähän niin ja näin...jospa se jotenkin järjestyis! :whistle: Synnytykset olleet suht nopeita ja tämä tulokas kovasti kiirehtii jo maailmaan, vaikkei viikot vielä täynnä. Niin kauan kun viikot ei ole täynnä, menen ehdottomasti...
  8. myrskylintu

Kauhea synnytyskokemus takana, silti innolla seuraavaan?

Ensimmäinen synnytys oli aivan sairaan järkyttävä. Ei yhtään sen vähempää. :/ Ensin siitä jäi traumat ja pelot päälle...mutta ajattelin, ettei se aina VOI olla tuota kuitenkaan! Ajattelin heti kun istua taas saatoin, että haluan kokea sen uudelleen! Kaikesta huolimatta. :whistle: En suostunut...
  9. myrskylintu

Tänään pistin uudemman kuvan...tosin tästäkin on jo aikaa pari viikkoa! B) <br><br>

Yhteistyössä