Hakutulokset

1. myrskylintu

EI voi olla totta.... :'(

Voimia ja enkuleita :hug: :hug:
  2. myrskylintu

HELMIÄISET 2007

Heipparallaa! *ja vanhalla nikillä taas liikenteessä :whistle: * Mul on kai jotain ongelmia, ku menin noita nikkejä vaihteleen ja tämäkuitenkin tuntuu kaikista parhaimmalta, tutulta ja turvalliselta! :kieh: B) Koittakaa ymmärtää. Kai sitä imetysaikanakin voi pistää kaikenlaista hormonien...
  3. myrskylintu

voiko saada käynnistyksen?

Minulta on käynnistetty 2 kertaa väsymyksen+kipujen vuoks. Täällä ainakin ajatellaan myös äidin jaksamista, eikä ainoastaan vauvaa. :)
  4. myrskylintu

jatkoa kuka huutanut tuskasta synnytyksessä

Fang-Ann: ihan karmea synnytys sinulla ollut. :/ Veti hiljaseks. Itsellänikin on ollut vaikea eka synnytys, mut...ei tommosta teurastusta kuitenkaan. Joskin kesti hyyyyyyvin kauan. Onneksi sinulla tuntuu olevan asenne kohdallaan!! :hug: Saat nähdä, että toista samanlaista ei tule. Itse sain...
  5. myrskylintu

Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia kiitos!

Lisään vielä, että suurin syy miksi en mitään puudutuksia huoli, on se et pelkään niiden vievän juuri tuon ponnistamisentarpeen! :) Minulle se tunne tulee hyvin voimakkaana aina ja lapsi syntyy ihan "itekseen"...siis koen sen niin isona asiana, että mieluummin kärsin kivut läpi ja pääsen...
  6. myrskylintu

Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia kiitos!

Heh! Täällä yks jonka täytyy hammaslääkärissä saada ehdottomasti puudutus, mut synnytän kyllä ilman niitä! :D Neljä muksua siis, kohta viidettä lähden väkertämään... Ekalta koitettiin epiduraalia, mut olin sille allerginen ja jouduttiin välittömästi poistamaan. Ilokaasua imppailen, jos tarvii...
  7. myrskylintu

Voisitteko kokeneemmat valaista?

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=661339 Tässä juttua aiheesta! :hug:
  8. myrskylintu

Limatulppa

\ Aivan. Kaikki ei törmää tulppaan, mutta kaikilla se siellä kuitenkin pitäis jossain vaiheessa ainakin olla! B) Voi siis poistua salakavalasti tai vasta synnytyksessä...
  9. myrskylintu

Limatulppa

Siinä ei välttämättä ole verta mukana, mutta monesti kylläkin. Tällainen käsitys minulla. Limatulppa on kellertävää tai kirkasta HYVIN paksua limaa, jossa voi olla veriviiruja mukana. ( :x )
  10. myrskylintu

Käynnistystoive huonon voinnin vuoksi

En ymmärrä, miksi sektio olisi parempi vaihtoehto kuin käynnistys?! :$ Anteeksi tyhmyyteni. Minulla on käynnistetty kaks aiempaa muksua... en todellakaan ollut tuossa kunnossa (kuin Milana tunnut olevan :hug: ), mutta toinen näistä käynnistettiin ihan silkan väsymyksen takia 37+6 ja toinen sen...
  11. myrskylintu

Miten se mahtuu syntymään??

...voisin tähän vielä antaa esimerkin "naisen ihmeellisyydestä" B) ... Minulla on kaveri, jolla niinikään 4 lasta. Tämä nainen on eritttttttttäin pieni ja hento. Sellanen teinityttö. :saint: Kaikki hänen muksunsa ovat olleet 4kilosia ja synnytykset ovat menneet normaalisti, alateitse...
  12. myrskylintu

Mitä mukaan synnärille?

\ Täällä Ruotsissa.
  13. myrskylintu

Mitä mukaan synnärille?

Itelle otan: -shampoo ja suihkusaippua -kosteusvoide -huulirasva -hammasharja ja -tahna -hiusharja -hiussolkia ja jotain renksuja -liivinsuojuksia -siteitä ainakin kotiinlähtöä varten -omat sandaalit -omia pikkareita ja sukkia -imetysliivit -kotiinlähtövaatteet -kännykkälaturi -kamera Lisäksi...
  14. myrskylintu

Miten se mahtuu syntymään??

\ Juuri näin. Jokainen, jolla lapsia on, on joskus synnyttänyt myös sen ensimmäisen kerran ja siitäkin selviää! ;) Ensisynnyttäjille tehdään monesti eppari (välilihanleikkaus) ja se helpottaa lapsen ulostuloa niinikään! Itsekin ehkä pelkäsin eka kerralla eniten sitä, miten se sieltä mahtuu...
  15. myrskylintu

kolmas lapsi,oliko yli l.ajan??

Eka ja toka 40+2 ja kolmas tuli 37+6. Neljäs 38+6.
  16. myrskylintu

pitääkö paikkansa????

Minulla ainakin on ollut kerta kerralta helpompi... :) siis tähän asti.
  17. myrskylintu

Jälkivuotoko loppuu jo?

Minulla on ollut ainakin kaksi kertaa silleen, että vuoto "loppunut" muutaman päivän jälkeen...ollut muutama päivä taukoa ja sit taas jatkunut. Tullut pausseja myöhemminkin. Kokonaiskesto kuitenkin ollut jotain 4-5viikkoa.
  18. myrskylintu

Kuolema ja synnytys

Mielestäni tuo pelko on aika tavallinen! :hug: Itse pelkään sitä joka ikinen kerta, vaikkei mitään "oikeaa" syytä pitäisi tuohon pelkoon olla. :whistle:
  19. myrskylintu

Perätila ja synnytys alakautta..

Itellä kyllä hirvittäis synnyttää perätilassa olevaa vauvaa alakautta... Äitini on synnyttänyt 13 lasta, joista minä olen ollut perätilassa ja oli kuulemma helpoin synnytys kaikista! :whistle: Eihän tämä nyt kuitenkaan tarkoita, ettei ikinä mitään voisi vikaan mennä. Sitä vaan olen miettinyt...

Yhteistyössä