Hakutulokset

1. Moonbride

Oulun seudun kuumeilijat!

Vilhelmiina78 :hug: Teilläkin pitkä taival takana, niinkuin meilläkin. Joillekin lapsia siunaantuu helposti, joillekin ei, epäreilua. Mulla on voimat lopussa tämän asian suhteen. Tissit kipeämpänä kuin varmaan ikinä eikä menkkoja näy. Testaan vielä jonkun ajan päästä uudelleen. Mietin...
  2. Moonbride

Kakskymppiset yrittäjät 2011

Mitäs tänne kaikille kuuluu? Täällä tissit kipeämpänä kuin varmaan ikinä eikä menkkoja näy. Testaan vielä jonkun ajan päästä uudelleen. Mietin tuossa, että pitäisi yrittää pitää taukoa tästä vauvapalstailustakin, unohtaa kokonaan koko homma, mutta täällä näytän roikkuvan. :whistle: Vielä...
  3. Moonbride

voiko olla limatulppa? kuva on......

:x:confused:
  4. Moonbride

MIten porukka jaksaa/kehtaa vieläkin kulkea jossain legginseissä!

Oijoi, tykkään niin legginsseistä :D Mukavia jalassa. Tietty pitkän paidan kanssa, ei niin että näyttää housut jääneen kotiin.
  5. Moonbride

Voiskos tuohon listaan lisätä tjot-osion? Minut voisi lisätä sinne. Päätettiin miehen kanssa antaa varsinaisen yrittämisen olla ja perumme myös lapsettomuuspoliajan. Minulla on niin kovat paineet siitä, että parempi näin. Otamme asian uudelleen esille sitten joskus kun sen aika on. Tuntuuhan...
  6. Moonbride

Minut saa lisätä tuonne tjot-listalle, päätettiin miehen kanssa antaa varsinaisen yrittämisen olla ja perumme myös lapsettomuuspoliajan. Minulla on niin kovat paineet siitä, että parempi näin. Otamme asian uudelleen esille sitten joskus kun sen aika on. Tuntuuhan tämä pahalta, mutta toisaalta...
  7. Moonbride

mitäs touhuutte?

Istun tässä koneella, kuuntelen musiikkia olohuoneesta ja masentelen. Tänään ei hymyilytä. Vastoinkäymisiä, niitä on riittänyt. Onneksi olen tänään tehnyt päätöksen, joka helpottaa elämää.
  8. Moonbride

Täällä testattu nega tänä aamuna... Ahdistaa ja itkettää. Eikö terotkaan enää toimi? :( Olen jo lopussa tämän asian kanssa, mietin jo yrityksen lopettamista, luovuttamista. Vauvankaipuu on kuitenkin niin kova, että en taida sitä tehdä. Alkaisi edes menkat. : /
  9. Moonbride

Kiitos kaikille kyselijöille! :heart: Valitettavasti täältä ei kuitenkaan tule hyviä uutisia... Testasin negan aamulla. Menkkoja ei näy. Itkettää ja ahdistaa. Nytkö ei toimi enää terotkaan? :( Oon jo niin väsynyt tähän, mietin jo että lopettaisimme yrityksen ja jatkaisimme joskus sitten kun...
  10. Moonbride

Hömelö Onnea ihan valtavasti! Hienoa! Ihanaa odotusaikaa :heart: Täällä ei menkkoja vieläkään. Taidan ostaa tänään testin. :)
  11. Moonbride

duulia Haalea viiva ovistestissä on aina nega, vasta yhtä tumma kuin kontrolliviiva on plussa :)
  12. Moonbride

Mitäs tänne kuuluu? Sunflowerille onnittelut ovisplussasta! Duulia oireettomuuskin voi olla merkki plussasta ;) ON: Mulla loppui terokuuri sunnuntaina eikä menkkoja ole vieläkään :confused: Kaikenmoisia kipuja on, eilenkin tuntui että alkavat juuri sillä hetkellä mutta ei minkäänlaista...
  13. Moonbride

mamitsi Tervetuloa! :flower: Mitäs täällä muille kuuluu? Mesikämmenellä ei ilmeisesti menkkoja vieläkään? Mulla loppui terokuuri sunnuntaina eikä menkkoja ole vieläkään :confused: Kaikenmoisia kipuja on, eilenkin tuntui että alkavat juuri sillä hetkellä mutta ei minkäänlaista vuotoa...
  14. Moonbride

Onko goottipukeutuminen kaunista?

On, jos sen osaa tehdä oikein.
  15. Moonbride

Mesikämmen Ikävä asenne lääkärillä. Ethän nyt edes ole kovin nuori, parhaassa lapsensaanti-iässä. :hug: Täällä mahaa vihloo siihen malliin, että täti sieltä on tulossa. Tissit ja varsinkin nännit tosi kipeät. Kohta ne alkaa ja ei kun uuteen kiertoon. Hyvä puoli tässä on se, ettei kierto...
  16. Moonbride

kekkuvekku Onnea oviksesta! :) PisaraSadetta Pahoittelut koirasi menetyksestä :hug: neonroze Pahoittelut menkoista! Hyvä asenne sinulla, uuteen kiertoon pää pystyssä vain! Pahoittelut tädistä kaikille joilla menkat alkaneet! Plussatuulia kaikille! Täällä vatsa kipuilee siihen...
  17. Moonbride

Mesikämmen Pahoittelinkin tilannettasi tuolla toisessa ketjussa. :( Plussaa toivon edelleen. ON: Terokuuri loppui, menkkoja odotan. Kunpa niitä ei tulisikaan!
  18. Moonbride

Mesikämmen Voi ei! :( Missäs ne sun menkat viipyy. Onko sulla ennen ollut näin pitkiä kiertoja? Menehän lääkäriin jos ei menkat ala saapumaan! Ei ne saa liikaa odotuttaa itseään. Toivotaan vielä myöhäistä plussaa kuitenkin! Mäkin näin unta, että synnytin... Oli kyllä niin todentuntuista...
  19. Moonbride

Vilhelmiina78 Tervetuloa! :flower: Tännekin on tullut niin paljon tekstiä... En taida jaksaa kaikille kommentoida erikseen. Plussatuulia kaikille ja pahoittelut jos täti on tavoittanut! ON: Terokuuri loppuu sunnuntaina, menkkoja odotellessa...
  20. Moonbride

Onpa tänne tullut paljon tekstiä :) Mesikämmen Enteilisiköhän tuo tissikipu kuitenkin plussaa ;) Sunflower11 Onnea ovistestailuun! :) Bela88 Onnea ovisplussasta! Täällä terokuuri loppuu sunnuntaina. Menkkoja odotellessa.... : /

Yhteistyössä