MIten porukka jaksaa/kehtaa vieläkin kulkea jossain legginseissä!

• Viestiketjun aloittaja legginssivihaaja
  • Ensimmäinen viesti
legginssivihaaja
Ne on niin menneen talven lumia kuin olla voi. Ei sillä, että kenekään pitäisi muodin mukaan pukeutuakaan, vaan ihan omaan tyyliin, mutta kun ne legginsit ovat niin perkeleen rumia ja mammamaisia. Itse en ikinä laittaisi päälleni.

Aivan kalsareilta näyttävät ja siihen kun bmi:n ylärajalla oleva vielä tuppaa jonkun lepakkoppaitatrikootunikan ja ballerinat, niin ei se ainakaan mitään paranna. Kaiken kruunaa se ihmetystä herättävä joustovyö, jolla kuristetaan keskivartalo kasaan ja tissit jää siihen päälle sitten lillumaan. Ovathan ne mukavat jalassa, mutta tyylittömyyden huippu. Ja antaa jotenkin nuhjuisen vaikutelman.

Kalsarit kuuluu talveen ja housujen alle! Ja ihan turha linkittää mitään catwalkilta napsittuja otoksia huippumalleista upeina legginseissä, koska perus-pirjon päällä se ei todellakaan näytä siltä ja suurin osa meistä on ihan peruspirjoja, joille ei legginsit sovi kuin pakkasella toppahousujen alle tai kesämökille.

"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24214626:
Ei kaikki palstalaiset ole peruspirjoja.
Ehkä ei, mutta suurin osa suomalaisista naisista kuitenkin on. Ainakin niistä, jotka käyttävät legginssejä. Tuntuu olevan etenkin hieman pyöreämpien suosiossa, käsittääkseni siksi, että ei purista niin pahasti.

Mäkin löysin ne leggingsit vasta tänä kesänä (mutta mä olenkin niin last season muutenkin) ja kyllä mä tykkään niistä. Mun mielestä mun sääret näyttää niissä kivoilta varsinkin, jos yhdistän ne korollisten kenkien kanssa.

"Vieras"
Kalsarithan ne on. Mies halusi mennä töihin shortseissa, mutta sanoin, että kun oli kuitenkin vähän kolea ilma, niin voisi laittaa mieluummin sitten vaikka pitkät kalsarit alle.

"aapee"
Olisko sulla niin kuin ehdotusta, mitä sitten pitäisi pukea että kelpaisi arvon ap:lle.
Kaupat ovat housuja pullollaan, esim. polvimittaiset housut/shortsit hyvälaatuisesta ja ryhdikkäästä kankaasta. Omaan vartalonmalliin sopivat oikeankokoiset farkut. Legginssit eivät ole housut.

Mä pystyn elämään sen kanssa, että suurin osa naisista on pukeutunut vaatteisiin, jotka eivät heille sovi ja korostavat lähinnä vain epäedullisia puolia. He eivät vaan itsekään taida tajuta, miltä se näyttää. Ylimääräinen rasva kalsareilla varustettuna ei hivele silmää. Ja ei vaikka sitä rasvaa ei olisikaan.

Saa pukeutua legginsseihin, mutta aivan turha vängätä, että ne olisivat mistään näkökulmasta tarkasteltuna tyylikkäät.

vieraskans
[QUOTE="Vieras";24214696]Kalsarithan ne on. Mies halusi mennä töihin shortseissa, mutta sanoin, että kun oli kuitenkin vähän kolea ilma, niin voisi laittaa mieluummin sitten vaikka pitkät kalsarit alle.[/QUOTE]

:D

"minä"
musta ne on ihan rennot kesähousut jalkaan kun jalkaan. Ihmettelen vähän tota toisten pukeutumisen arvostelua. Ei mua haittaa vaik ihmiset kulkis säkki päällä.. Ei semulle kuulu, eikä mun päivää sumenna. Antaa kaikkien kukkien kukkia!!!;)

"vieras"
Mulla on vaan yhdet pitkät legginssit. Niitäkin käytän olkaimettoman tuubitoppimaisen mekon kanssa.
Caprimallisia mulla on muutamia. Sit hameleggareita (eli sukkahousukankaisia) löytyy kanssa.

Musta ei oo mitään väliä mitä vaatteita käyttää, kunhan näyttää hyvältä. En ookkaan mikään muodin edellä kulkija, mut jos ne on niin menneen talven lumia, niin miks niitä myydään joka vaatekaupassa.. Käy valittamassa niihin kauppoihin.

[QUOTE="aapee";24214775]Kaupat ovat housuja pullollaan, esim. polvimittaiset housut/shortsit hyvälaatuisesta ja ryhdikkäästä kankaasta. Omaan vartalonmalliin sopivat oikeankokoiset farkut. Legginssit eivät ole housut.

Mä pystyn elämään sen kanssa, että suurin osa naisista on pukeutunut vaatteisiin, jotka eivät heille sovi ja korostavat lähinnä vain epäedullisia puolia. He eivät vaan itsekään taida tajuta, miltä se näyttää. Ylimääräinen rasva kalsareilla varustettuna ei hivele silmää. Ja ei vaikka sitä rasvaa ei olisikaan.

Saa pukeutua legginsseihin, mutta aivan turha vängätä, että ne olisivat mistään näkökulmasta tarkasteltuna tyylikkäät.[/QUOTE]

Juu, tiedän kyllä, että leggarit eivät ole housut. Siksi en niitä housujen korvikkeena käytäkään, vaan yleensä hameen / mekon kanssa.

Yhteistyössä