Hakutulokset

1. B

Apua, olen

No ei voi olla kenellekkään pahasta jos sydän muutaman pyrähdyksen ottaa. Tietysti sitä vois kateellisena torua ja kehottaa torjumaan sellaiset ajatukset. On se vaan suurenmoinen lahja jos voi kokea noi fiilikset keski-iän arjen keskellä. Onnea!
  2. B

kyl mua nyt on rankastu :(

Taisin ymmärtää yskän, eli lahjoi tuli, mutta..
  3. B

Apuja PARRANAJOKONEEN valintaan!

Sellanen phlilipsin kolmella pyöreellä terällä käytännöllisin. Mielellää vesipuhdistettava malli. Itselläni Braun mikä hakkaa edestakas teräverkon alla ja se on melkein yhtä hyvä, mutta pyörivä terä tekee tasasemman jäljen.
  4. B

joululahja

Oon kade. Hakkaa kyllä mun listassa kaiken. Loistava lahja. ;)
  5. B

joululahja

-Auton fiksaus lahjakortti, eli pesu, vahaus, sisäsiivous. -Videovuokraus lahjakortti. -Tekniikan alan julkaisun vuosikerta, tm, tuulilasi... -Leatherman työkalu -mp3 soitin -sykemittari, otsalamppu aika arkisia juttuja, ei mitää hempeetä tai söpöä. Ei mitään turhaa, sorry.
  6. B

Peseekö teillä isä kakat?

Pesin. Tottakai! Joskus poikamiesnä ajattelin että se pyllynpesu ja tällanen ois vaikeinta ja ikävintä lapsen hoidossa, mutta "sonnan ajo" ei loppujen lopuksi vaadi mitään. Selvä homma ja tekee mukavan olon pikkuiselle.
  7. B

Miehelle hyvää

Pointsit!
  8. B

Miten kerron miehelle

No älä ainakaan mainosta että olet hänen tietämättään meinannutkaan tehdä mitään! Itse olen Johnin kanssa samoilla linjoilla, että meistä useimmat ei panisi pahakseen. Mutta sallisitko miehesi olla mukana tai myös koskettaa? Kannattaa miettiä etukäteen.. Onko liian iso pyyntö pyytää lupaa...
  9. B

Mies vieraisiin, mitä teen?

Sille vois(!) olla tilausta oikeastikin. Siis vois olla miehiä jotka on itse vapaaehtoisia kemialliseen halujen rajoitukseen. Mutta mielenkiinnosta; haluat rajata parisuhteesta seksin pois ainakin väliaikaisesti, mutta kuitenkin olet huolissasi miehesi mahdollisesta kiinnostuksesta muihin...
  10. B

Miehen kokeiluhalut

Väittäisin että kokemukset ja elämäntilanne vaikuttavat eniten. Eikö teininä kaikki ole juuri kokeilua? Erilaisten kumppaneiden myötä herää tietysti uusia ideoita tai tutustuu näiden kautta uusiin juttuihin. Vanhemmalla iällä kun fysiikka muuttuu, joku tietty hakee voimakkaampia ärsykkeitä...
  11. B

Tunnetko naisesi orgasmin?

Sormissahan sen parhaiten tuntee. Varsin palkitseva tunne kun pitkällisen kieli/sormityöskentelyn tulos tuntuu puristeluna sormissa.
  12. B

Miehet...

Mut voi yllättää parhaiten skottiruutuminarilla ja stay-upeilla. Välillä taas farkkupeppu nostaa kierroksia. Loppujen lopuksi parhaalle näyttää se mikä saa naisen tuntemaan itsensä seksikkääksi. Keimaile, ole ryhdikäs ja flirttaile. Nainen on hävyttömän seksikäs likaisessa haalarissakin asenne...
  13. B

Mitä tehtävissä?

Onpa sairasta vallankäyttöä tollaisilta naisilta. En haluaisia ajatella poliiseja ja sosiaalitanttoja retuuttamassa lapsia oikeuden päätöksellä. Täytyisihän ihmisten saada sovittua asiat. Jotenkin miehen oikeuksia pitäisi parantaa. Siis ihan asennetasolla. Oikeustaistelut vaan katkeroittaa lisää.
  14. B

Lastenvalvojan aina äidin puolella.

En lukenut vielä koko ketjua, mutta pahimmat kauhuskenaariot alkaa osoittautua todeksi. Tätä siis todellakin tapahtuu.. Itse en ole eroamassa tai mitään, mutta olen epäillytkin jo pitempään että miehen oikeudet lapsiinsa eron jälkeen ovat täysin äidin käsissä. Maailma näyttää sairaimpia...
  15. B

Teini-ikäiset etälapset

Mä repeen... Vai ei teini kysy saako hän tiskata.
  16. B

Epätietoisuus kalvaa...

Aina on jotain. Eroaminen on helppoa kun ei vaan elämä hotsita. Aina voi tehdä asiat paremmin seuraavalla kerralla, ainakin uskoo niin. Ehkä hän on ihastunut ja koittaa vaan luikerrella. Taitaa olla käytännössä vaan että on annettava tilaa ja ymmärrystä. Eipä ketään voi pakottaa vaikka itse...
  17. B

Isäät! (ja äiditkin)

Ensinnäkin onnea! Tietysti aina vähän vaikea tilanne. Yhdessähän lapsenhankintapäätös pitäisi tehdä. Sitten taas vahingon käydessä molempien tulisi siitä vastuu ottaa. Olen nähnyt miten karskimmatkin miehet taipuu, mutta pakottamalla se ei taida onnistua. Toivottavasti abortti ei oikeasti ole...
  18. B

G: kenestä fiktiivisestä henkilöstä fantasioit?

Olen myöntänyt heikkouteni Satu Silvoon ennenkin. Telkkarista tuli joku vuosi sitten suomalainen sarja missä Satu oli varuskunnan lääkäri tai hoitaja. Nam.. Tottahan toki Lara Croft on kategoriassa. Laura Malmivaara kotikadun roolissa. Jenny Everleigh kirjallisuudesta ja Sylvia Saint...
  19. B

Kuinka moni harrastaa puhelinseksiä?

Siis sehän on niin old school-juttu :) Kokeiltu on ;)
  20. B

Miten olette päässeet yli ihastuksesta?

Tuli just mieleen että ainakin meikäläinen on kai sen verran vanha ja tylsistynyt että en kai haluaisikaan päästä yli. Ei niin että sitä ihastumista pitäisi kammeta siitä sen pidemmälle. Ihastun toosi harvoin, on niin käynyt varattunakin, mutta ei se ainakaan ahdista. Mun mielestä se on rikkaus...

Yhteistyössä