kyl mua nyt on rankastu :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 13:35 alabama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 12:57 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 12:19 alabama kirjoitti:
:headwall: :headwall: :headwall:
jotain ongelmia? :whistle:
No juu ei.Mutta jos joulusi meni tuon takia pilalle niin.. :headwall:
nainen hyvä :) lueppas uudestaan tuo teksti... lukeeko siinä että jouluni meni pilalle??? :LOL:

Mä en sitä pukkia niin odottanut keppi ojossa ja pussit täynnä tulevan. Haluan naapurin rouvan kanssa olla väleissä vastakin... :whistle: :saint: Mutta aviomies kyllä oli aaton aattona keppi ojossa aamu kolmeen :D Aatto iltana isommat lapset valvo niin myöhään, ettei oikein viitsiny edes katsoa oliko keppi ojossa. Tänä aamuna kyllä oli... :p :xmas: :saint: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 13:35 alabama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 12:57 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 12:19 alabama kirjoitti:
:headwall: :headwall: :headwall:
jotain ongelmia? :whistle:
No juu ei.Mutta jos joulusi meni tuon takia pilalle niin.. :headwall:
Huumoria hyvä rouva,huumoria... :whistle:

Mä oon sitten kans muuten ollut tuhma :D

Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 17:12 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 17:04 alabama kirjoitti:
Juu kyllähän minäkin pointtisi ymmärsin,ihmettelin vain..
Älä hikeenny.. :hug:
en mä :D hyvää joulua sullekkin :hug:
Hikeenny vaan!!! Näin nyt joulun jälkeen ois ihana nähdä oikein kunnon Bitch Fight! :D :D

Matti
Mä käsitin apn tekstistä, että hänellä itsellään oli pussit täynnä ja keppi ojossa... :D
Vähän tarkennusta alkuperäiseen tekstiin...
Siis odotit, että pukki olis ollut pussit täynnä? Olikohan ehtinyt jo naapurissa tyhjentää pussinsa, kun se cdkin oli niin hikiseksi päässyt??

GRR
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 04:55 fjonga kirjoitti:
ei tullu pukilta lahjoja... odotin häntä pussit täysinä ja keppi ojossa, anto vaan hikisen cdn :'( :whistle:
onko muitakin tuhmia jotka ei saaneet lahjaa? :xmas:
profiilin mukaan sä oot nainen... mitkäs pussit sulla oli täysinä ja mikä keppi ojossa? ;) :D

GRR
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 10:36 Dude-76 kirjoitti:
Senki hölömöt, hän tarkoitti sen silleen että hän odotti pukkia saapuvaksi pussit täysinä ja keppi ojossa. Eli ei puhu itsestään. B)
No tän nyt voi taas käsittää miten vain - siksipä kurkkasin profiilin. Kielioppi on muutakin kuin taitavaa kielen käyttöä... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 13:50 grr kirjoitti:
\
Senki hölömöt, hän tarkoitti sen silleen että hän odotti pukkia saapuvaksi pussit täysinä ja keppi ojossa. Eli ei puhu itsestään. B)
No tän nyt voi taas käsittää miten vain - siksipä kurkkasin profiilin. Kielioppi on muutakin kuin taitavaa kielen käyttöä... ;)
sinäpä voit sitten mulle kertoa miten olisin voinut muotoilla tuon lauseyhtymän oikein kun en millään keksinyt :whistle:
joku sentään ymmärsi mitä meinasin :D mä luotinki suhun Duudeli ;)

Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 22:55 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 13:50 grr kirjoitti:
\
sinäpä voit sitten mulle kertoa miten olisin voinut muotoilla tuon lauseyhtymän oikein kun en millään keksinyt :whistle:
joku sentään ymmärsi mitä meinasin :D mä luotinki suhun Duudeli ;)
Älä murehdi kieliasusta. Pääasia on että saa asiansa sanottua ja että joku edes ymmärtää. Tärkeintä naisen "ulosannissa" on lämmin uuma, halukkaat huulet, kiimaine katse ja kostea *****. Notkeakin saa olla. :D

Yhteistyössä