Hakutulokset

1. L

*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

P123 :hug: :hug: Tsemppiä Nimbe ultraan, täältä kovat peukutukset, jotta kaikki olisi kunnossa. (.) Sain varattua ensimmäisen neuvolankin ja se olisi vasta 14.7 viikkoja tuolloin pitäisi olla 9+2 toivottavasti sydänäänet kuuluisi jo. Se yhden pytynhalaus päivän jälkeen, en ole oksentamaan...
  2. L

Neiti-81 :hug: :hug: Nimbe älä vielä luovuta, mullakin tipahti viikot 7+3: sta 6+1: een ja ainakin tällä hetkellä kaikki kunnossa. Esikoisen kanssa np ultrassa viikkojen piti olla 11+x ja olikin 8+x ja silti kaikki meni hyvin. Nykyiset testit näyttää hirmu ajoissa ja toinen, ettei ovulaatio...
  3. L

:hug: :hug: :hug: Kaikille menetyksen kokeneille. :hug: :hug: :hug: Onneksi oli myös iloisia ultra ja neuvola kuulumisia. :flower: ON: olen nyt päättänyt olla murehtimatta mistään. Muutaman päivän olen nyt miettinyt ja surrut kun viikot ei täsmännyt ultrassa ja ultraaja sai koon...
  4. L

Huomenta kaikille (.) Eilen käyty ultrassa ja raskaus oli oikeassa paikassa ja syke näkyi. Ainoa et lääkäri sai koon vastaamaan paljon pienempiä viikkoja mitä olen laskenut. Viikot ois vasta 6+2. Tosin myönsi ettei näkyvyys ole paras kun mulla tätä ylimääräistä on kertynyt aika paljon. Itse...
  5. L

Huomenia kaikille pitkästä aikaa. Kiva nähdä, että on tullut näin paljon uusia odottajia. Me kotiuduttiin juuri lomalta ja kivaa oli. Lapset nautti kovasti, kun viimein päästiin koko perheen kanssa lomalle. Kiitettävästi tullut viikon aikana tekstiä, yritin niitä kahlata läpi, mutta paljon...
  6. L

Millielle :hug: :hug: pidän peukkuja, että olisi väärä hälyytys. kattiMaM onnittelut plussasta :flower: :flower: :heart: :flower: :flower: (.) Ajattelin soitella neuvolaan vasta ultran jälkeen, jotenkin niin epävarma olo, että tuntuu turvallisemmalta tehdä niin. Se menee aika myöhään...
  7. L

Ai niin Zuh mun tiedot oli oikein etusivulla :)
  8. L

Huomenta kaikille ja onnea plussanneille :flower: Vihdoinkin sain tehtyä päätöksen ultran suhteen ja varasin ajan 22.6. Silloin on viikot jo sellaiset, että pitäisi näkyä jos on jotain nähtävää. Täällä edelleen hiljaiseloa oireiden suhteen, eilen etoi vähäsen, mutta ei kummempaa. Olen kyllä...

Yhteistyössä