Hakutulokset

1. L

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

Huomenia vaan kaikille pitkästä aikaa. Develly tosi kurja asenne teidän päiväkodissa, aika asiattomia kommentteja. Meillä on kanssa nuorin pienryhmässä joidenkin vaikeuksien takia ja kun kerroin tulevasta vauvasta niin hoitajat suosittelivat, että poika jatkaa kuitenkin päiväkodin ryhmässä...
  2. L

Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

Mulla viikkoja 25+3 ja rokotuksen sain eilen. Mulla oikeastaan tuli vaan rokotuskohta kipeäksi, ei muuta, ainakaan vielä.
  3. L

*Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

Heipä hei taas pitkästä aikaa Kiva lukea, että suurimmalla osalla kaikki sujuu hyvin. Täällä toinen sokerirasitus takana ja nyt jännätään tuloksia, ensimmäisessä kaikki oli ok. Possurokote on nyt otettu, vaikka alussa olin sitä vastaan, mutta lueskeltuani tarkemmin asiasta päädyin kuitenkin...
  4. L

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kävin vanhaa pinoa kurkkimassa ja ihania uutisia, paljon onnea Selis ja kunnon tarrasukat pikkuiselle. Ihanaa. :heart:
  5. L

*Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

Heipä hei pitkästä aikaa ja terveisiä rakenneultrasta. Masussa kaikki oli hyvin ja vauveli vastasi viikkoja, hienosti oli kasvanut. Mulla ei ole ollut lääkärineuvolaa, eikä kyllä neuvolaakaan kuin kaksi kertaa vasta, niitä ei ilmeisesti kiinnosta tämmönen uudelleensynnyttäjä : ) Tosi kiva...
  6. L

*Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

Heipä hei kaikille pitkästä aikaa. Täällä ei erikoista, liikkeet tuntuu päivittäin ja väsymyskin on vähentynyt. Mulla on tosi harvoin neuvola, nyt on väliä puolitoista kuukautta lähes kaksi kuukautta. Ehkä ne ei halua meikäläistä nähdä kun on jo neljäs tulossa. Musta vaan tuntuisi kivemmalta...
  7. L

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tulin kurkkimaan entiseen pinoon ja marleena mä pidän peukkuja sun puolesta. Noi s-marketin testit näytti mulla tosi pitkään ihan haaleeta viivaa, sittarin testi näytti paremmin ja apteekin oma. Mut tsemppiä
  8. L

*Helmikuun hurmaajat elokuussa*

[/url]
  9. L

Heipä hei pitkästä aikaa ja uusille tervetuloa ja onnea :flower: Piipiäinen :hug: tsemppiä (.) Sokerirasituksessa käyty ja nyt odottelen tuloksia. Muuten neuvolassa kaikki kunnossa, äänet kuului hyvin eikä paino ollut noussut. Liikeita olen tuntenut jo muutaman viikon ja nyt vähän...
  10. L

Develly onpa omituinen tilanne, luulisi ammatti-ihmisten hoitavan asian toisin. Onhan se toisaalta harmi jos ne ei siirrä laskettua-aikaa, koska olisit päässyt sen viikon aikaisemmin äitiyslomalle. Mulle tää on tärkeä asia, kun odotan lomaa jo nyt ihan kybällä, tuntuu, ettei töissä jaksa sitten...
  11. L

*Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

Petitelle jaksamista, toivottavasti kaikki kääntyisi vielä parhain päin :hug:
  12. L

Heipä hei kaikille ja terveisiä NP-ultrasta. Vauvelilla oli kaikki kunnossa ja turvotusta oli 1,2 eli ihan ok. Laskettuaika muuttui varhaisultran arviosta eli virallinen LA olisi 7.2.2010 Voisi tietoihin muuttaa tämän päivän. Varhaisultrassahan La oli 14.2.2010. Ultraaja sanoi, ettei...
  13. L

Pöhinän kyselyyn seerumiseulasta, eli me emme osallistu seerumiseulaan. Tultiin siihen tulokseen, ettei se anna meille mitään, nehän on vaan todennäköisyyksiä ja viitearvoja. Niskaturvotuksesta meillä ei ole vielä tietoa kun ultra on maanantaina.
  14. L

Mä en meinaa kehtaa kirjoittaa mun painoindeksiä edes näin nimimerkin turvin :laugh: Mutta kyllä se siellä 40 pintaan on :ashamed: Tosi noloa. Mä en kans oo ikinä ollut näin painava ja mua ahdistaa ihan kympillä. Tuntuu että on hypännyt jonkun muun kroppaan. Mut yrittän nyt ettei paino nouse ja...
  15. L

Heipä hei pitkästä aikaa Tarkoituksella olen pitänyt vähän taukoa palstasta kun tuntuu, että paniikki lisääntyy mitä enemmän palstailee. Ensimmäinen neuvola takana ja kaikki ok, paitsi neuvolan tädillä on aika kunnianhimoiset suunnitelmat mun painon suhteen. Hänen mielestään painoa ei saa...
  16. L

~~ Great Girls ~~ vol.3

Piti tulla kurkkimaan mitä tänne kuuluu. Onnittelut haamusta Selis mä pitelen peukkuja jotta lähtee vahvistumaan. Onnittelut myös Kalamamalle plussasta Lilo+Topi [/url]
  17. L

Tänään siis töihin. Mulla alkaa olemaan parempi vointi, ei ole tarvinnut oksentaa, mutta etoo välillä. Toivottavasti en vielä töissä paljastuisi [/url]
  18. L

Mäkin voisin liittyä sinne kerhoon. Saanko salasanaa ?
  19. L

Osanottoni Sannille :hug: :hug: ja tsemppiä vuodosta kärsiville :hug: :hug: Mä oon itse vielä kahden vaiheilla ton pakkauksen kanssa. Meillä on makuupussit yms muut tallessa, mutta olisi niin ihana taas hiplata niitä pakkauksen rojuja. Sit kun ajattelee, että se raha on aika pieni...
  20. L

*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

nimbe :flower: :flower: ihanaa, että hyviä uutisia, mä olen täällä ihan tippa silmässä, kun oon niin jännännyt sun puolesta. Onnea uusille :flower: ja tervetuloa mukaan, kiva että saadaan uutta porukkaa pinoon.

Yhteistyössä