Hakutulokset

1. A

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Odottava voi ei!!!! Oon niin pahoillani sun puolesta. Meillähän tässä on nyt vähän sama tilanne, kun tosiaan icsi hoito vaihdettiin inssiksi. Yksi ainoa folli näkyi siis ultrassa. Olo on aika kurja. Ei tästä taida tulla mitään. Joka hoidossa lääkemäärät kasvaa, mutta mitään tulosta ei saada...
  2. A

Hoidot jatkuu 2013

Hox musta myös tuntuu, ettei tätä pitkää kaavaa olisi mullekkaan kannattanut koskaan tehdä. Luulisi, että maalaisjärki jo sen sanoo, että jos hormoonitoiminta on jo valmiiksi ihan päin mäntyä niin sitä ei pitäisi ainakaan enää huonontaa lääkkeillä. Tuosta epätoivosta... Itse olen kyllä...
  3. A

Hoidot jatkuu 2013

Pumpinello voi itku!!!! Tosi kurjaa, kun ehtii jo järjestellä asioita ja sitten käy näin. No sait sitten ainakin lomapäivän... Tee jotain oikein kivaa silloin! ON. Eli inssiksi nyt sitten vaihtui hoito. En ole ollenkaan niin pettynyt, kun voisi kuvitella. Tiedän toki, että inssin...
  4. A

IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Onnittelut Adela!!! Ihan mahtava uutinen!!! Itselläni on hiukan huonoja uutisia. Folliultrassa bongattiin vain yksi ainokainen folli. Itse olen sitä mieltä (ja samoin lääkäri), että icsi unohdetaan nyt tällä kertaa. Lääkäri ehdotti, että vaihdettaisiin inssiin. Samaa mieltä olen itsekin, ei...
  5. A

Hoidot jatkuu 2013

Huonoja uutisiahan sieltä ultrasta sitten tuli. Folleja oli vain yksi vaivainen. Lääkäri ehdotti, että vaihdettaisiin hoito lennossa inssiin, limis oli kuitenkin tosi hyvä. Itsekin olen nyt sitä mieltä, ettei tähän icsi-hoitoa tuhlata. Olisin valmis inssiin. Ainoa huolen aihe on, että, kun...
  6. A

Jonnuli hyvää matkaa! Toivottavasti pääset lomalla irrotautumaan näistä kaikista asioista!! Aion itsekin kysellä lääkäriltä olisiko seuraavassa mahdollisessa hoidossa mahdollista kokeilla jotain eri lääkettä.
  7. A

Hoidot jatkuu 2013

Johkunen olen kyllä lahjasoluvaihtoehtoa miettinyt. Käsittääkseeni maksusitoomuksen voi saada, vaikka kolme hoitoa olisikin tehty... etenkin, jos siirtoihin ei ole päästy. Mulla voin olla väärässä. Huomenna onkin sitten punktio. Hassua kyllä pelkään enemmin infektiotestien tulosta, kuin...
  8. A

Jonnuli mahtava juttu, että hoito aloitetaan! en oo mäkään tommosesta geelistä kuullut ja itse tosiaan DHEA.n aloitin, vaikka lääkäri ei sitä tiedäkkään. Tosin eipä tuo DHEA ainakaan meikäläisen kohdalla ole tehonnut (ehkä käyttöaikakin on ollut liian lyhyt), kun siis se verikokeen tulos oli...
  9. A

Hoidot jatkuu 2013

Anteeksi aiempi lyhytsanaisuuteni. Nyt ehdin keskittyä myös teidän muiden kuulumisiin. Kukka voi harmin paikka!!!! Mutta toivotaan nyt, että sisukkain sissi olisi kyydissä ja kestäisi siellä myös seuraavat yhdeksän kuukautta. Hox.lla oli hyvät ultrakuulumiset!!! Aika optimaalinen tulos...
  10. A

Hoidot jatkuu 2013

Verikokeen tulos tuli ja se oli huono. ei ole lääke purrut. Annsota nostetaan, mutta eipä tässä taida olla paljoakaan toivoa. Pe ultra
  11. A

IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Adela täällä pidetään peukkuja sulle! Kristiina81 Toivottavasti tämä kerta nyt sitten toisi paremman tuloksen! Hurjalta tosiaan kuulostaa tuo Suprecur-annostus, mutta mulla itsellä on kokemusta vaan Synarelasta, eli voihan tuo olla ihan normaali annostus. Mulla on tää Synarela tuonut...
  12. A

Hoidot jatkuu 2013

Kukka ja Hiskias kurjilta kuulostavat nuo lugeoireet, mutta kai ne vaan on kestettävä... Itelläni luget vanhenee tonne kaappiin, kun ostin ne toiveikkaasti jo ennen ekaa inssiä, eli viime helmikuussa... ei oo vaan vielä koskaan niiden käyttöön asti päästy : / En tosiaan nää noille jatkuville...
  13. A

Hoidot jatkuu 2013

Pumpinello voi harmi, ettei toivottuja uutisia tullut! Tosi kurjaa, jos pitää taas odottaa ja odottaa. Toivotaan, nyt kuitenkin, että ultra olisi vain ollut liian aikaisin!! Mullahan ei tänään ollut ultraa. Puregonin vaikutusta tsekataan vain verikokeella, jonka annoin eilen. Tänään poli...
  14. A

Hoidot jatkuu 2013

Pumpinello meilläkin on yritystä takana "vasta" 2,5 vuotta. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessäkin vasta vähän yli kolme vuotta :D Meillä kuitenkin oli tiedossa, että ongelmia miehen syöpätaustan takia voi lapsen saannissa tulla ja hakeuduttiin aika aikaisessa vaiheessa tutkimuksiin, joista...
  15. A

Odottava73 toivottavasti tuo olisi enneuni!!! Itsekin oon tällä hetkellä semmoisella asenteella, että jos kypsiä soluja saadaan yli kolme niin olen ikionnellinen. Hiskias tuo on joku mystinen estrogeeni(?) verikoe, jolla katsovat, että miten puregon vaikuttaa... joo en itsekään tuota ymmärrä...
  16. A

Hoidot jatkuu 2013

Ihanaa Hiskias ja Kukka!!! Ja mahdollisesti vielä molemmilakin pakkaseenkin heppuja jää! Nyt vaan jännätään, että tämä onni kantaa loppuun asti! Itse tässä vähän jännitän, että miten saan illalla piikin pistettyä, kun meille tulee vieraita...
  17. A

Ihan mahtava juttu Hiskias!!! Nyt vaan toivotaan, että piinailu palkitaan! Ei tässä pyyhe vielä aivan kehässä ole, mutta ei tässä nyt kauhean hyvillä mielilläkään olla voi. Mulla on vain yksi ainoa seurantaultra ja se on vasta perjantaina eli 10. pistospäivänä. Tosi myöhään siis. Maanantaina...
  18. A

HalleB sanottiinko teille mitään syytä miksi ette maksusitoomusta saaneet? Kyselen vaan, kun oon alkanut uumoilla, että meidänkin tie lahjamunasoluihin voi viedä ja oon jotenkin alkanut ajatella, että näillä AMH-arvoilla maksusitoomuksen melko helposti saisi, mutta ilmeisesti siinä on sitten...
  19. A

Hoidot jatkuu 2013

Kukka ja Hiskias hyvät punktiosaldot molemmilla! Odottava toivottavasti DHEA olisi purrut ja saisit ainakin laadukkaita soluja!!! Seline voi harmin paikka! Varmasti ottaa päähän, kun on jo ehtinyt valmistautua siirtoon. Onneksi teillä kuitenkin on pätevät jatkosuunnitelmat! Hox mä olen...
  20. A

Hoidot jatkuu 2013

Kukka73 mun mielestä tuo noin kymmenen follinalkua kuulosti myös lupaavalta. Ottaen huomioon sen, että mun AMH-arvo oli asteikon alarajaa alempana, joten kovin paljon soluja ei taida enää olla jäljellä. Pumpinello tsemppiä savuttomuuteen! Itselläni tuo pahe aiemmin oli, mutta nyt olen täysin...

Yhteistyössä