Hakutulokset

1. A

Hoidot jatkuu 2013

Kukka73 hyvä määrä folleja sulla tulossa! Eli hyvältä näyttää. Johkunen mulla tuo DHEA ei pahemmin ole aiheuttanut oireita. Unettomuudesta oon tosin hiukan kärsinyt. En ole kuitenkaan varma liittyykö se tuohon DHEA.an, kun ajoittain olen aiemminkin samasta vaivasta kärsinyt. Kampaajani mukaan...
  2. A

IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Mahtavaa Adela, että siirto sujui hyvin. Nyt peukut pystyyn, että piinailu päättyisi iloisesti. Olisit sen tosiaan kaikkine näiden vaiheidesi jälkeen ansainnut!! Tänään kävin 0-ultrassa ja kaikki oli ok! Joten huomenna alan pistää puregonia annoksella 250IU. En jotenkin vieläkään osaa...
  3. A

Hoidot jatkuu 2013

Kukka73 Sulla on tulossa hyvä määrä folleja! Toivotaan, että myös solut löytyisivät! Ja uskon kyllä, että niitä löytyy. Sulla onkin aika hyvä onnistumisprosentti, jos soluja on tullut huonosti ja kaksi raskautta on jo alkanut (vaikkakin toisesta ei vauvaa tullutkaan). Luulisi tuon lupaavan hyvää...
  4. A

Laitoin itseni tuohon listaan. Punktio sattuu (jos sinne asti päästään) viikolle 5, joka on siis kuun vaihde, eli en tiedä onko tammi- vai helmikuussa :D RBAM Toivottavasti olo alkaa jo kohentua. Huomenna on sulla sitten siirto, täällä pidetään peukkuja, että kaikki viisi olisivat jaksaneet...
  5. A

Hoidot jatkuu 2013

Pumpinello aivan oikein laskettu, juuri tuo kuun vaihde se viikko on :D Meillä hoitojen alkuperäinen syy oli azoospermio, eli miehellä ei ole lainkaan siittiöitä. Tähän tilaan syynä ovat miehen aiemmat syöpähoidot. Onni onnettomuudessa on se, että mieheltä taltioitiin ennen hoitoa sukusoluja...
  6. A

Hoidot jatkuu 2013

Mahtuisiko vielä yksi hoitoja jatkava mukaan? Hiskias ainakin on tuttu tuolta toisesta ketjusta :) Eli meillä on alkamassa icsi numero kaksi. Ensimmäinen yritys päättyi lokakuussa 2012 siihen, ettei yhtään alkiota saatu, eikä siis siirtoa tullut. Tälläkään kertaa eivät odotukset tuon suuren...
  7. A

Moi taas! Klinikalla sanoivat vaan, että pitkässä hoidossa ei menkkojen alkamisella ole väliä, kun sumutteet pitävät kropan toiminnan nollassa. Toivotaan nyt sitten, että näin asia on. Ehkä tämä nyt sitten olisi hyvä merkki loppuhoidon suhteen. Viime hoidossahan menkat eivät meinanneet alkaa...
  8. A

Adela mahtava juttu, että olet kunnossa!!!! Ja mahtavaa on sekin, että nyt vihdoin viimein siirtoon näyttäisit pääsevän! Jospa se nyt sitten toisi sen toivotun tuloksen, joka on kaikkien kärsimysten arvoinen. RBAM uskon, ettei sulla ole hätää luomen takia. Itsekin löysin joskus oudon luomen...
  9. A

Hurjasti onnea Neela ja Yoslene!!!! Robina ja Grosjean pahoittelut huonoista uutisista.... Jospa tämä vuosi olisi sitten parempi. Itse tässä olen nyt vajaan viikon sumutellut. Pistokset pitäisi aloittaa 16. päivä. Mitään oireita eivät sumut oikeastaan ole tuoneet, ainoastaan jonkinasteista...
  10. A

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Tulin tänne taas kurkkimaan kuulumisia ja ainakin piinailijoita näyttää olevan :) eli oikein paljon voimia Meriann ja Kata!!! Hiskian mulla myös ekassa hoidossa saatiin lääkkeet alle tonnilla. Nyt uuden hoidon lääkkeet olisivat maksaneetr 2200 euroa, onneksi saimme kuitenkin hyödynnettyä...

Yhteistyössä