Hakutulokset

1. ticotico

Muikkujen paistaminen!

Jospa mä sit puhkon ne ja kiskon kalut ulos :D Prkl, yleensä mies hoitaa nää kala-asiat, mutta mie lomalla joten jää mun hommax :)
  2. ticotico

Muikkujen paistaminen!

Jep, niitähän tuli nyt ostettua sellanen kilon verran. Mutta... Paistanko tollai kokonaisina vai perkaanko (en kyl viittis :D )? Miten itte tekisitte? :)
  3. ticotico

Mitä teillä syödään tänään?

tuolla ohje ja kuva :) http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2103254-ruokahaaste-vol-22-a/
  4. ticotico

pistetäänkös pystyyn "mitä muistat palstalaisista"-pino

Chef tykkää kirppistellä ja löytää ihania ja edullisia vaatteita :) Akaatti pitää mustelmia kauniina BootyPeppi harrastaa sambaa ja tekee itse vaatteita Mummeliisalla suuren suuri perhe Tytsi89:llä on paksut pitkät hiukset ja lähestyy tavoitepainoaan Timppa teloi jalkansa (auts) Päätön ei...
  5. ticotico

Mitä teillä syödään tänään?

Eilistä jauhelihakastiketta ja spagettia. Jälkiruuaksi Lakritsi Charlotte Russea :p
  6. ticotico

RUOKAHAASTE Vol: 22

Lakritsi Charlotte Russe :p tekovaihetta valmista on! Ensimmäiset palat aina vaikeimpia :D Kääretorttu: 4 munaa 1 dl sokeria 1,5 dl jauhoja 1 tl leivinjauhetta 2 rk kaakaojauhetta Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi, lisää joukkoon jauhot, leivinjauhe ja...
  7. ticotico

RUOKAHAASTE Vol: 22

Meinaako se sitten sitä, että kaikki kuvat laitettais aina tähän samaan aloitukseen? Otsikko vaan vaihtuis, niinkö? Ketjun aloittajahan pystyy vaan tuota ekaa postausta muokkaamaan, siis lisäillä sinne vanhat aiheet... Ja mä oon kyl nii malttamaton ton miun rävellyksen kanssa, että kohta...
  8. ticotico

Heitätkö salaatista/kaalista päällimmäisen kuoren roskikseen?

Jep, biojätteisiin miekii ne päällimmäiset osat lykkään.

Yhteistyössä