Hakutulokset

1. ticotico

RUOKAHAASTE Vol.24

Mulla on muuten ihan sama juttu, että jonain viikkona oon äänestäny sitä miltä ruoka näyttää, vaikka välttämättä ne aineet siinä ei mua miellytä :), ja toisena viikkona oon kattonu mitä ruoka pitää sisällään, kun taas kuva ei ole ollut ns. edustuskelpoinen :D. Joskus joku ruoka saattaa kuvassa...
  2. ticotico

RUOKAHAASTE Vol.24

Ehkä on parempi mennä samoilla linjoilla kun aikasemmin, mutta äänestys olis tosiaan sen päivän (vaikka tämä ei ihan mua niin älyttömästi innosta). Ja ne keitä ärsyttää jonkun tietyn nimimerkin osallistuminen, nii voisi pitää itsensä silloin ketjusta pois :). En niinku ymmärrä miten voi antaa...
  3. ticotico

RUOKAHAASTE Vol.24

Jos se yx kakku pala ei ole sun oma tekemäs, nii tottakai me vikistään :D Jos olet YHTÄÄN lukenut sääntöjä, niin tietäisit mistä on kyse. Eihän tässä olis niin mitään järkee, jos sais vaan netistä hakea kuvan ja laittaa sen tuohon esille :)
  4. ticotico

RUOKAHAASTE Vol.24

Turvotus naamassa on jo vähentynyt, luojan kiitos, koska huomenna taas töihin. Sen tilalle on tullut mustelman poikasta :). Tiistaina tikkien poisto. Mies sanokin että nyt näyttää uskottavammalta, kun on mustelmaa. Meinas että olis mua muka pahoinpidelly :D
  5. ticotico

RUOKAHAASTE Vol.24

Mie en nyt tällä viikolla osallistu :( Ollu häsmäkkää, keskiviikkona leikattiin alaalta viisuri ja yläältä revittiin yx. Kipuilua ollu joooka päivä ja mikään ruoka ei oikein maistu tai oikeestaan ei oo voinu syödä. Siitä syystä ei hirveesti oo inspannu osallistua ja toisaalta en olis varmaan...
  6. ticotico

Miten kertoa lapselle mummon kuolemasta

Nyt on pojalle kerrottu. Kiitoksia vaan neuvoista. Pyysin istumaan mun viereen sohvalle ja kerroin että on vähän ikäviä uutisia, että alakerran mummo on kuollut. Aluksi tietenkin tuli itku, molemmilta. Halasin pitkään ja kysyin että onko mitään kysyttävää. Ei kuulemma ollu. Meni sitten...
  7. ticotico

Juurikin tuo nukkua tai mennyt pois kuullostaa rajulta. Vaikka poika kyllä tajuaa mitä se tarkottaa. Kun en itse ees haluaisi kuulla noin sanottavan.
  8. ticotico

Vaikka mä haluisin kovasti että isä kertois, nii luulen että mun se on kerrottava tässä tapauksessa. Tuntuu vaan että kun minä kerron niin asia ei ole niin paha, hullua ajatella näin, surullistahan se on kertoo sen kuka tahansa.
  9. ticotico

Näin mä meinasin tehdäkkin. Tuosta, että miten kaikki tapahtui nii mulla ei ole oikeestaan hirveestikkään tietoa. Eilisen puhelun aikana asia ei oikein selvinnyt, enkä sitten halunnut ruveta sen enempää kyselemään. Eiköhän tuo pojan isä voi sitten selventää tarpeen tullen.
  10. ticotico

Anteeksi vaan jos asiani häiritsee sinua. Oikeestaan mun mielestä tämän asian kertominen ei kuuluisi minulle, vaan olisi ennemmin isän homma. Vaikka en pojan mummon kanssa viime vuosina ollutkaan yhteyksissä, nii vaikeaa tämä silti on. Jos mä koen asian itselleni vaikeaksi, nii sille ei voi...
  11. ticotico

Poika on 11v. On meillä joskus ollu puhe kuolemasta, mun mummo kuoli kun poika oli ehkä jotain neljän kieppeillä. Mutta en tiiä että kuinka hyvin silloin ymmärsi mistä on kyse. Nykyinen mies lupasi kyllä olla tukena kun kerron. Vaikka meillä ei pojan mummon kanssa niin hirmu lämpimät välit enää...
  12. ticotico

Entisen miehen veli tuossa joku aika sitten soitti ja kertoi ikävät uutiset. Poika on nyt kaverillaan yötä ja kun huomenna kotiutuu, nii olisi tarkoitus kertoa mummon kuolemasta. Mutta miten sen kerron? Ei sitä oikein voi vaan töksäyttää. Miten ootte muut toiminu vastaavassa tilanteessa?
  13. ticotico

RUOKAHAASTE Vol.24

Hmmm, mielenkiintoista :)
  14. ticotico

RUOKAHAASTE Vol:23 äänestys

Jep, paas tulemaan vaan uutta aihetta :) ja onnea :D
  15. ticotico

RUOKAHAASTE Vol:23 äänestys

Jaa, syystä että?
  16. ticotico

RUOKAHAASTE Vol: 23

Jes, nakkeja :)
  17. ticotico

Miehen puolikkaat

Se poika on vallan mainio :D Siis hyvä sarja onpi :)
  18. ticotico

Muikkujen paistaminen!

Voin vaan arvata mitä luit ;)
  19. ticotico

Muikkujen paistaminen!

Kas, ja näin on muikut puhkottu ja kalut ulkona :D Olipa varsin iljakasta hommaa :laugh:
  20. ticotico

Muikkujen paistaminen!

Kylläpä nuo suhteellisen tuoreita on, en olis niitä muuten ostanu :)

Yhteistyössä