Mitä teillä syödään tänään?

Oli tarkotus laittaa lasagnee, mut alkaa näyttää siltä et nakkei ja röstipottui tai sit mä lähen lasten kans grillille... ...piti tehä ruoka yheks mutta ruokaostokset on vielä matkalla, toivottavasti jo edes kaupan ulkopuolella.

"kahden äiti"
makaroonilaatikko just uunissa valmistumassa. Aamulla tein suklaamuffinsseja kermakuorrutteella, pitkästä aikaa jotain kahviherkkua, vaikkei meidän perheessä kukaan mitään juhlikaan.

"vieras"
Ollaan kipeitä eikä jakseta laittaa ruokaa. Raahauduin kauppaan ja ostin herkkutiskiltä kreikkalaista salaattia, makeita chilikanafileitä, kaalikääryleitä ja kanawokkia. Jos niillä pärjäis pari päivää. Ehkä jonkun riisin jaksais keittää.

"minttu"
Lounaaksi eilisiä lihapullia ja muusia.

Päivällinen pitää hakea kaupasta. Jotain kalaa se voisi olla... Tätyynee mennä Cittarin kalaosastolle katsomaan mitä hyvää sieltä löytyy. Paistettujen kalafileiden kanssa vain joku runsas salaatti sitten.

Laitoin uuniin tollasen epämääräisen pekoni-bataatti-öööö....jutun.

Syödään siis sitä, paitsi jos se ei maistu niin hyvälle kuin tuoksuu. Siinä tapauksessa syödään makaronivelliä, koska kauppaan ei ole mitään toivoa päästä. :snotty:

opsikelijamutsi
Miten kaikki syö tuommosia herkkuruokia, ite ei voi ku haaveilla koska tili on nollilla :(
Lounaaksi syötiin kaapin perukoilta löytynyt purkkihernekeitto ja päivälliseksi jauhelihakastiketta ja spagettia.

zing
Tais eiliseltä jäädä sen verran riisiä ja tikka masala-kastiketta et ainakin lapsille riittää, mä voin kyllä syödä vaikka kaurapuuroa jos mulle ei riitä kunhan ei tarvi kokata :D Mies kuitenki syö töissä.

Yhteistyössä