Hakutulokset

1. S

marrasmasut-04 omat sivut taas hukassa....

oon joskus sinne rekisteröitynytkin mutta kun on netti ollut pois käytöstä ainakin puoli vuotta olen unohtanut tunnukseni ym...voisiko joku jelpata??
  2. S

Jokos marraskuun 2004 pojat ja tytöt kävelee?

meidän neiti otti ekat askeleensa muutamaa päivää ennen 1v. synttäreitään. sitten matka taittui välillä kontaten hieman kävellen, nyt siis n.kk eteenpäin ei konttaa vaan kävelee tai menee jopa puoli juoksua eteenpäin. äkkiä sitä kehitystä tapahtuu...on nämä niin ihania aikoja...ihania...
  3. S

1v ja 1kk ja syö kuin pikkulintu,muilla?

meidän neiti söi ennen paljon ja oli söpö pyöreä vauva. nyt, kun ikää tuli yksi vuotta ja kävely alkoi sujua syönti on olematonta. iltapuuroa menee mukavasti mutta kunnon perunaruokaa ei. nyt on vauvan pyöreys poissa ja on ison tytön näköinen,onko muila käynyt samassa iässä näin?? neitimme on...
  4. S

Tupakantuoksuinen mies

meilläkin mies tupakoi, tosin vähentänyt hirmuisesti mutta ei vielä kokonaan... ja todella tiedän tunteen, varsinkin jos ja kun itse ei tupakoi, haju on erittäin voimakas! joskus henki haisee mutta olen alusta asti siitä sanonut niin nykyään mies käyttää tupakoinnin jälkeen hengitystä...
  5. S

Avovaimo pettää

hmmm...tollasen miehen ottaisin :p tosin pakko myöntä että aika plajon samanlainen mies mulla onkin.. kiltti, ei petä, no ei tee ktitöitä käskemättä mutta hieroo jalkoja, käy kaupassa....kehuu ja on sellainen hellu :heart: jos valitsee menevän ja vauhdikkaan miehen niin pitää hyväksyä se...
  6. S

Suunnittelematon raskaus

moneen otteeseen sanotaan naiselle ohjeeksi että jo sinusta tuntuu niin älä anna muiden painostaa japidä tai älä pidä.... mitenkäs sitten jos mies haluaa lapsen ja nainen ei, miten naisella voi silloin olla oikeus riistää se mieheltä? en sillä että ketään nyt morkkaisin tai muuta, itse vaan...
  7. S

Luottamuspulaa?

mä en sanonutkaan etteikö mies saisi lukea mun viestejä yms mutta ei halua! ja jos haluaisi niin kyllä hiukan tulisi mieleen ehkä että miksi haluaa......ei kai siihen ole kuin yksi syy.... mutta lueskelkaa pois, mutta ehkä kannattaa ainakin olla manitsematta kumppanille asiasta ja lukea viestit...
  8. S

Luottamuspulaa?

siis toisen kännykästä viestien lukminenhan on sama kuin toisen henk koht kirjeen lukeminen...siis kielletty!!!!!!! Tosin, silloin kun toinen toiselta kieltää lukemisen, se saattaa olla merkki pettämisestä mutta myös siitä että toinen koittaa kuinka paljon toinen luottaa!!! et itsekään varmaan...
  9. S

Selviämmekö?

halooooo hei...kyllähän jokainen pettäjä on joskus pettänyt ekan kerran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. S

Selviämmekö?

kerronpa oman tarinani.... itse olin aikoinani kova ottamaan viinaa....otin ja silloin en oikein ajatellut muita, viina sumensi pääni... jostain syystä nykyiseni, ihastui minuun vaikka olinkin aika "menevä" tyttö... aloimme seurustella ja petin ekan kuukauden jälkeen eka kerran... pidin kahta...
  11. S

Toiset naiset kiikarissa...

meillä on luottamus aivan sata ja katsellaan molemmat toisen sukupuolen edustavia ihmisiä... missi ja misterkisoissa valitsemme omasta mielestäme parhaat(osuu samat usein muuten..)...... itse flirttailenkin miesten kanssa jos omani ei ole mukana, mikäs sen piristävämpää! mieheni on minua hieman...
  12. S

Onko seksi toiminut

joo'o se puhkaisi kalvot... tosin jo viikolla35. Poika syntyi 8tunnin kuluttua. Kandee miettiä missä asennossa raskaana sekstailee :D
  13. S

synnytyksen kesto?

esikoinen synnytys kesti 9h 5min!!oli yllättävän nopee homma ja aikas iisi juttu!!!
  14. S

isien osallistuminen

\ no siinähän se onki jos yritän puhua sille sillon ku kaikki on hyvin (siis ei riidellä tai mitn) nii siitäkin se suuttuu..se on et en jaksa ny aina riidellä noista asioista!!Ja sit ku sanon et en mä mitään riitele sanon vaan kui asiat on nii kaikki on taas mun syy..siitähän taas mykkäkoulu...
  15. S

isien osallistuminen

meillä iskä ei oikeen meinaa auttaa mua!!suututtaa ku ite täytyis jaksaa tehä kaikki.Se sanoo aina vaan et mä käyn töissä ja tienaan rahat ja plaa plaa!!!Ite käyn koulua, hoidan pojan, siivoon ja teen ruoan ja ihan kaiken!!Sit kun sanon sille et voisit auttaa siit syntyy kauhee tappelu suurin...
  16. S

imettäjän ehkäisy

tavallinen kierukka..eihän hormoni kierukkaa laiteta imettävälle tai ainakaa mulle ei laitettu!!
  17. S

Kierrukka

mulla itelläni on ihan tavallinen kierukka koska imetän vielä!!kyllä jos saisin valita uudelleen en olis laitattanu koko höskää!!mun kuukautiset on aivan painajaismaista...vuoto on älyn runsas ja vatsaa vääntää niin penteleesti!!??kun puhun asiasta neuvolassa ne sanoo kato ny vielä ens kerta ja...
  18. S

mitä tää nyt on...

mie en ymmärrä kans omia vaivoja en mitenkään päin!!??miulle laitettiin kierukka pojan syntymän jälkeen ja sen laiton jälkeen miul on ollu ainakin kolme hiiva tulehdusta??neuvolassa sanotaan vaan et hae vaan apteekista lääkettä!!??alkaa pikku hiljaa kyrsiin tää homma!!!samoin kierukka on lisänny...
  19. S

syntymäpaino & -pituus? rv:t?

Tyttö 38+6 2535g ja 48cm Poika 40+0 3985g ja 56 cm Eipä näin erikokosia taida olla kellään B)

Yhteistyössä