miten pitkälle olette menneet kun on herännyt epäilyksiä miehen pettämisestä? Itse olen viime aikoina alkanut epäilemään mieheni touhuja. Tavaksi on tullut tutkia silloin tällöin taskut, erityisesti baari-iltojen jälkeen. Kännykän soitetut puhelut/saapuneet viestit/lähetetyt viestit tulee tarkistettua lähes joka päivä jos ja kun siihen on mahdollisuus. Mies on alkanut pitämään kännykkää mukana lähes aina ja tämä on herättänyt lisää epäilyksiä. Tietokoneelta katson sivuhistorian ja kerran olen päässyt lukemaan miehen sähköpostit kun häneltä on vahingossa jäänyt hotmail auki. Samalla kerralla tarkistin myös tallennetut yhteystiedot joista löytyikin muutaman naisen sähköpostiosoite, siis sellaisia joita en tunnistanut hänen kavereikseen.
Välillä hävettää tutkia kaikkea, mutta epätietoisena on niin hirveää elää.. olenko vainoharhainen vai onko tälläinen mielestänne oikeutettua?
Välillä hävettää tutkia kaikkea, mutta epätietoisena on niin hirveää elää.. olenko vainoharhainen vai onko tälläinen mielestänne oikeutettua?