Tupakantuoksuinen mies

Aviomieheni tupakoi enkä voi sietää sitä hajua miltä hänen hengityksensä haisee! En halua enää edes suukotella sen hajun takia. Toinen mitä en voi sietää on valkosipulin tuoksu jolta mieheni haisee myös todella usein. Oikein kuvottaa kun edes ajatteleekin. Myöskään aamulla en halua suudella ennen hampaiden pesua, oksettaa se lemu miltä mieheni hengitys haisee aamulla. Onko muilla samoja ongelmia?

Elviira1984
muokin inhottaa jos miehen hengitys haisee,enkä epäröi siitä huomauttaa,itse olen niin tarkka asiasta että pesen ja huolehdin suu hygieniasta.
tupakoinnin lopetin aika äkkiä kun mieheni ei pitänyt hajusta :p

meilläkin mies tupakoi, tosin vähentänyt hirmuisesti mutta ei vielä kokonaan...
ja todella tiedän tunteen, varsinkin jos ja kun itse ei tupakoi, haju on erittäin voimakas!
joskus henki haisee mutta olen alusta asti siitä sanonut niin nykyään mies käyttää tupakoinnin jälkeen hengitystä raikastavia pastilleja joita meilä aina on ja se auttaa, suosittelen!!!!!!!!

kyllä sen jälkeen taas kelpaa pusutella!!!

susa05
kuulostaa tutulta meilläkin.ennen raskautta poltin itsekin joten se ei haitannut .nyt kun en enää itse polta niin miehen haju ellottaa...tekis mieli pussailla enemmän mutta ei tee mieli

mammuska harmaana
ehdottakaapa miehellenne menthol- kessuja. Kaverin ei tykkää kun miehensä polttaa, jolloin mies kokeili mentholia ja kuulema se haisee vähemmän kun normi tupakka.. ite en tiedä onko apua, mutta siinä yksi vinkki.. :)

Mamseli harmaana
Miten olette tutustuneet miehiinne, jos olette jo etukäteen tienneet, että tupakansavu haittaa. Kuitenkin alkuseurustelun aikana tunnelma on aika tiivistä suukottelua yms.
Vai onko teillä vain käynyt ns. rakkautta ensi silmäyksellä :heart:

Yhteistyössä